eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przygotowanie i przeprowadzenie rozszerzonych działań promocyjnych na potrzeby Projektu Portal Geostatystyczny - Faza II w ramach PO IG 2007-2013

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-06

Warszawa: Przygotowanie i przeprowadzenie rozszerzonych działań promocyjnych na potrzeby Projektu Portal Geostatystyczny - Faza II w ramach PO IG 2007-2013
Numer ogłoszenia: 162511 - 2015; data zamieszczenia: 06.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 242556 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Urząd Statystyczny, Al. Niepodległości 208, 00-925 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6083539, faks 22 6083189.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i przeprowadzenie rozszerzonych działań promocyjnych na potrzeby Projektu Portal Geostatystyczny - Faza II w ramach PO IG 2007-2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie rozszerzonych działań promocyjnych na potrzeby Projektu Portal Geostatystyczny - Faza II w ramach PO IG 2007-2013. Przedmiot zamówienia obejmuje 2 części. 1) Część nr 1 - Przygotowanie filmów szkoleniowo - instruktażowych. W ramach realizacji części nr 1 zamówienia Wykonawca przygotuje 3 filmy, które w sposób nie budzący wątpliwości, jasny i precyzyjny wyjaśniać będą użytkownikom przejście całego procesu korzystania z Portalu Geostatystycznego oraz wyszukiwania informacji za jego pomocą. Filmy, w swojej formie i treści będą nawiązywać do multimedialnych instrukcji obsługi i prezentować procesy w zakresie: a) film nr 1 - materiał dotyczący zakresu tematycznego Portalu oraz podstawowych funkcjonalności (stosowane podziały terytorialne, ogólne informacje o podstawowych funkcjonalności oraz o tworzeniu kartogramów i kartodiagramów za pomocą Portalu); b) film nr 2 - materiał dotyczący aplikacji mobilnej Portalu; c) film nr 3 - materiał dotyczący zaawansowanych analiz na podstawie danych pochodzących z Analitycznej Bazy Mikrodanych (ABM). 2) Część nr 2 - Obsługa cyklu spotkań konsultacyjno - informacyjnych wraz z opracowaniem, wykonaniem i dostawą artykułów informacyjno - promocyjnych. W ramach części nr 2 realizowane będą 2 zadania: Zadanie nr 1: Opracowanie, wykonanie i dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych. W ramach realizacji Zadania nr 1 Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania, wykonania i dostawy artykułów informacyjno - promocyjnych do siedziby Zamawiającego oraz do lokalizacji, gdzie zorganizowane będą spotkania konsultacyjno - informacyjne. Zadanie nr 2: Obsługa cyklu spotkań konsultacyjno - informacyjnych. W ramach realizacji Zadania nr 2 Wykonawca zobowiązany będzie do zorganizowania obsługi nie więcej niż 36 spotkań, w których udział weźmie nie więcej niż 808 uczestników, zorganizowanych w miastach, w których siedzibę mają Urzędy Statystyczne i ich Oddziały oraz Główny Urząd Statystyczny. Organizacja obsługi spotkań konsultacyjno - informacyjnych polegać będzie na: a) dostawie skompletowanych artykułów informacyjno - promocyjnych przeznaczonych na spotkania konsultacyjno - informacyjne do lokalizacji, w których odbywać się będą te spotkania, w terminach wynikających z zaakceptowanego przez Zamawiającego Harmonogramu; b) organizacji przerw kawowych, c) przekazaniu Zamawiającemu zredagowanych prezentacji, zawierających łącznie 20 - 25 slajdów, do 2 (dwóch) formatów .ppt oraz PREZI, na podstawie materiałów przekazanych przez Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 92.11.12.10 - Produkcja filmów reklamowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Umowa realizowana jest w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 (POIG), 7 osi priorytetowej, Społeczeństwo informacyjne - Budowa elektronicznej administracji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2. Umowa jest finansowana w 85 % ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz w 15 % z polskich środków krajowych (współfinansowanie).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przygotowanie filmów szkoleniowo - instruktażowych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AQIUS Sp.z o.o., ul. Głębocka 54E/53, 03-287 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29480,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 24000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 42508,80

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Obsługa cyklu spotkań konsultacyjno - informacyjnych wraz z opracowaniem, wykonaniem i dostawą artykułów informacyjno - promocyjnych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jarosław Grzegorz Głowacki FORDEWIND, ul. Mazurska 6/11, 11-520 Ryn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65480,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 128658,00

  • Oferta z najniższą ceną: 128658,00 / Oferta z najwyższą ceną: 156083,80

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.