To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-25
Sandomierz: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń wielodniowych w ramach projektu Będę pracownikiem
Numer ogłoszenia: 162631 - 2014; data zamieszczenia: 25.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 139879 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Sandomierzu, ul. Słowackiego 17A, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 0-15 832 2904, faks 0-15 832 2904.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń wielodniowych w ramach projektu Będę pracownikiem.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja merytoryczna i obsługa techniczno-logistyczna usług szkoleniowych w ramach projektu systemowego p.n. Będę pracownikiem. Projekt realizowany jest przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Sandomierzu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1.,Poddziałanie 7.1.1. Zamówienie składać się będzie z 8 zadań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ. Wymagania w zakresie zorganizowania szkoleń: 3.1.1. Szkolenia - Zamawiający wymaga, aby: a) Wykonawca zapewnił trenera; trenerów; prelegentów; o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu w ramach danej tematyki zajęć; szkoleń; warsztatów, b) Zajęcia; szkolenia; warsztaty odbywały się od poniedziałku do soboty, w przedziale godzin od 9.00 do 19.00, c) liczba godzin dydaktycznych dziennie nie może przekroczyć 8, d) Wykonawca zapewnił dwie 15-minutowe przerwy kawowe w trakcie każdego dnia zajęć; szkoleń; warsztatów oraz jedną przynajmniej półgodzinną przerwę obiadową w trakcie każdego dnia zajęć; szkoleń; warsztatów, e) Wykonawca prowadził dzienniki zajęć, listy obecności, listy potwierdzające uzyskanie przez Uczestników zajęć; szkoleń; warsztatów świadczeń właściwych dla danej jednostki szkoleniowej zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, wg wzoru uzgodnionego z Zamawiającym i dostarczył je Zamawiającemu po zakończeniu zajęć; szkoleń; warsztatów, f) Wykonawca wystawił na zakończenie zajęć; szkoleń; warsztatów zaświadczenia; certyfikaty o ich ukończeniu, 3.1.2. Materiały szkoleniowe - Zamawiający wymaga, aby: a) Wykonawca zapewnił dla każdego uczestnika materiały szkoleniowe oraz materiały piśmienne, b) przekazane materiały szkoleniowe opatrzone były logotypem Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacją o współfinansowaniu zajęć; szkoleń; warsztatów ze środków Unii Europejskiej, w formie zapisu odpowiednio: Zajęcia; Szkolenie; Warsztaty współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; użyte logotypy i sformułowania muszą być zgodne z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, przygotowanymi przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego; Wykonawca przekazał Zamawiającemu na potrzeby dokumentacji projektowej jeden egzemplarz materiałów w formie papierowej oraz jeden w formie elektronicznej. 3.1.3. Sala szkoleniowa - Zamawiający wymaga, aby: a) Wykonawca zagwarantował w ramach zajęć/szkoleń/warsztatów salę szkoleniową, dostępną przez co najmniej 8 godzin dziennie, z dostępem do zaplecza sanitarnego dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych, wyposażonej w odpowiednie do charakteru sali nagłośnienie, ekran do wyświetlania multimediów oraz flipcharty z kartkami papieru i kompletem markerów, wygodne siedzenia i stoliki, b) Sala szkoleniowa musi być przystosowana dla osób niepełnosprawnych, w tym ruchowo i dla niedowidzących, dobrze wentylowana lub klimatyzowana. 3.1.4. Wyżywienie - Zamawiający wymaga, aby: Wykonawca zapewnił w trakcie poszczególnych zadań wyżywienie dla uczestników zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, wg poniższego opisu: a) Obiad: - zupa - ciepłe danie główne - kompot - 200 ml lub woda mineralna - 200 ml lub napój, b) serwis kawowy: dla uczestników szkoleń - w trakcie którego podawana będzie kawa, mleko do kawy, herbata, cukier, cytryna, woda mineralna gazowana i niegazowana, ciasteczka - dwa razy w każdym dniu szkoleniowym, w czasie określonym w harmonogramie szkolenia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny, Kapitał Ludzki, Działanie 7.1.,Poddziałanie 7.1.1.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
B- CONSULTING Bartłomiej Gębarowski
jakie przetargi wygrała firma
B- CONSULTING Bartłomiej Gębarowski
- FIRMA B-CONSULTING Bartłomiej Gębarowski, ul. Malczewskiego 11 lok. 49, 35-114 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 219326,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 219082,00
Oferta z najniższą ceną: 219082,00 / Oferta z najwyższą ceną: 219082,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- Dostawa środków dezynfekcyjnych i pojemników na odpady medyczne
- Przebudowa, modernizacja dźwigu szpitalnego zamontowanego w Budynku "F" Szpitala w Sandomierzu
więcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa szkolenia w zakresie Big Data
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wizyt studyjnych krajowych
- Usługa w zakresie przeprowadzenia cyklu 4 szkoleń specjalistycznych dla nieformalnych opiekunów niesamodzielnych osób starszych (osób świadczących rodzinne usługi opiekuńcze ) dla 80 osób
- "Wykonanie usługi coachingu grupowego/zespołowego dla nauczycieli ze szkół uczestniczących w projekcie grantowym"
- Usługi społeczne - szkoleniowe, doradcze i terapeutyczne - dla uczestników projektu pn.: "Moja rodzina"
- Szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla administratorów, pracowników urzędu i jednostek podległych
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.