eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przecław › Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Przecław z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-06

Przecław: Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Przecław z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy.
Numer ogłoszenia: 161783 - 2015; data zamieszczenia: 06.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 144409 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przecław, ul. Jana Kilińskiego 7, 39-320 Przecław, woj. podkarpackie, tel. 17 5813119, faks 17 5813116.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Przecław z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Przecław. Zakres zamówienia dotyczy nieruchomości zamieszkałych przez mieszkańców z terenu Gminy Przecław 1. Wymogi dotyczące przekazywania odpadów: a) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania w trakcie realizacji zamówienia przepisów prawa, w szczególności takich jak: - Ustawa z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 - tekst jednolity, z późn. zmianami); - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 19.02.2013 r., poz. 231); - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2013 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 1692); - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2013 r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich (Dz. U. z 2013 r., poz. 1735); - Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny (Dz.U. Nr 16, poz. 93, z późn. zm.) - jeżeli przepisy ustawy Pzp nie stanowią inaczej. b) Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z art. 3 ust. 2 pkt.7, art. 3b i art. 3c ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2013 poz. 1399 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Środowiska z 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych, rozporządzeniem Ministra Środowiska z 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów, uchwałą Nr XXIV/409/12 Sejmiku Województwa Podkarpackiego w sprawie uchwalenia Planu gospodarki odpadami województwa podkarpackiego na lata 2012 - 2017, c) Wykonawca zobowiązany będzie do zaoferowania, a na wniosek właściciela nieruchomości dostarczenia i ustawienia na terenie nieruchomości, bez dodatkowej opłaty od właściciela nieruchomości pojemników oraz worków na odpady na czas realizacji przedmiotowego zamówienia. Wykonawca dostarczy pojemniki nie później niż do 10.01.2016 r. Urządzenia do gromadzenia odpadów (pojemniki) zostaną ustawione przez Wykonawcę w miejscach uzgodnionych z właścicielami nieruchomości. d) W trakcie realizacji umowy Wykonawca na własny koszt zobowiązany będzie do wyposażenia nieruchomości w odpowiednie pojemniki oraz worki przeznaczone na surowce wtórne zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego. Dostarczenie i ustawienie pojemników na odpady zmieszane na teren wskazanych nieruchomości nastąpi w ciągu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. Dotyczy to sytuacji zmiany ilości pojemników na danej nieruchomości, bądź nowych nieruchomości jeżeli pojawią się w trakcie realizacji zamówienia. e) W dniu podpisania umowy Wykonawca otrzyma od Zamawiającego szczegółowy wykaz właścicieli nieruchomości, z których odbierane będą stałe odpady komunalne. f) Jeśli podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia z winy Wykonawcy pojemników, Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany będzie do dodatkowego dostarczenia pojemników na swój koszt. g) Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. h) Wykonawca zobowiązany będzie także do zebrania odpadów leżących obok altanek śmietnikowych i pojemników jeśli będzie to wynikiem jego działania. i) Wykonawca zobowiązany będzie w ramach umowy do przygotowania harmonogramu odbioru odpadów oraz do jego dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości, co najmniej na 7 dni przed wywozem odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie również do dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości innych dokumentów związanych z Systemem Gospodarki Odpadami o ile nie będą one wymagały potwierdzenia odbioru. j) Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług dodatkowych w zakresie odbioru odpadów. Usługi dodatkowe to odbiór na wniosek właściciela z terenu nieruchomości dodatkowych ilości odpadów segregowanych, zmieszanych, odpadów budowlanych, wielkogabarytowych, elektro-śmieci, opon (poza ustalonym harmonogramem odbioru). Za wywóz tych odpadów zapłaci właściciel nieruchomości, z której odbierane będą odpady. Cena ofertowa za realizację przedmiotu zamówienia nie obejmuje świadczenia usług dodatkowych. k) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie mógł mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi. l) Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów- wykonawca odbiera odpady jako niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne. Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 2 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej sytuacji do pisemnego lub drogą elektroniczną poinformowania Zamawiającego o niewywiązaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację - protokół z zaistnienia takiego zdarzenia a w miarę możliwości także dokumentację fotograficzną. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia w/w. zdarzenia. m) Wykonawca zobowiązany będzie do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze własnej lub punkcie w miejscu odbioru odpadów. n) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia odpadów na własny koszt do zastępczej instalacji obsługi w przypadku awarii regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych. o) Wykonawca zobowiązany będzie najpóźniej do 31.01.2016 r. do zorganizowania i prowadzenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK). PSZOK musi być wyposażone w kontenery do selektywnej zbiórki odpadów zgodnie z Załącznikiem Nr 5 pkt b do SIWZ. W PSZOK Wykonawca będzie przyjmował odpady wymienione w §8 pkt 14 Regulaminu, odpady zielone. Odbiór odpadów wskazanych w niniejszym punkcie następował będzie bez pobierania dodatkowej opłaty w ustalonym limicie. PSZOK Wykonawca obsługuje od poniedziałku do piątku w godz. 13-17 , za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 2. Instalacja do jakiej mogą trafić odpady: Odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Przecław Wykonawca zobowiązany będzie zagospodarować (odbiór, transport, poddanie odzyskowi lub unieszkodliwianiu) zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami, co oznacza, że zebrane na terenie Gminy Przecław zmieszane odpady komunalne powinny trafić do jednego ze wskazanych w Planie RIPOK-ów. W przypadku frakcji odpadów selektywnie zebranych w ramach zagospodarowania odpadów, Wykonawca zobowiązany będzie do ich przekazania do instalacji odzysku i unieszkodliwiana, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 i 18 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. 3. Rodzaj i częstotliwość odbioru stałych odpadów komunalnych odbieranych selektywnie: Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne ( kod 200301) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne zbierane będą do pojemników ustawionych w miejscach wskazanych przez właściciela nieruchomości (altanki śmietnikowe i wyznaczone miejsca na pojemniki). Wykonawca odbiera od właścicieli 0,08 - 0,24 m3 niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (pojemniki o pojemności 0,08 m3 dla jednej osoby, pojemniki 0,12 dla 2 osób, pojemnik 0,12 dla 3 osób, pojemnik 0,24 m3 dla 4 osób i więcej). 1) Ustala się następującą częstotliwość odbierania odpadów komunalnych z terenów nieruchomości i terenów przeznaczonych do użytku publicznego dla obszarów wiejskich Gminy Przecław: a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne -1 raz w miesiącu b) papier, metal, tworzywa sztuczne, szkło, opakowania wielomateriałowe - co drugi miesiąc, c) odpady zielone i odpady ulegające biodegradacji w okresie od 1 kwietnia do 30 września 1 raz w miesiącu. W okresie od 1 października do 31 marca - co dwa miesiące. 2) Ustala się następującą częstotliwość odbierania odpadów komunalnych z terenów nieruchomości i terenów przeznaczonych do użytku publicznego dla obszarów miejskich Gminy Przecław: a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - 2 razy w miesiącu. b) papier, metal, tworzywa sztuczne, szkło, opakowania wielomateriałowe - co drugi miesiąc, c) odpady zielone i odpady ulegające biodegradacji 2 razy w miesiącu. 3) Ustala się następującą częstotliwość odbierania odpadów komunalnych z terenów zabudowy wielolokalowych dla obszarów miejskich Gminy Przecław a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - 1 raz w tygodniu. b) papier, metal, tworzywa sztuczne, szkło, opakowania wielomateriałowe - 2 razy w miesiącu c) odpady zielone i odpady ulegające biodegradacji 1 raz w tygodniu. 4) Ustala się następującą częstotliwość odbierania odpadów komunalnych z terenów zabudowy wielolokalowych dla obszarów wiejskich Gminy Przecław a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - 2 razy w miesiącu. b) papier, metal, tworzywa sztuczne, szkło, opakowania wielomateriałowe - 2 razy w miesiącu c) odpady zielone i odpady ulegające biodegradacji 2 raz w miesiącu. 5) Dopuszcza się składowanie bioodpadów w kompostownikach przydomowych. Selektywnie zbierane odpady komunalne 1) W zabudowie budynkami jednorodzinnymi i wielolokalowymi do 7 lokali włącznie dla obszarów wiejskich Gminy Przecław: Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy budynkami jednorodzinnymi i wielolokalowymi do 7 lokali włącznie odbywać się będzie do pojemników, o jakich mowa w pkt. C.1. opisu przedmiotu zamówienia. Pojemniki i worki do zbiórki odpadów muszą posiadać oznaczenie określające rodzaj odpadu gromadzonego w pojemniku i worku. Częstotliwość odbierania przez Wykonawcę tych odpadów: - worek koloru brązowego - bioodpady, w tym odpady zielone (200201): w okresie od 1 kwietnia do 30 września - jeden raz w miesiącu w okresie od 1 października do 31 marca - co dwa miesiące - worek koloru niebieskiego - makulatura (kod 150101) - co dwa miesiące, - worek koloru białego - szkło (kod 150107) - co dwa miesiące, - worek koloru żółtego - plastik (kod 150102) - co dwa miesiące, - worek koloru czerwonego - złom (kod 150104) - co dwa miesiące 2) W zabudowie budynkami wielolokalowymi (powyżej 7 lokali) dla obszarów wiejskich Gminy Przecław: Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie nieruchomości wielolokalowych (powyżej 7 lokali) odbywać się będzie do worków, o jakich mowa w pkt. C.1. opisu przedmiotu zamówienia lub pojemników. Pojemniki do zbiórki odpadów muszą posiadać oznaczenie określające rodzaj odpadu gromadzonego w pojemniku. Częstotliwość odbierania przez Wykonawcę tych odpadów: - pojemnik/worek koloru brązowego - dwa razy w miesiącu, - pojemnik/worek koloru niebieskiego - makulatura (kod 150101) - dwa razy w miesiącu, - pojemnik/worek koloru zielonego - szkło (kod 150107) - dwa razy w miesiącu, - pojemnik/worek koloru żółtego - plastik (kod 150102) - dwa razy w miesiącu, - pojemnik/worek koloru czerwonego - złom (kod 150104) - dwa razy w miesiącu 3) W zabudowie budynkami jednorodzinnymi i wielolokalowymi do 7 lokali włącznie dla obszarów miejskich Gminy Przecław: Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy budynkami jednorodzinnymi i wielolokalowymi do 7 lokali włącznie odbywać się będzie do pojemników, o jakich mowa w pkt. C.1. opisu przedmiotu zamówienia. Pojemniki i worki do zbiórki odpadów muszą posiadać oznaczenie określające rodzaj odpadu gromadzonego w pojemniku i worku. Częstotliwość odbierania przez Wykonawcę tych odpadów: - worek koloru brązowego - bioodpady, w tym odpady zielone (200201):- dwa razy w miesiącu - worek koloru niebieskiego - makulatura (kod 150101) - co dwa miesiące, - worek koloru białego - szkło (kod 150107) - co dwa miesiące, - worek koloru żółtego - plastik (kod 150102) - co dwa miesiące, - worek koloru czerwonego - złom (kod 150104) - co dwa miesiące 4) W zabudowie budynkami wielolokalowymi (powyżej 7 lokali) dla obszarów miejskich Gminy Przecław: Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie nieruchomości wielolokalowych (powyżej 7 lokali) odbywać się będzie do worków, o jakich mowa w pkt. C.1. opisu przedmiotu zamówienia lub pojemników. Pojemniki do zbiórki odpadów muszą posiadać oznaczenie określające rodzaj odpadu gromadzonego w pojemniku. Częstotliwość odbierania przez Wykonawcę tych odpadów: - pojemnik/worek koloru brązowego - bioodpady, w tym odpady zielone (kod 200201) raz w tygodniu, - pojemnik/worek koloru niebieskiego - makulatura (kod 150101) - dwa razy w miesiącu, - pojemnik/worek koloru zielonego - szkło (kod 150107) - dwa razy w miesiącu, - pojemnik/worek koloru żółtego - plastik (kod 150102) - dwa razy w miesiącu, - pojemnik/worek koloru czerwonego - złom (kod 150104) - dwa razy w miesiącu. Częstotliwość odbierania pozostałych selektywnie zbieranych odpadów od właścicieli nieruchomości zamieszkałych: - przeterminowane leki i chemikalia (kod 200132) - w punkcie selektywnego zbierania odpadów z zastrzeżeniem zapisów pkt. B.1.lit.j opisu przedmiotu zamówienia. - baterie i akumulatory (kod 200133, 200134) - w punkcie selektywnego zbierania odpadów z zastrzeżeniem zapisów pkt. B.1.lit.j opisu przedmiotu zamówienia, gdzie znajdować się będą pojemniki do zbierania tych odpadów - w godzinach pracy. - odpadów niebezpiecznych powstających w gospodarstwach domowych tj. opakowania po farbach, kleje, rozpuszczalniki, środki ochrony roślin, aerozole, środki czyszczące, wywabiacze plam, środki do konserwacji drewna oraz opakowania po tych substancjach, lampy fluorescencyjne i akumulatory (kod 200113, 200114, 200115, 200119, 200127, 200129) w punkcie selektywnego zbierania odpadów z zastrzeżeniem zapisów pkt. B.1.lit.j opisu przedmiotu zamówienia. - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kod 200135, 200136) - w punkcie selektywnego zbierania odpadów z zastrzeżeniem zapisów pkt. B.1.lit.j opisu przedmiotu zamówienia, dwa razy do roku z terenów nieruchomości (zgodnie z harmonogramem podanym przez Zamawiającego uwzględnionym w kalendarzu Wykonawcy). - meble i odpady wielkogabarytowe (kod 200307)- w punkcie selektywnego zbierania odpadów w godzinach jego pracy z zastrzeżeniem zapisów pkt. B.1.lit.j opisu przedmiotu zamówienia oraz dwa razy do roku z terenów nieruchomości (zgodnie z harmonogramem podanym przez Zamawiającego uwzględnionym w kalendarzu Wykonawcy). - odpady budowlane i rozbiórkowe - w punkcie selektywnego zbierania odpadów w godzinach jego pracy z zastrzeżeniem zapisów pkt. B.1.lit.j opisu przedmiotu zamówienia - w godzinach jego pracy (ustalony limit dla gospodarstwa domowego bez dodatkowej opłaty - 0,12 m3 na rok). - zużyte opony w punkcie selektywnego zbierania odpadów z zastrzeżeniem zapisów pkt. B.1.lit.j opisu przedmiotu zamówienia (kod 160103) - w godzinach jego pracy oraz dwa razy do roku z terenów nieruchomości (zgodnie z harmonogramem podanym przez Zamawiającego uwzględnionym w kalendarzu Wykonawcy). - tekstylia i odzież (kod 200110, 200111) - w punkcie selektywnego zbierania odpadów z zastrzeżeniem zapisów pkt. B.1.lit.j opisu przedmiotu zamówienia - w godzinach jego pracy. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług dodatkowych w zakresie odbioru tych odpadów. Za wywóz tych odpadów zapłaci właściciel nieruchomości, z której odbierane będą odpady. Cena ofertowa za realizację przedmiotu zamówienia nie obejmuje świadczenia usług dodatkowych. 4. Standardy sanitarne dotyczące wykonywania zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia uwzględniając zapisy ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach, rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie wymagań odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi, Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Przecław. 5. Obowiązki dotyczące prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia: a) Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu raportów kwartalnych zawierających informacje o ilości i rodzaju pojemników znajdujących się na nieruchomościach, które obsługuje Wykonawca. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie sporządzić i przekazać Zamawiającemu imienny wykaz zmian w ilości i rodzaju pojemników, które nastąpiły w danym kwartale. b) Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania Zamawiającemu w wersji papierowej sprawozdań półrocznych o jakich mowa w art. 9 n ustawy o Utrzymaniu czystości i porządku w gminach Sprawozdania powinny być sporządzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami, a w przypadku zmiany rozporządzenia, zgodnie z obowiązującymi wzorami druków. c) W celu umożliwienia sporządzenia przez Zamawiającego rocznego sprawozdania z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, o którym mowa w art. 9q ustawy, Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu niezbędne informacje umożliwiające sporządzenie sprawozdania. Wykonawca zobowiązany będzie również do przedkładania Zamawiającemu innych informacji nt. odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. Dotyczy to tylko informacji w posiadaniu, których będzie Wykonawca a nie Zamawiający. d) Wykonawca zobowiązany będzie do przedkładania Zamawiającemu informacji, o jakich mowa w pkt. B.1. lit. m opisu przedmiotu zamówienia. e) Wykonawca zobowiązany będzie do przedkładania Zamawiającemu najpóźniej wraz z fakturą za dany okres rozliczeniowy raportów wagowych zawierających wyszczególnienie miejsca odbioru odpadów oraz ilości i rodzaju odebranych odpadów (zgodnie z obowiązująca klasyfikacją odpadów). f) Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania Zamawiającemu kart przekazania odpadów do RIPOK-ów bądź innej jednostki do odbioru odpadów selektywnie zebranych zgodnie z obowiązującymi wzorami, o jakich mowa w rozporządzeniu Ministra Środowiska z 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów stosowanych na potrzeby ewidencji i odpadów, rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie zakresu informacji oraz wzorów formularzy służących do sporządzania i przekazywania zbiorczych zestawień danych o odpadach. C. Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów. 1. Urządzenia do gromadzenia odpadów: a) Wielkości pojemników. Do zbierania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych mogą być stosowane pojemniki o pojemności:80 l,120 l, 240 l, 1100 l, KP 7m3, KP 10 m3. Każda nieruchomość musi być wyposażona w co najmniej 1 pojemnik o pojemności minimum 80 l na zmieszane odpady komunalne. Do zbierania odpadów innych niż zmieszane mogą być stosowane pojemniki/worki o pojemności: 80 l, 100l, 110l, 120 l, 1000l, 1100l, KP-7m3, KP-10m3. Każda nieruchomość musi być wyposażona w komplet (minimum 1 pojemnik na odpady zmieszane + 5 worków - lub wg zapotrzebowania) do selektywnego zbierania odpadów, a każdy z worków musi mieć pojemność 80 - 100l. Wszystkie pojemniki worki powinny charakteryzować się odpowiednią wytrzymałością mechaniczną. b) Oznaczenie pojemników: Pojemniki do zbierania stałych odpadów komunalnych powinny być oznaczone zgodnie z poniższym: - pojemnik/worek koloru żółtego do zbierania tworzyw sztucznych z napisem PLASTIK z opisem na jakiego typu odpady jest przeznaczony - nadruk powinien znaleźć się na workach po uzgodnieniu z zamawiającym. - pojemnik/worek koloru niebieskiego do zbierania papieru i tektury z napisem: MAKULATURA z opisem na jakiego typu odpady jest przeznaczony - nadruk powinien znaleźć się na workach po uzgodnieniu z zamawiającym. - pojemnik worek koloru białego do zbierania szkła z napisem: SZKŁO z opisem na jakiego typu odpady jest przeznaczony - nadruk powinien znaleźć się na workach po uzgodnieniu z zamawiającym. - pojemnik worek koloru czerwonego do zbierania złomu metalowego z napisem: ZŁOM z opisem na jakiego typu odpady jest przeznaczony - nadruk powinien znaleźć się na workach po uzgodnieniu z zamawiającym. - pojemnik worek koloru brązowego do zbierania bioodpadów, odpadów zielonych z napisem: ODPADY BIODEGRADOWALNE z opisem na jakiego typu odpady jest przeznaczony - nadruk powinien znaleźć się na workach po uzgodnieniu z zamawiającym. - pojemnik przeznaczony na odpady niesegregowane. 2. Sprzęt techniczny: Wykonawca zobowiązany będzie realizować zamówienie przy wykorzystaniu minimum sprzętu, o jakim mowa w Rozdziale IX SIWZ. W zakresie utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń należy zapewnić, aby urządzenia te utrzymane były we właściwym stanie technicznym i sanitarnym. Pojazdy i urządzenia muszą być zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich magazynowania, przeładunku a także transportu. Pojazdy i urządzenia muszą być poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim, nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie - Wykonawca zobowiązany będzie posiadać dokumenty potwierdzające wykonanie tych czynności. Pojazdy muszą na koniec dnia roboczego być opróżnione z odpadów i być zaparkowane wyłącznie na terenie bazy magazynowo - transportowej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dębickie Zakłady Komunalne DEZAKO Sp. z o.o. 39-200 Dębica, ul. Kościuszki 30, ul. Kościuszki 30, 39-200 Dębica, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 660000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 706320,00

  • Oferta z najniższą ceną: 706320,00 / Oferta z najwyższą ceną: 855360,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.