eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchola › budowa budynku mieszkalnego z 7 mieszkaniami socjalnymi przy ul. Przemysłowej w Tucholi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-03-29

POZYCJA 16252

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Tuchola: budowa budynku mieszkalnego z 7 mieszkaniami socjalnymi przy ul. Przemysłowej w Tucholi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Tuchola, do kontaktów: Jerzy Milachowski, pl. Zamkowy 1, 89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0 52 33 63 500, fax 052 3342138, e-mail: info@tuchola.pl, www.bip.tuchola.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa budynku mieszkalnego z 7 mieszkaniami socjalnymi przy ul. Przemysłowej w Tucholi. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Budowa budynku o pow. użytkowej 253,23 m2 z 7 mieszkaniami (6 mieszkań o pow. 31,43 m2, 1 mieszkanie - 64,69 m2), kubaturze 1.061,3 m3, wraz z instalacjami: grzewczą, wod.-kan. i elektryczną - wewnętrzną i zewnętrzną, oraz wyposażeniem technicznym kuchni i łazienki - zgodnie z projektem i przedmiarem robót dołączonym do SIWZ. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: miasto Tuchola. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 29.87.50.00 - Instalacje wodne Kod CPV wg słownika 2008: 39.37.00.00 - Instalacje wodne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60.000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 10.05.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 4.000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Warunki uczestnictwa I. Wykonawca musi spełniać następujące warunki: 1) nie podlegać wykluczeniu z art.24 ust.1 i spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19, poz.177 z późn. zm.): 2) prowadzić zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie robót objętych zamówieniem, 3) dysponować osobą, która posiada uprawnienia zawodowe do pełnienia funkcji kierownika budowy, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.), 4) mieć wykonane z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat (licząc wstecz od daty składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) przynajmniej 2 zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 200.000 zł w ramach jednego zamówienia w zakresie robót ogólnobudowlanych . Za datę wykonania zamówienia uznaje się datę zakończenia robót przyjętą w protokole końcowego odbioru robót. 5) mieć zatrudnionych w każdym z ostatnich trzech lat (2005, 2004, 2003), a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 5 pracowników i personelu kierowniczego łącznie, 6) być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej. 7) posiadać środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 200.000,- zł Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawców. Badanie wniosku w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu (art. 24 ust.1 pkt 1-3) oraz braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania (art.24 ust. 1 i 2 P.z.p.) dokonywane będzie w systemie zero- jedynkowym tj. wykonawca spełnia warunek - wykonawca nie spełnia warunku. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ocena wniosku polegająca na sporządzeniu listy wykonawców według stopnia spełnienia stawianych warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie niżej podanych kryteriów. II. Znaczenie warunków udziału w postępowaniu: 1. doświadczenie w wykonywaniu robót objętych zamówieniem; istotność warunku 70 %, 2. przeciętna liczba zatrudnionych pracowników oraz personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (łącznie); istotność warunku 30 %. III. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą złożyć następujące dokumenty: 1. wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zawierający m.in. dokładne dane Wykonawcy, oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami uczestniczenia w postępowaniu. Wniosek - pod rygorem uznania za nieważny - musi być sporządzony w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisany przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. 2. oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, podpisane w sposób określony powyżej, 3. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, podpisane w sposób określony powyżej, 4. aktualny odpis z właściwego rejestru lub ewidencji, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 6. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 7. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, uzyskana nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 8. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, uzyskana nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ( dotyczy podmiotów zbiorowych). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4, 5, 6, 7 i 8, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów oraz dokumentów, o których mowa w pkt. 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania 9. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat zamówień w zakresie robót ogólnobudowlanych o wartości powyżej 200.000 zł brutto, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - dołączyć protokół odbioru robót. Za datę wykonania zamówienia uznaje się datę zakończenia robót przyjętą w protokole końcowego odbioru robót. 10. uprawnienie zawodowe osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, 11. zaświadczenie, że osoba, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy jest członkiem właściwej izby zawodowej, 12. informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 13. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 14. Polisę ubezpieczenia lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej. 15. Informację banku potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości minimum 200.000,- zł, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. Złożenie przez Wykonawcę wraz z wnioskiem dokumentów i oświadczeń wymienionych powyżej będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki. Wniosek i załączniki do wniosku (oświadczenia, dokumenty) muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy. IV. Sposób oceny. W przypadku, gdy liczba wykonawców spełniających warunki będzie większa od 5 Zamawiający dokona oceny spełniania warunków oceny w postępowaniu zgodnie z kryteriami określonymi w punkcie II. Ocena dokonana zostanie w następujący sposób: 1. Doświadczenie w wykonywaniu robót ogólnobudowlanych Za każde zrealizowane zamówienie powyżej 200.000 brutto przyznany zostanie 1 punkt. 2. Przeciętna liczba zatrudnionych pracowników oraz personelu kierowniczego. Zamawiający obliczy średnią ważoną liczbę zatrudnionych w ciągu ostatnich trzech lat (2003 - 2005). Uzyskane punkty zostaną pomnożone przez wagę kryterium i zsumowane. Wykonawca, który uzyska w sumie największą liczbę punktów uznany zostanie za spełniającego w najwyższym stopniu warunki udziału w postępowaniu. W przypadku, gdy Wykonawcy sklasyfikowani na pozycji 5 lub dalszej otrzymają tą samą liczbę punktów, Zamawiający zakwalifikuje tego Wykonawcę, który w załączonym wykazie przedstawi większą łączną wartość wykonanych robót. W sytuacji gdy liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż wskazana w ogłoszeniu Zamawiający nie będzie sporządzał listy, gdyż zgodnie z art 51 ust. 3 P.z.p. Zamawiający jest zobowiązany zaprosić do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających wymagane warunki. V. Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której udzielono zamówienia (o ile dotyczy). Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek, sam lub jako reprezentant firmy. Wykonawca, który przedłoży więcej niż jeden wniosek zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosku przez dwóch lub więcej wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych) pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Wykonawcy - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, 2) Oryginał pełnomocnictwa musi być załączony do wniosku i zawierać w szczególności wskazanie: a. postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, b. ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę -Pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji muszą zostać dołączone do wniosku; c. Wniosek oraz Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Wykonawca - Pełnomocnik, wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną z zaznaczeniem Wykonawcy - Pełnomocnika; d. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, podpisują w swoim imieniu wszyscy Wykonawcy (w tym Wykonawca - Pełnomocnik) składający ofertę wspólną. Każdy Wykonawca składa oświadczenie na odrębnym formularzu. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą przez Zamawiającego wyłącznie z Wykonawcą - Pełnomocnikiem. VI. Forma składanych dokumentów. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby(ę) nie wymienione(ą) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do wniosku dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. Dokumenty wystawione w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego. Wszystkie pozostałe dokumenty muszą być złożone w języku polskim. VII. Opakowanie wniosku. 1. Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w nieprzeźroczystym zamkniętym opakowaniu (np. kopercie), uniemożliwiającym otwarcie i zapoznanie się z treścią bez uszkodzenia opakowania przed terminem składania wniosków. 2. Opakowanie musi być zaadresowane na Zamawiającego opatrzone nazwą przedmiotu zamówienia oraz pieczęcią firmową wykonawcy, jego adresem i numerem telefonu. VIII. Informacja dodatkowa Zamawiający oddeleguje do pracy przy realizacji zamówienia 4-8 skazanych ( na podstawie umowy zawartej z Aresztem Śledczym w Bydgoszczy). Wykonawca będzie zobowiązany do przewozu skazanych z Zamrzenicy (20 km od Tucholi) do i z miejsca budowy.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: minimum: 5; maximum: 10. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: najniższa cena - 90% termin wykonania - 10% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 12.04.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.04.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.04.2006, godzina 10:00, Urząd Miejski w Tucholi, pl. Zamkowy 1, pok. 112.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 23.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.