Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-16
Śrem: Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń przeznaczonych na aptekę szpitalną
Numer ogłoszenia: 162237 - 2008; data zamieszczenia: 16.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital w Śremie, ul. Chełmońskiego 1, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 061 2815400, fax 061 2835484.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń przeznaczonych na aptekę szpitalną.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane w zakresie: roboty murarskie, wodno-kanalizacyjne, centralnego ogrzewania, instalacji elektrycznej i teletechnicznej, wentylacji
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wpłacenia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie wykonawcy, którzy: 1. spełnią warunki wynikające z art. 22 ust.1 tzn: -posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Prawo Zamówień Publicznych 2. Spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oferty i dokumentów załączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określnej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginaem przez wykonawcę następujących dokumentów: 1. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art.24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 3. Kserokopia odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykazie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. 5.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia,wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności według Załącznika do SIWZ. 6.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz oddziału ZUS lub Kasy Rolniczej Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatku, opłata oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wszystkie ww.dokumenty winy być przedstawione w formie oryginału lub kserokopiipoświadczonej za zgodność z oryginałem osobe uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonwcy. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w podpunktach 3 i 6. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Zgodne z art. 23 ust. 2 Pzp wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich postępowaniu i zawarcia umowy.Do ofert należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie zamówienia, określone w art. 366 KC.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-srem.nx.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital w Śremie ul. Chełmońskiego 1 63-100 Śrem pokój 131.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital w Śremie ul. Chełmońskiego 1 63 -100 Śrem pokój 131.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŚREMU
- ,, ZAKUP I DOSTAWA APARATU USG DLA SZPITALA POWIATOWEGO IM. TADEUSZA MALIŃSKIEGO W ŚREMIE SP. Z O. O."
- Przebudowa nawierzchni drogi powiatowej nr 2467P na odc. Grzybno - Żabno
- Remont instalacji c.o. oraz instalacji elektrycznej, roboty malarskie w budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Cyryla Ratajskiego w Śremie wraz z budową platformy dla niepełnosprawnych
- Modernizacja dachu i wymiana parkietu w zabytkowych budynkach Liceum Ogólnokształcącego im. Gen. Józefa Wybickiego w Śremie
więcej: przetargi w Śremie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Poradni Położniczo - Ginekologicznej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Włocławku
- Zaprojektowanie i przebudowa na potrzeby Adaptacji pomieszczeń dla potrzeb Biobanku w CWBK - w ramach URCMC tworzonych w ramach projektu pn.: "URCMC wraz z Biobankiem CWBK UM w Lublinie"
- Nadbudowa budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży Filii w Wysokiem Mazowieckiem o piętro oraz modernizacja (przebudowa) parteru
- Adaptacja przyziemia budynku nr 20 na terenie USK nr 2 w Szczecinie przy ul. Powstańców Wlkp. 72, obejmująca przebudowę i remont pomieszczeń na Regionalne Centrum Medycyny Cyfrowej PUM w Szczecinie
- Rozbudowa budynku Szpitala poprzez doposażenie budynku głównego o szyb windowy w celu poprawienia dostępności dla osób z niepełnosprawnościami w SP ZOZ USK Nr 1 UM w Łodzi
- Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego oraz podjazdu dla karetek w formule "zaprojektuj - wybuduj - wyposaż"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.