To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-27
Ustronie Morskie: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zgodnie z podjętą uchwałą nr XI/92/2015 z dnia 30 września 2015 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu ewidencyjnego Bagicz
Numer ogłoszenia: 161661 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 94219 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ustronie Morskie, ul. Rolna 2, 78-111 Ustronie Morskie, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 35 155 35, faks 94 35 155 97.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zgodnie z podjętą uchwałą nr XI/92/2015 z dnia 30 września 2015 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu ewidencyjnego Bagicz.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zgodnie z podjętą uchwałą nr XI/92/2015 z dnia 30 września 2015 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu ewidencyjnego Bagicz, zgodnie z załącznikiem graficznym (zał. nr 8 do SIWZ). Powierzchnia opracowania wynosi ok. 80 ha. W ramach zamówienia należy wykonać: 1) Analizę stopnia zgodności z obowiązującym studium. 2) Opracowanie zakresu prac projektowych. 3) Przygotowanie niezbędnych podkładów mapowych i innych materiałów geodezyjnych. 4) Przygotowanie treści pism do instytucji i organów o przystąpieniu do zmiany planu. 5) Przygotowanie tabeli wniosków wraz z załącznikiem graficznym i ze stanowiskiem projektantów w sprawie przyjęcia wniosków do planu. 6) Przygotowanie syntezy uwarunkowań do zagospodarowania przestrzennego, obejmującej: a) analizę istniejącego stanu zagospodarowania i sytuacji planistycznej na terenie objętym opracowaniem, b) analizę wniosków złożonych do planu, c) uwarunkowań formalnych wynikających z obowiązujących przepisów, d) opracowanie i przedstawienie koncepcji planu do akceptacji Wójtowi Gminy. 7) Opracowanie projektu planu do uzgodnień i opinii, w tym wykonanie: a) projektu planu-wersja robocza do przedstawienia i akceptacji Wójta Gminy, b) prognozy wpływu ustaleń planu na środowisko, c) prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, d) prezentacji projektu planu komisji urbanistyczno - architektonicznej, e) przygotowanie projektu planu do niezbędnych, przewidzianych w ustawie o planowaniu zagospodarowaniu przestrzennym, uzgodnień i opinii, f) wprowadzenie ewentualnych zmian do projektu planu wynikających z rozpatrzenia uwag i ewentualne przygotowanie dokumentacji projektu planu do ponownego uzgodnienia. 8) Przygotowanie projektu planu do wyłożenia do publicznego wglądu. 9) Uczestnictwo w dyskusji publicznej nad planem. 10) Przygotowanie wykazu wniesionych uwag do projektu planu wraz ze stanowiskiem projektantów w sprawie rozstrzygnięcia 11) Wprowadzenie ewentualnych korekt po przyjęciu projektu planu przez zamawiającego i powtórzenie procedury w zakresie niezbędnym do dokonania tych zmian. 12) Przygotowanie uchwały projektu planu na sesję. 13) Zebranie sporządzonej dokumentacji prac planistycznych i przygotowanie dokumentacji do przedłożenia wojewodzie w celu sprawdzenia zgodności uchwalonego planu z prawem. 14) Przygotowanie uchwały do publikacji w Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego. 15) Przekazanie ostatecznej wersji uchwalonego planu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Architektoniczno-Urbanistyczna Pracownia Projektowa ROMAX, Pankiewicza 5-7, 66-400 Gorzów Wielkopolski, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20080,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25000,00
Oferta z najniższą ceną: 25000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 87560,00
Waluta: PLN .
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- "Opracowanie projektu planu ogólnego dla Gminy Stargard"
- Opracowanie czterech miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Skawina
- Opracowanie planu ogólnego gminy Siechnice
- "OPRACOWANIE PROJEKTU PLANU OGÓLNEGO ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO DLA GMINY MILÓWKA"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.