eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Człuchów › OBSŁUGA KOMPUTERA, KAS FISKALNYCH I MINIMUM SANITARNE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-18

Człuchów: OBSŁUGA KOMPUTERA, KAS FISKALNYCH I MINIMUM SANITARNE
Numer ogłoszenia: 162114 - 2012; data zamieszczenia: 18.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Człuchowie , ul. Jerzego z Dąbrowy 1a, 77-300 Człuchów, woj. pomorskie, tel. 059 8343442, 8343443, faks 059 8343441.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupczluchow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OBSŁUGA KOMPUTERA, KAS FISKALNYCH I MINIMUM SANITARNE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEPROWADZENIE I ORGANIZACJA SZKOLENIA PN. OBSŁUGA KOMPUTERA, KAS FISKALNYCH I MINIMUM SANITARNE współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, Projekt Nie daj się wykluczyć. Liczba uczestników - 10 osób bezrobotnych; Liczba godzin szkolenia - 90 godzin w tym 65 godzin zajęć praktycznych; Termin szkolenia - II - III kwartał; Miejsce szkolenia - na terenie miasta Człuchów.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 2 SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie: spełnia-nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w SIWZ niniejszego zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli: Wykonawca wykaże realizację co najmniej dwóch usług w zakresie organizacji i przeprowadzenia szkoleń o tematyce związanej lub pokrewnej z przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie. Za usługę w zakresie organizacji i przeprowadzenia szkoleń zamawiający uzna: przeprowadzenie 1 szkolenia o tematyce związanej lub pokrewnej z przedmiotem zamówienia dla grupy minimum dziesięcioosobowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie: spełnia-nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w SIWZ niniejszego zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować konieczny sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić salę dydaktyczną adekwatną do wielkości grupy, z odpowiednim oświetleniem. Sale wykładowe winny być przystosowane do prowadzenia zajęć dydaktycznych wyposażone w niezbędne pomoce dydaktyczne (np. tablica, projektor, rzutnik obrazu) oraz 10 komputerów lub laptopów z legalnym oprogramowaniem systemowym oraz minimum 5 kas fiskalnych. Ponadto do przeprowadzenia zajęć z udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej będzie dysponował niezbędnym sprzętem do przeprowadzenia zajęć w tym fantomem. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie: spełnia-nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w SIWZ niniejszego zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej trzema wykładowcami/trenerami przy czym: 1. Wykładowca/trener prowadzący zajęcia z zakresu obsługi komputera będzie posiadał wykształcenie wyższe informatyczne lub pedagogiczne oraz w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził min. dwa szkolenia, których zakres tematyczny odpowiada zagadnieniom, które wskazana osoba będzie omawiała na szkoleniu objętym przedmiotem zamówienia; 2. Wykładowca/trener prowadzący zajęcia z obsługi kas fiskalnych będzie posiadał wykształcenie wyższe oraz w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził min. dwa szkolenia, których zakres tematyczny odpowiada zagadnieniom, które wskazana osoba będzie omawiała na szkoleniu objętym przedmiotem zamówienia lub Wykładowca/trener prowadzący zajęcia z obsługi kas fiskalnych będzie posiadał wykształcenie średnie oraz w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził min. trzy szkolenia, których zakres tematyczny odpowiada zagadnieniom, które wskazana osoba będzie omawiała na szkoleniu objętym przedmiotem zamówienia; 3. Wykładowca/trener prowadzący zajęcia z zakresu minimum sanitarnego będzie posiadał wykształcenie wyższe oraz w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził min. dwa szkolenia, których zakres tematyczny odpowiada zagadnieniom, które wskazana osoba będzie omawiała na szkoleniu objętym przedmiotem zamówienia; 4. Wykładowca/trener prowadzący zajęcia z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej będzie posiadał wykształcenie wyższe o kierunku ratownictwo medyczne oraz w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził min. dwa szkolenia, których zakres tematyczny odpowiada zagadnieniom, które wskazana osoba będzie omawiała na szkoleniu objętym przedmiotem zamówienia, lub Wykładowca/trener prowadzący zajęcia z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej będzie posiadał wykształcenie min. średnie oraz ukończony kurs z zakresu ratownictwa medycznego oraz w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził min. dwa szkolenia, którego zakres tematyczny odpowiada zagadnieniom, które wskazana osoba będzie omawiała na szkoleniu objętym przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie: spełnia-nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w SIWZ niniejszego zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 2 SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie: spełnia-nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w SIWZ niniejszego zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Jakość usług - 20
  • 3 - Doświadczenie wykonawcy w realizacji szkoleń grupowych - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wyrazić w formie pisemnej, zgodę na zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści umowy, w zakresie: miejsca szkolenia, kadry wykładowców, terminu realizacji zamówienia. Zmiana miejsca szkolenia nie może prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych. Zmiana kadry wykładowców może mieć wyłącznie charakter osobowy i nie może prowadzić do obniżenia wymagań wskazanych w części V SIWZ. Zmiana terminu realizacji zamówienia dopuszczalna jest wyłącznie w przypadku opóźnień związanych z procesem rekrutacji uczestników szkolenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupczluchow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Człuchowie oraz http://www.pomorskie.eu/pl/bip/powiaty/czluchowski/pup_czluchow/zamowienia_publiczne/rok2012/ogloszenie_o_zam.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2012 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Człuchowie, ul. Jerzego z Dąbrowy, 77 - 300 Człuchów pok. 207 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, Projekt Nie daj się wykluczyć..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.