eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przecław › Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Przecław z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-02

Przecław: Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Przecław z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy.
Numer ogłoszenia: 144409 - 2015; data zamieszczenia: 02.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przecław , ul. Jana Kilińskiego 7, 39-320 Przecław, woj. podkarpackie, tel. 17 5813119, faks 17 5813116.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipgminaprzeclaw.pl/, http://www.przeclaw.org/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Przecław z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Przecław. Zakres zamówienia dotyczy nieruchomości zamieszkałych przez mieszkańców z terenu Gminy Przecław 1. Wymogi dotyczące przekazywania odpadów: a) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania w trakcie realizacji zamówienia przepisów prawa, w szczególności takich jak: -Ustawa z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 - tekst jednolity, z późn. zmianami); -Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 19.02.2013 r., poz. 231); -Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2013 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 1692); -Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2013 r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich (Dz. U. z 2013 r., poz. 1735); -Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny (Dz.U. Nr 16, poz. 93, z późn. zm.) - jeżeli przepisy ustawy Pzp nie stanowią inaczej. b) Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z art. 3 ust. 2 pkt.7, art. 3b i art. 3c ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2013 poz. 1399 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Środowiska z 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych, rozporządzeniem Ministra Środowiska z 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów, uchwałą Nr XXIV/409/12 Sejmiku Województwa Podkarpackiego w sprawie uchwalenia (Planu gospodarki odpadami województwa podkarpackiego na lata 2012 - 2017), c) Wykonawca zobowiązany będzie do zaoferowania, a na wniosek właściciela nieruchomości dostarczenia i ustawienia na terenie nieruchomości, bez dodatkowej opłaty od właściciela nieruchomości pojemników oraz worków na odpady na czas realizacji przedmiotowego zamówienia. Wykonawca dostarczy pojemniki nie później niż do 10.01.2016 r. Urządzenia do gromadzenia odpadów (pojemniki) zostaną ustawione przez Wykonawcę w miejscach uzgodnionych z właścicielami nieruchomości. d) W trakcie realizacji umowy Wykonawca na własny koszt zobowiązany będzie do wyposażenia nieruchomości w odpowiednie pojemniki oraz worki przeznaczone na surowce wtórne zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego. Dostarczenie i ustawienie pojemników na odpady zmieszane na teren wskazanych nieruchomości nastąpi w ciągu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. Dotyczy to sytuacji zmiany ilości pojemników na danej nieruchomości, bądź nowych nieruchomości jeżeli pojawią się w trakcie realizacji zamówienia. e) W dniu podpisania umowy Wykonawca otrzyma od Zamawiającego szczegółowy wykaz właścicieli nieruchomości, z których odbierane będą stałe odpady komunalne. f) Jeśli podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia z winy Wykonawcy pojemników, Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany będzie do dodatkowego dostarczenia pojemników na swój koszt. g) Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. h) Wykonawca zobowiązany będzie także do zebrania odpadów leżących obok altanek śmietnikowych i pojemników jeśli będzie to wynikiem jego działania. i) Wykonawca zobowiązany będzie w ramach umowy do przygotowania harmonogramu odbioru odpadów oraz do jego dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości, co najmniej na 7 dni przed wywozem odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie również do dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości innych dokumentów związanych z Systemem Gospodarki Odpadami o ile nie będą one wymagały potwierdzenia odbioru. j) Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług dodatkowych w zakresie odbioru odpadów. Usługi dodatkowe to odbiór na wniosek właściciela z terenu nieruchomości dodatkowych ilości odpadów segregowanych, zmieszanych, odpadów budowlanych, wielkogabarytowych, elektro-śmieci, opon (poza ustalonym harmonogramem odbioru). Za wywóz tych odpadów zapłaci właściciel nieruchomości, z której odbierane będą odpady. Cena ofertowa za realizację przedmiotu zamówienia nie obejmuje świadczenia usług dodatkowych. k) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie mógł mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi. l) Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów- wykonawca odbiera odpady jako niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne. Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 2 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej sytuacji do pisemnego lub drogą elektroniczną poinformowania Zamawiającego o niewywiązaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację - protokół z zaistnienia takiego zdarzenia a w miarę możliwości także dokumentacją fotograficzną. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia w/w. zdarzenia. m) Wykonawca zobowiązany będzie do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze własnej lub punkcie w miejscu odbioru odpadów. n) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia odpadów na własny koszt do zastępczej instalacji obsługi w przypadku awarii regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych. o) Wykonawca zobowiązany będzie najpóźniej do 31.01.2016 r. do zorganizowania i prowadzenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK). PSZOK musi być wyposażone w kontenery do selektywnej zbiórki odpadów zgodnie z Załącznikiem Nr 5 pkt b do SIWZ. W PSZOK Wykonawca będzie przyjmował odpady wymienione w §8 pkt 14 Regulaminu, odpady zielone. Odbiór odpadów wskazanych w niniejszym punkcie następował będzie bez pobierania dodatkowej opłaty w ustalonym limicie. PSZOK Wykonawca obsługuje od poniedziałku do piątku w godz. 13-17 , za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 2.Instalacja do jakiej mogą trafić odpady: Odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Przecław Wykonawca zobowiązany będzie zagospodarować (odbiór, transport, poddanie odzyskowi lub unieszkodliwianiu) zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami, co oznacza, że zebrane na terenie Gminy Przecław zmieszane odpady komunalne powinny trafić do jednego ze wskazanych w Planie RIPOK-ów. W przypadku frakcji odpadów selektywnie zebranych w ramach zagospodarowania odpadów, Wykonawca zobowiązany będzie do ich przekazania do instalacji odzysku i unieszkodliwiana, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 i 18 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. 3.Rodzaj i częstotliwość odbioru stałych odpadów komunalnych odbieranych selektywnie: Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne ( kod 200301) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne zbierane będą do pojemników ustawionych w miejscach wskazanych przez właściciela nieruchomości (altanki śmietnikowe i wyznaczone miejsca na pojemniki). Wykonawca odbiera od właścicieli 0,08 - 0,24 m3 niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (pojemniki o pojemności 0,08 m3 dla jednej osoby, pojemniki 0,12 dla 2 osób, pojemnik 0,12 dla 3 osób, pojemnik 0,24 m3 dla 4 osób i więcej). 1)Ustala się następującą częstotliwość odbierania odpadów komunalnych z terenów nieruchomości i terenów przeznaczonych do użytku publicznego dla obszarów wiejskich Gminy Przecław: a)niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne -1 raz w miesiącu b)papier, metal, tworzywa sztuczne, szkło, opakowania wielomateriałowe - co drugi miesiąc, c)odpady zielone i odpady ulegające biodegradacji w okresie od 1 kwietnia do 30 września 1 raz w miesiącu. W okresie od 1 października do 31 marca - co dwa miesiące. 2)Ustala się następującą częstotliwość odbierania odpadów komunalnych z terenów nieruchomości i terenów przeznaczonych do użytku publicznego dla obszarów miejskich Gminy Przecław: a)niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - 2 razy w miesiącu. b)papier, metal, tworzywa sztuczne, szkło, opakowania wielomateriałowe - co drugi miesiąc, c)odpady zielone i odpady ulegające biodegradacji 2 razy w miesiącu. 3)Ustala się następującą częstotliwość odbierania odpadów komunalnych z terenów zabudowy wielolokalowych dla obszarów miejskich Gminy Przecław a)niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - 1 raz w tygodniu. b)papier, metal, tworzywa sztuczne, szkło, opakowania wielomateriałowe - 2 razy w miesiącu c)odpady zielone i odpady ulegające biodegradacji 1 raz w tygodniu. 4)Ustala się następującą częstotliwość odbierania odpadów komunalnych z terenów zabudowy wielolokalowych dla obszarów wiejskich Gminy Przecław a)niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - 2 razy w miesiącu. b)papier, metal, tworzywa sztuczne, szkło, opakowania wielomateriałowe - 2 razy w miesiącu c)odpady zielone i odpady ulegające biodegradacji 2 raz w miesiącu. 5)Dopuszcza się składowanie bioodpadów w kompostownikach przydomowych. Selektywnie zbierane odpady komunalne 1)W zabudowie budynkami jednorodzinnymi i wielolokalowymi do 7 lokali włącznie dla obszarów wiejskich Gminy Przecław: Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy budynkami jednorodzinnymi i wielolokalowymi do 7 lokali włącznie odbywać się będzie do pojemników, o jakich mowa w pkt. C.1. opisu przedmiotu zamówienia. Pojemniki i worki do zbiórki odpadów muszą posiadać oznaczenie określające rodzaj odpadu gromadzonego w pojemniku i worku. Częstotliwość odbierania przez Wykonawcę tych odpadów: -worek koloru brązowego - bioodpady, w tym odpady zielone (200201): w okresie od 1 kwietnia do 30 września - jeden raz w miesiącu w okresie od 1 października do 31 marca - co dwa miesiące -worek koloru niebieskiego - makulatura (kod 150101) - co dwa miesiące, -worek koloru białego - szkło (kod 150107) - co dwa miesiące, -worek koloru żółtego - plastik (kod 150102) - co dwa miesiące, -worek koloru czerwonego - złom (kod 150104) - co dwa miesiące 2)W zabudowie budynkami wielolokalowymi (powyżej 7 lokali) dla obszarów wiejskich Gminy Przecław: Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie nieruchomości wielolokalowych (powyżej 7 lokali) odbywać się będzie do worków, o jakich mowa w pkt. C.1. opisu przedmiotu zamówienia lub pojemników. Pojemniki do zbiórki odpadów muszą posiadać oznaczenie określające rodzaj odpadu gromadzonego w pojemniku. Częstotliwość odbierania przez Wykonawcę tych odpadów: -pojemnik/worek koloru brązowego - dwa razy w miesiącu, -pojemnik/worek koloru niebieskiego - makulatura (kod 150101) - dwa razy w miesiącu, -pojemnik/worek koloru zielonego - szkło (kod 150107) - dwa razy w miesiącu, -pojemnik/worek koloru żółtego - plastik (kod 150102) - dwa razy w miesiącu, -pojemnik/worek koloru czerwonego - złom (kod 150104) - dwa razy w miesiącu Selektywnie zbierane odpady komunalne 3)W zabudowie budynkami jednorodzinnymi i wielolokalowymi do 7 lokali włącznie dla obszarów miejskich Gminy Przecław: Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy budynkami jednorodzinnymi i wielolokalowymi do 7 lokali włącznie odbywać się będzie do pojemników, o jakich mowa w pkt. C.1. opisu przedmiotu zamówienia. Pojemniki i worki do zbiórki odpadów muszą posiadać oznaczenie określające rodzaj odpadu gromadzonego w pojemniku i worku. Częstotliwość odbierania przez Wykonawcę tych odpadów: -worek koloru brązowego - bioodpady, w tym odpady zielone (200201):- dwa razy w miesiącu -worek koloru niebieskiego - makulatura (kod 150101) - co dwa miesiące, -worek koloru białego - szkło (kod 150107) - co dwa miesiące, -worek koloru żółtego - plastik (kod 150102) - co dwa miesiące, -worek koloru czerwonego - złom (kod 150104) - co dwa miesiące 4)W zabudowie budynkami wielolokalowymi (powyżej 7 lokali) dla obszarów miejskich Gminy Przecław: Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie nieruchomości wielolokalowych (powyżej 7 lokali) odbywać się będzie do worków, o jakich mowa w pkt. C.1. opisu przedmiotu zamówienia lub pojemników. Pojemniki do zbiórki odpadów muszą posiadać oznaczenie określające rodzaj odpadu gromadzonego w pojemniku. Częstotliwość odbierania przez Wykonawcę tych odpadów: -pojemnik/worek koloru brązowego - bioodpady, w tym odpady zielone (kod 200201) dwa razy w miesiącu, -pojemnik/worek koloru niebieskiego - makulatura (kod 150101) - dwa razy w miesiącu, -pojemnik/worek koloru zielonego - szkło (kod 150107) - dwa razy w miesiącu, -pojemnik/worek koloru żółtego - plastik (kod 150102) - dwa razy w miesiącu, -pojemnik/worek koloru czerwonego - złom (kod 150104) - dwa razy w miesiącu. Częstotliwość odbierania pozostałych selektywnie zbieranych odpadów od właścicieli nieruchomości zamieszkałych: -przeterminowane leki i chemikalia (kod 200132) - w punkcie selektywnego zbierania odpadów z zastrzeżeniem zapisów pkt. B.1.lit.j opisu przedmiotu zamówienia. -baterie i akumulatory (kod 200133, 200134) - w punkcie selektywnego zbierania odpadów z zastrzeżeniem zapisów pkt. B.1.lit.j opisu przedmiotu zamówienia, gdzie znajdować się będą pojemniki do zbierania tych odpadów - w godzinach pracy. -odpadów niebezpiecznych powstających w gospodarstwach domowych tj. opakowania po farbach, kleje, rozpuszczalniki, środki ochrony roślin, aerozole, środki czyszczące, wywabiacze plam, środki do konserwacji drewna oraz opakowania po tych substancjach, lampy fluorescencyjne i akumulatory (kod 200113, 200114, 200115, 200119, 200127, 200129) w punkcie selektywnego zbierania odpadów z zastrzeżeniem zapisów pkt. B.1.lit.j opisu przedmiotu zamówienia. -zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kod 200135, 200136) - w punkcie selektywnego zbierania odpadów z zastrzeżeniem zapisów pkt. B.1.lit.j opisu przedmiotu zamówienia, dwa razy do roku z terenów nieruchomości (zgodnie z harmonogramem podanym przez Zamawiającego uwzględnionym w kalendarzu Wykonawcy). -meble i odpady wielkogabarytowe (kod 200307)- w punkcie selektywnego zbierania odpadów w godzinach jego pracy z zastrzeżeniem zapisów pkt. B.1.lit.j opisu przedmiotu zamówienia oraz dwa razy do roku z terenów nieruchomości (zgodnie z harmonogramem podanym przez Zamawiającego uwzględnionym w kalendarzu Wykonawcy). -odpady budowlane i rozbiórkowe - w punkcie selektywnego zbierania odpadów w godzinach jego pracy z zastrzeżeniem zapisów pkt. B.1.lit.j opisu przedmiotu zamówienia - w godzinach jego pracy (ustalony limit dla gospodarstwa domowego bez dodatkowej opłaty - 0,12 m3 na rok). -zużyte opony w punkcie selektywnego zbierania odpadów z zastrzeżeniem zapisów pkt. B.1.lit.j opisu przedmiotu zamówienia (kod 160103) - w godzinach jego pracy oraz dwa razy do roku z terenów nieruchomości (zgodnie z harmonogramem podanym przez Zamawiającego uwzględnionym w kalendarzu Wykonawcy). -tekstylia i odzież (kod 200110, 200111) - w punkcie selektywnego zbierania odpadów z zastrzeżeniem zapisów pkt. B.1.lit.j opisu przedmiotu zamówienia - w godzinach jego pracy. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług dodatkowych w zakresie odbioru tych odpadów. Za wywóz tych odpadów zapłaci właściciel nieruchomości, z której odbierane będą odpady. Cena ofertowa za realizację przedmiotu zamówienia nie obejmuje świadczenia usług dodatkowych. 4. Standardy sanitarne dotyczące wykonywania zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia uwzględniając zapisy ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach, rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie wymagań odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi, Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Przecław. 5. Obowiązki dotyczące prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia: a) Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu raportów kwartalnych zawierających informacje o ilości i rodzaju pojemników znajdujących się na nieruchomościach, które obsługuje Wykonawca. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie sporządzić i przekazać Zamawiającemu imienny wykaz zmian w ilości i rodzaju pojemników, które nastąpiły w danym kwartale. b) Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania Zamawiającemu w wersji papierowej sprawozdań półrocznych o jakich mowa w art. 9 n ustawy o Utrzymaniu czystości i porządku w gminach Sprawozdania powinny być sporządzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami, a w przypadku zmiany rozporządzenia, zgodnie z obowiązującymi wzorami druków. c) W celu umożliwienia sporządzenia przez Zamawiającego rocznego sprawozdania z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, o którym mowa w art. 9q ustawy, Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu niezbędne informacje umożliwiające sporządzenie sprawozdania. Wykonawca zobowiązany będzie również do przedkładania Zamawiającemu innych informacji nt. odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. Dotyczy to tylko informacji w posiadaniu, których będzie Wykonawca a nie Zamawiający. d) Wykonawca zobowiązany będzie do przedkładania Zamawiającemu informacji, o jakich mowa w pkt. B.1. lit. m opisu przedmiotu zamówienia. e) Wykonawca zobowiązany będzie do przedkładania Zamawiającemu najpóźniej wraz z fakturą za dany okres rozliczeniowy raportów wagowych zawierających wyszczególnienie miejsca odbioru odpadów oraz ilości i rodzaju odebranych odpadów (zgodnie z obowiązująca klasyfikacją odpadów). f) Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania Zamawiającemu kart przekazania odpadów do RIPOK-ów bądź innej jednostki do odbioru odpadów selektywnie zebranych zgodnie z obowiązującymi wzorami, o jakich mowa w rozporządzeniu Ministra Środowiska z 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów stosowanych na potrzeby ewidencji i odpadów, rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie zakresu informacji oraz wzorów formularzy służących do sporządzania i przekazywania zbiorczych zestawień danych o odpadach. C. Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów. 1. Urządzenia do gromadzenia odpadów: a) Wielkości pojemników. Do zbierania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych mogą być stosowane pojemniki o pojemności:80 l,120 l, 240 l, 1100 l, KP 7m3, KP 10 m3. Każda nieruchomość musi być wyposażona w co najmniej 1 pojemnik o pojemności minimum 80 l na zmieszane odpady komunalne. Do zbierania odpadów innych niż zmieszane mogą być stosowane pojemniki/worki o pojemności: 80 l, 100l, 110l, 120 l, 1000l, 1100l, KP-7m3, KP-10m3. Każda nieruchomość musi być wyposażona w komplet (minimum 1 pojemnik na odpady zmieszane + 5 worków - lub wg zapotrzebowania) do selektywnego zbierania odpadów, a każdy z worków musi mieć pojemność 80 - 100l. Wszystkie pojemniki /worki powinny charakteryzować się odpowiednią wytrzymałością mechaniczną. b) Oznaczenie pojemników: Pojemniki do zbierania stałych odpadów komunalnych powinny być oznaczone zgodnie z poniższym: - pojemnik/worek koloru żółtego do zbierania tworzyw sztucznych z napisem (PLASTIK) z opisem na jakiego typu odpady jest przeznaczony - nadruk powinien znaleźć się na workach po uzgodnieniu z zamawiającym. - pojemnik/worek koloru niebieskiego do zbierania papieru i tektury z napisem: (MAKULATURA) z opisem na jakiego typu odpady jest przeznaczony - nadruk powinien znaleźć się na workach po uzgodnieniu z zamawiającym. - pojemnik - worek koloru białego do zbierania szkła z napisem: (SZKŁO) z opisem na jakiego typu odpady jest przeznaczony - nadruk powinien znaleźć się na workach po uzgodnieniu z zamawiającym. - pojemnik - worek koloru czerwonego do zbierania złomu metalowego z napisem: (ZŁOM) z opisem na jakiego typu odpady jest przeznaczony - nadruk powinien znaleźć się na workach po uzgodnieniu z zamawiającym. - pojemnik - worek koloru brązowego do zbierania bioodpadów, odpadów zielonych z napisem: (ODPADY BIODEGRADOWALNE) z opisem na jakiego typu odpady jest przeznaczony - nadruk powinien znaleźć się na workach po uzgodnieniu z zamawiającym. - pojemnik przeznaczony na odpady niesegregowane. 2. Sprzęt techniczny: Wykonawca zobowiązany będzie realizować zamówienie przy wykorzystaniu minimum sprzętu, o jakim mowa w Rozdziale IX SIWZ. W zakresie utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń należy zapewnić, aby urządzenia te utrzymane były we właściwym stanie technicznym i sanitarnym. Pojazdy i urządzenia muszą być zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich magazynowania, przeładunku a także transportu. Pojazdy i urządzenia muszą być poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim, nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie - Wykonawca zobowiązany będzie posiadać dokumenty potwierdzające wykonanie tych czynności. Pojazdy muszą na koniec dnia roboczego być opróżnione z odpadów i być zaparkowane wyłącznie na terenie bazy magazynowo - transportowej..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 20.000,00 PLN (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni od daty ostatecznego terminu składania ofert. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r., Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: BS Przecław Nr 62 9184 0004 2001 0000 0286 0003 z dopiskiem: Wadium w przetargu nieograniczonym zadanie pn.: Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Przecław z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, musi być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania z ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Przecław lub włożyć w kopertę, gdzie znajduje się oferta. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 Pzp. Kopię dowodu uiszczenia wadium należy dołączyć do oferty. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium: a) po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, b) po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego - Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, c) na wniosek Wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca: a) będzie posiadał aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w Gminie Przecław zgodnie z art. 9 c ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. b) będzie posiadał numer rejestrowy nadany przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska zgodnie z art. 10 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. Nr 180, poz. 1495). c) będzie posiadał zezwolenie na transport oraz zbieranie odpadów zgodnie z art. 28 ustawy z 27 kwietnia 2001 r. o odpadach lub równorzędne.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonał w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje minimum jedną usługę polegającą na odbiorze odpadów komunalnych o wartości zamówienia nie mniejszej niż 500 000 PLN brutto. W przypadku wykonania usług, których wartość wyrażona jest w innej walucie niż PLN, walutę tę należy przeliczyć na PLN według kursu NBP na dzień przekazania do Urzędu Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich ogłoszenia o zamówieniu. Kurs walut należy ustalać według tabeli kursów średnich walut obcych opublikowanego na stronie www.nbp.pl, oraz że wykaże wykonanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 3 usług odbioru zmieszanych odpadów komunalnych (20 03 01) na rzecz właścicieli nieruchomości w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy o masie łącznej minimum - 500,00 Mg rocznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca: a) Będzie dysponował bazą magazynowo - transportową usytuowaną na terenie Gminy Przecław lub w odległości nie większej niż 60 km od granic tej gminy. Baza powinna być usytuowana na terenie, do którego Wykonawca posiada tytuł prawny. Teren bazy musi być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym. Miejsce do parkowania pojazdów na bazie powinno być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu. Na terenie bazy muszą być zabezpieczone miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, które będą zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych. Teren bazy magazynowo - transportowej musi być wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymaganiami określonymi w przepisach ustawy Prawo wodne. Baza magazynowo - transportowa musi być wyposażona w: miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające ilości zatrudnionych osób, miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych, legalizowaną samochodową wagę najazdową - w przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów. Na terenie bazy powinny znajdować się także: punkt bieżącej konserwacji i naprawy pojazdów, miejsca do mycia i dezynfekcji pojazdów (o ile czynności te nie będą wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy). Na terenie bazy muszą znajdować się urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania. b) Będzie dysponował co najmniej: 3 pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych o minimalnej kubaturze 34m3, 3 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych, 2 pojazdami do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej. Pojazdy te muszą być trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi teleadresowymi podmiotu odbierającego odpady komunale od właścicieli nieruchomości. Pojazdy muszą posiadać konstrukcję zabezpieczającą przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizującą oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady. Pojazdy muszą być wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego umożliwiające trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiających weryfikację tych danych przez Zamawiającego. Pojazdy muszą być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników. Dopuszcza się wyposażenie pojazdów w urządzenie do ważenia odpadów komunalnych. c) Wykonawca będzie dysponował pojemnikami do gromadzenia odpadów na terenie nieruchomości objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z poniższym: - pojemniki o pojemności 1100 l do zbierania odpadów zmieszanych minimalnie 20 sztuk, - worków na odpady biodegradowalne minimalnie 3000 sztuk, plastiku minimalnie 3000 sztuk, makulatury minimalnie 3000 sztuk, szkła minimalnie 3000 sztuk na każdy miesiąc. - pojemniki o pojemności 80 l do zbierania odpadów zmieszanych minimalna 350 sztuk, - pojemniki o pojemności 120 l do zbierania odpadów zmieszanych minimalnie 800 sztuk, - pojemniki o pojemności 240 l do zbierania odpadów zmieszanych minimalnie 1300 sztuk, - Kontenery KP - 7 m3 w ilości minimalnej 5 sztuk. - Kontenery KP - 10 m3 w ilości minimalnej 3 sztuk. Pojemniki muszą odpowiadać wymogom, o jakich mowa w pkt. C opisu przedmiotu zamówienia SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Potwierdzeniem sytuacji ekonomiczno - finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia będzie oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Pzp. Posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w kwocie min. 500 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Termin płatności faktury za wykonaną usługę - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: 1. W zakresie wynagrodzenia : a) w przypadku zmiany stawki opłaty z tytułu umieszczenia odpadów na składowisku określonej w art. 290 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 27 kwietnia 2011 r. Prawo ochrony środowiska - nie więcej niż o 8 % kwoty wynagrodzenia brutto pozostałego do końca realizacji umowy za każde 50 % wzrostu stawki opłaty w stosunku do obowiązującej w dniu zawarcia umowy; b) w przypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie brutto pozostałe do końca realizacji umowy - może wzrosnąć o zwiększoną wartość tego podatku. e) w przypadku zmiany częstotliwości odbioru odpadów, rodzaju i ilości frakcji odbieranych odpadów 2. W zakresie zmiany częstotliwości odbioru odpadów, rodzaju i ilości frakcji odbieranych odpadów oraz ilości pojemników odebranych odpadów od właścicieli nieruchomości w przypadku zmiany Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Przecław. Cena podana w formularzu ofertowym jest ceną ryczałtową i będzie obowiązywać przez cały okres realizacji umowy. UWAGA: Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93, z późniejszymi zmianami) ten rodzaj wynagrodzenia określa w art. 632 następująco: §1. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac. §2. Jeżeli jednak wskutek zmiany stosunków, której nie można było przewidzieć, wykonanie dzieła groziłoby przyjmującemu zamówienie rażącą stratą, sąd może podwyższyć ryczałt lub rozwiązać umowę. 3.Cena ofertowa powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie elementy niezbędne do realizacji zamówienia. 4.Przy kalkulowaniu ceny ofertowej prócz zmiany ewentualnych uwarunkowań makro i mikroekonomicznych, wykonawca winien uwzględnić m.in.: - ilość odpadów odbieranych na terenie Gminy Przecław w roku 2014, - charakterystykę Gminy Przecław, -możliwy wzrost odbieranych odpadów - wynikający ze wzrostu świadomości społecznej mieszkańców i ograniczenia ilości odpadów nie ewidencjonowanych, - możliwy wzrost ilości budynków obsługiwanych oraz wzrost liczby mieszkańców, - wymagania, co do częstotliwości i sposobu odbierania odpadów, - wymagania, co do osiągnięcia poziomów recyklingu. przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (papier, metal, tworzywa sztuczne, szkło-w 2015r. 16%,w 2016r. 18%, w 2017r-20%), -wymagania w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania (w stosunku do masy tych odpadów wytworzonych w 1995r.- w okresie zamówienia 50%-w roku 2015r., 45% w 2016r. i 2017r.), - koszty związane z ewentualną karą w przypadku nieosiągnięcia poziomów recyklingu niektórych frakcji odpadów bądź przekroczenia masy odpadów ulegających biodegradacji dozwolonej do składowania, - koszty związane z transportem i utylizacją odpadów w tym m.in. opłaty za korzystanie z dróg krajowych. 5. Cenę należy podać w złotych polskich w postaci cyfrowej i słownej, w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku. 6. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą prowadzone będą w walucie polskiej (złoty polski). 7. Stawka podatku VAT dla przedmiotowego zamówienia wynosi 8%. 8. Kalkulując cenę ofertową należy wnikliwie przeanalizować zapisy SIWZ w części dotyczącej przedmiotu zamówienia. W przypadku PSZOK do obliczenia ceny ofertowej należy brać pod uwagę informacje zawarte w Załączniku Nr 5 do SIWZ, tj. wymagania w zakresie wyposażenia PSZOK w odpowiednie kontenery. Należy również pamiętać, że do kalkulacji ceny ofertowej nie należy uwzględniać zakresu, o którym mowa w pkt. B. 1 lit. j opisu przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipgminaprzeclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Przecławiu, ul. Kilińskiego 7, 39-320 Przecław, (pok. nr 22). Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2015 godzina 10:30, miejsce: URZĄD MIEJSKI W PRZECŁAWIU Ulica Kilińskiego 7, 39-320 Przecław - Sekretariat Pokój nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.