eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kazuń Nowy › Usługi pralnicze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-03

Kazuń Nowy: Usługi pralnicze
Numer ogłoszenia: 16208 - 2009; data zamieszczenia: 03.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 2189 , 05-154 Kazuń Nowy, woj. mazowieckie, tel. 022 6861010, faks 022 6861015.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pralnicze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest zamówienie na wykonanie usługi prania wodnego i chemicznego wraz z naprawą odzieży. Przedmiot zamówienia obejmuje : - pranie wodne z pełnym wykończeniem (do 35772 kg) w skład którego wchodzi pranie wodne, naprawa, maglowanie, prasowanie bielizny fasonowej oraz innej bielizny wymagającej prasowania po praniu, - pranie chemiczne z pełnym wykończeniem (do 26986 kg rocznie), w skład którego wchodzi pranie chemiczne, naprawa, częściowe prasowanie, - termin realizacji usługi - siedem dni - transport realizacji usługi - własny wykonawcy, - odbiór przedmiotów do prania i dostarczanie przedmiotu po praniu - bezwzględnie dwa razy w tygodniu w środy i piątki do godz. 11:00 - dokonywanie po praniu wstępnej selekcji przedmiotów zaopatrzenia mundurowego na kwalifikujące się do dalszego użytkowania oraz przeznaczone do wybrakowania i pakowanie ich osobno. - wykorzystywanie do prania wodnego i czyszczenia chemicznego tylko i wyłącznie urządzeń sprawnych technicznie, na bieżąco konserwowanych oraz obsługiwanych przez wykwalifikowany personel przeszkolony w zakresie BHP, a w przypadku urządzeń wytwarzających parę wodną (np. wytwornica pary), posiadanie przez ów personel aktualnego świadectwa kwalifikacyjnego dopuszczającego do pracy na wyżej wymienionym sprzęcie, - posiadanie aktualnego świadectwa objęcia dozorem technicznym urządzeń wytwarzających parę wodną, - usługa będzie realizowana z użyciem wysokiej jakości środków piorących, nie pozostawiających nieprzyjemnego zapachu. Do oferty należy dołączyć atest tych środków, - używanie tylko i wyłącznie tych środków piorących do prania i czyszczenia chemicznego, które nie ingerują w sposób szkodliwy w strukturę tkaniny, obniżając jej wartość użytkową, odporność na naciągnięcia, przetarcia, utratę barwy, kamuflażu, - pakowanie przedmiotów po praniu asortymentowo i w ilościach uzgodnionych ze służbą mundurową jednostki, w sposób następujący: Lp Nazwa przedmiotu Ilość przedmiotów w paczce Uwagi 1 Prześcieradło 10 5 kategoria pakowana osobno 2 Poszewka na podgłówek 25 5 kategoria pakowana osobno 3 Poszewka na poduszkę dużą 25 5 kategoria pakowana osobno 4 Koszulka z długimi rękawami 25 5 kategoria pakowana osobno 5 Koszulka z krótkimi rękawami koloru khaki 25 5 kategoria pakowana osobno 6 Spodenki gimnastyczne 25 5 kategoria pakowana osobno 7 Kalesony długie 25 5 kategoria pakowana osobno 8 Bluza piżamy 10 5 kategoria pakowana osobno 9 Spodnie piżamy 10 5 kategoria pakowana osobno 10 Poszwa na koc (kołdrę) 5 5 kategoria pakowana osobno 11 Ręcznik frotte 25 5 kategoria pakowana osobno 12 Ręcznik żołnierski 25 5 kategoria pakowana osobno 13 Ręcznik żołnierski do twarzy 25 5 kategoria pakowana osobno 14 Bluza dresów 10 5 kategoria pakowana osobno 15 Spodnie dresów 10 5 kategoria pakowana osobno 16 Bluza polowa wz. 93 10 5 kategoria pakowana osobno 17 Spodnie polowe wz. 93 10 5 kategoria pakowana osobno 18 Kurtka polowa z podpinką wz. 93 5 5 kategoria pakowana osobno 19 Rękawice polowe 10 5 kat. Pakowana osobno, powiązane w pary 20 Szalokominiarka 20 5 kategoria pakowana osobno 21 Bluza robocza 10 5 kategoria pakowana osobno 22 Spodnie robocze 10 5 kategoria pakowana osobno 23 Kurtka robocza zimowa z podpinką 5 5 kategoria pakowana osobno 24 Spodnie robocze zimowe z podpinką 5 5 kategoria pakowana osobno 25 Koszulo-bluza polowa wz. 93 10 5 kategoria pakowana osobno 26 Koc 5 5 kategoria pakowana osobno 27 Koc szpitalny kolorowy 5 5 kategoria pakowana osobno 28 Bluza kucharza 10 5 kategoria pakowana osobno 29 Spodnie kucharza 10 5 kategoria pakowana osobno 30 Czepek kucharza 20 5 kategoria pakowana osobno 31 Bluza kelnera 10 5 kategoria pakowana osobno 32 Fartuch przedni 10 5 kategoria pakowana osobno 33 Czapka futrzana 10 5 kategoria pakowana osobno 34 Beret roboczy 20 5 kategoria pakowana osobno 35 Beret kolor zielony/ roboczy w zależności od ilości w partii 5 kategoria pakowana osobno Zamawiający zastrzega sobie prawo po wyborze oferty, a przed podpisaniem umowy dokonania wizji lokalnej posiadanego przez oferenta sprzętu i urządzeń, które mają zagwarantować właściwe pod względem technologicznym i sanitarnym wykonanie usług pralniczych i naprawczych. Cena przedmiotu zamówienia musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszty odbioru i dostawy przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ww warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w pkt IX SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia zgodnie z drukiem ZP-17, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej oświadczenia i dokumenty: 1. oświadczenie, że wykonawca spełnienia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych załącznik nr 1 do SIWZ; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminem składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, ww dokument musi złożyć każdy podmiot - umowa spółki cywilnej, umowa konsorcjum. 3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. polisy lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Kwota ubezpieczenia nie może być niższa niż 200 000 zł. 5. wykaz wszystkich wykonanych w okresie ostatnich trzech lat zamówień publicznych w ww zakresie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbioru oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, 6. formularz cenowy - załącznik nr 3 do SIWZ 7. akceptacja projektu umowy, poprzez zaparafowanie na każdej stronie i dołączenie do oferty - załącznik nr 4 do SIWZ 8. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: - wypełniony druk OFERTA, sporządzony zgodnie z wzorem będącym załącznikiem nr 2 do SIWZ; - upoważnienie do podpisywania ofert, o ile upoważnienie nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego (bud. Sztabu Logistyki, pok. nr 24) lub pocztą - wysyłając pisemny wniosek z prośbą o przesłanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na fax: (0-22) 686 10 15..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego Kancelaria Jawna pokój nr 13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.