Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-20
Ustronie Morskie: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zgodnie z podjętą uchwałą nr XI/92/2015 z dnia 30 września 2015 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu ewidencyjnego Bagicz
Numer ogłoszenia: 94219 - 2016; data zamieszczenia: 20.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ustronie Morskie , ul. Rolna 2, 78-111 Ustronie Morskie, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 35 155 35, faks 94 35 155 97.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustronie-morskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zgodnie z podjętą uchwałą nr XI/92/2015 z dnia 30 września 2015 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu ewidencyjnego Bagicz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zgodnie z podjętą uchwałą nr XI/92/2015 z dnia 30 września 2015 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu ewidencyjnego Bagicz, zgodnie z załącznikiem graficznym (zał. nr 8 do SIWZ). Powierzchnia opracowania wynosi ok. 80 ha. W ramach zamówienia należy wykonać: 1) Analizę stopnia zgodności z obowiązującym studium. 2) Opracowanie zakresu prac projektowych. 3) Przygotowanie niezbędnych podkładów mapowych i innych materiałów geodezyjnych. 4) Przygotowanie treści pism do instytucji i organów o przystąpieniu do zmiany planu. 5) Przygotowanie tabeli wniosków wraz z załącznikiem graficznym i ze stanowiskiem projektantów w sprawie przyjęcia wniosków do planu. 6) Przygotowanie syntezy uwarunkowań do zagospodarowania przestrzennego, obejmującej: a) analizę istniejącego stanu zagospodarowania i sytuacji planistycznej na terenie objętym opracowaniem, b) analizę wniosków złożonych do planu, c) uwarunkowań formalnych wynikających z obowiązujących przepisów, d) opracowanie i przedstawienie koncepcji planu do akceptacji Wójtowi Gminy. 7) Opracowanie projektu planu do uzgodnień i opinii, w tym wykonanie: a) projektu planu-wersja robocza do przedstawienia i akceptacji Wójta Gminy, b) prognozy wpływu ustaleń planu na środowisko, c) prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, d) prezentacji projektu planu komisji urbanistyczno - architektonicznej, e) przygotowanie projektu planu do niezbędnych, przewidzianych w ustawie o planowaniu zagospodarowaniu przestrzennym, uzgodnień i opinii, f) wprowadzenie ewentualnych zmian do projektu planu wynikających z rozpatrzenia uwag i ewentualne przygotowanie dokumentacji projektu planu do ponownego uzgodnienia. 8) Przygotowanie projektu planu do wyłożenia do publicznego wglądu. 9) Uczestnictwo w dyskusji publicznej nad planem. 10) Przygotowanie wykazu wniesionych uwag do projektu planu wraz ze stanowiskiem projektantów w sprawie rozstrzygnięcia 11) Wprowadzenie ewentualnych korekt po przyjęciu projektu planu przez zamawiającego i powtórzenie procedury w zakresie niezbędnym do dokonania tych zmian. 12) Przygotowanie uchwały projektu planu na sesję. 13) Zebranie sporządzonej dokumentacji prac planistycznych i przygotowanie dokumentacji do przedłożenia wojewodzie w celu sprawdzenia zgodności uchwalonego planu z prawem. 14) Przygotowanie uchwały do publikacji w Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego. 15) Przekazanie ostatecznej wersji uchwalonego planu..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności zamawiający informuje, że wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunku zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jest spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 usługę polegającą na opracowaniu planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego swoim zakresem powierzchnię, co najmniej 10 ha. Zamawiający poprzez opracowanie rozumie uchwalony i obowiązujący miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego sporządzony - od podjęcia uchwały o przystąpieniu do jego sporządzenia - do podjęcia uchwały o jego uchwaleniu - według procedur i problematyki określonych w ustawie z dnia 27 marca 2013 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2016 r. poz. 778 z późn. zm.) obejmujący obszar o powierzchni nie mniejszej niż 10 ha w granicach miasta lub gminy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia - nie spełnia, tj. zgodnie z zasadą, czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w SIWZ wymagania. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił. Wykonawca, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego zobowiązany jest wykazać nie później niż na dzień składania ofert spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (art. 26 ust. 2a ustawy).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zamawiający informuje, że wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunku zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia, o których mowa w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowanie przestrzennym (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 778). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia - nie spełnia, tj. zgodnie z zasadą, czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w SIWZ wymagania. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił. Wykonawca, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego zobowiązany jest wykazać nie później niż na dzień składania ofert spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (art. 26 ust. 2a ustawy).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku sytuacja ekonomiczna i finansowa zamawiający informuje, że wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunku zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Podpisane oświadczenie z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Dokument pełnomocnictwa (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) do podpisania oferty, jeżeli nie został podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym, również w przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólne (np. Konsorcjum, Sp. Cywilna) pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać osobę pełnomocnictwa. W przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin płatności faktur - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Projekt umowy stanowi integralną część niniejszej specyfikacji (załącznik nr 7 do SIWZ). Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1. Terminy wykonania etapów prac przedłuża się o ile przeszkoda spowodowana jest: a) przez wystąpienie okoliczności, o których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. b) udokumentowanej niemożności uzyskania wymaganych przepisami uzgodnień i opinii. 2. Termin do wykonania przedmiotu umowy, w tym poszczególnych etapów ulega odpowiedniemu przedłużeniu o opóźnienia spowodowanie działaniem lub zaniechaniem organów i jednostek gminy oraz osób trzecich, w tym organów władzy publicznej, których udział jest przewidziany w procedurze sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. Podstawą do przesunięcia terminu jest wniosek Wykonawcy dostarczony Zamawiającemu. 3. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy będzie mogła nastąpić w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług-VAT. Cena netto pozostanie bez zmian, a kwota podatku VAT i wartość brutto zostanie odpowiednio skorygowana zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami podatkowymi.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustronie-morskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Ustroniu Morskim, ul. Rolna 2, 78-111 Ustronie Morskie, pok. nr 18.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Ustroniu Morskim, ul. Rolna 2, 78-111 Ustronie Morskie, biuro podawcze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenia planu ogólnego miasta Ostrowca Świętokrzyskiego
- Opracowanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla Gminy Gromnik
- Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego części gminy Mińsk Mazowiecki wraz z niezbędnymi opracowaniami
- Opracowanie zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Nawojowa - wieś Bącza Kunina, Homrzyska i Złotne, Frycowa, Nawojowa, Popardowa, Żeleźnikowa Wielka i Żeleźnikowa Mała
- Rewaloryzacja zabytkowego parku im. Ignacego Paderewskiego w Rzeczycy
- Opracowanie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla miasta Kostrzyn nad Odrą
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.