eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › DOSTAWA IPLANTÓW I SPRZĘTU ORTOPEDYCZNEGO DO SPSK NR 1 PAM OS/ZP/91/07

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-10

Szczecin: DOSTAWA IPLANTÓW I SPRZĘTU ORTOPEDYCZNEGO DO SPSK NR 1 PAM OS/ZP/91/07
Numer ogłoszenia: 161973 - 2007; data zamieszczenia: 10.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 PAM, ul. Unii Lubelskiej 1, 71-252 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4253008, fax 091 4253001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.pam.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA IPLANTÓW I SPRZĘTU ORTOPEDYCZNEGO DO SPSK NR 1 PAM OS/ZP/91/07.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA IPLANTÓW I SPRZĘTU ORTOPEDYCZNEGO DO SPSK NR 1 PAM

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.32.00 - Protezy ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.32.00 - Protezy ortopedyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 14.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: BRAK.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZGODNIE Z ART 22 UST 1 USTAWY PZP
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, nie wykluczeni na podstawie art. 24 oraz spełniający warunki zawarte w art.22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych to jest: 1. złożą oświadczenie na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. potwierdzą oświadczenie wymienione w pkt. 1 następującymi dokumentami, złożonymi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy - zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy PZP: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Koncesję, zezwolenie lub licencję , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem. 2.3.Zgłoszenie lub Wpis do Rejestru Wyrobu Medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności 2.4. katalogu w języku polskim z oferowanym sprzętem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.szn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ul.UNII LUBELSKIE 1 71-252 SZCZECIN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2007 godzina 09:00, miejsce: SEKRETARIAT DYREKTORA ul.UNII LUBELSKIE 1 71-252 SZCZECIN.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: BRAK

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: IMPLANTY KOSTNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: IMPLANTY KOSTNE.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WKRĘTY KOSTNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WKRĘTY KOSTNE.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: IMPLANTY DO STOPY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: IMPLANTY DO STOPY.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: KLAMROWY APARAT KOMPRESYJNO-DYSTRAKCYJNY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KLAMROWY APARAT KOMPRESYJNO-DYSTRAKCYJNY.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ENDOPROTEZY KOLANOWE, CEMENTOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ENDOPROTEZY KOLANOWE, CEMENTOWE.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ENDOPROTEZA KOLANOWA KŁYKCIOWA. TYLNIE ZWIĄZANA,REWIZYJNA,MODULARNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ENDOPROTEZA KOLANOWA KŁYKCIOWA. TYLNIE ZWIĄZANA,REWIZYJNA,MODULARNA.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ENDOPROTEZY STAWU BIODROWEGO BEZCEMENTOWE,MODULARNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ENDOPROTEZY STAWU BIODROWEGO BEZCEMENTOWE,MODULARNE.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: BEZCEMENTOWE ENDOPROTEZY STAWU BIODROWEGO DO IMPLANTACJI TECHNIKĄ MAŁOINWAZYJNĄ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: BEZCEMENTOWE ENDOPROTEZY STAWU BIODROWEGO DO IMPLANTACJI TECHNIKĄ MAŁOINWAZYJNĄ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: MODULARNE,REWIZYJNE ENDOPROTEZY STAWÓW BIODROWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MODULARNE,REWIZYJNE ENDOPROTEZY STAWÓW BIODROWYCH.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: ENDOPROTEZY STAWU RAMIENNEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ENDOPROTEZY STAWU RAMIENNEGO.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: ANATOMICZNE ENDOPROTEZY STAWU ŁOKCIOWEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ANATOMICZNE ENDOPROTEZY STAWU ŁOKCIOWEGO.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PŁYTY DO STABILIZACJI KRĘGOSŁUPA PIERSIOWEGO I LĘDŹWIOWEGO Z DOSTĘPU PRZEDNIEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PŁYTY DO STABILIZACJI KRĘGOSŁUPA PIERSIOWEGO I LĘDŹWIOWEGO Z DOSTĘPU PRZEDNIEGO.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PŁYNNA BARIERA MIKROBIOLOGICZNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PŁYNNA BARIERA MIKROBIOLOGICZNA.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: KLAMRA CZASZKOWA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KLAMRA CZASZKOWA.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.