eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa wraz z montażem mebli dla jednostek Policji woj. małopolskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-05

Kraków: Dostawa wraz z montażem mebli dla jednostek Policji woj. małopolskiego
Numer ogłoszenia: 161313 - 2015; data zamieszczenia: 05.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 135669 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, faks 012 6154887; 6154219.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem mebli dla jednostek Policji woj. małopolskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z montażem mebli dla jednostek Policji woj. małopolskiego w postaci: a)Zadanie 1 - krzeseł obrotowych, krzeseł konferencyjnych, krzeseł twardych, b)Zadanie 2 - biurek, kontenerów, stołów, zabudów kuchennych, szaf 2.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, określające rodzaj, wymiary, materiał, wymogi dot. konstrukcji, kolorystyki zawarte jest w załączniku nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz cenowy. 3.Zamawiający wymaga min 2 letniej gwarancji na dostarczony asortyment, jednak nie krótszej niż gwarancja producenta. Termin gwarancji biegnie od daty podpisania protokołu odbioru jakościowego, nie stwierdzającego usterek i wad oraz braków. Powyższe zapisy nie dotyczą gwarancji na podnośnik pneumatyczny w krzesłach obrotowych. Gwarancja na ten mechanizm wynosi min. 48 miesięcy 4.W ramach realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia mebli, zmontowania ich i ustawienia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. 5.Asortyment określony w zadaniach nr 1 i 2 musi być wykonany zgodnie z normami podanymi przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ. 6.Miejscem dostaw są jednostki Policji woj. małopolskiego określone w załączniku nr 2 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła 39.11.20.00 - Krzesła 39.14.13.00 - Szafy 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.12.11.00 - Biurka .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie 1 - dostawa wraz z montażem krzeseł obrotowych, krzeseł konferencyjnych, krzeseł twardych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KJMK Meble Sp. z o.o., ul. Bp. H. Bednorza 2a-6, 40-384 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 93462,78

  • Oferta z najniższą ceną: 79727,08 / Oferta z najwyższą ceną: 108349,47

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie 2 - dostawa wraz z montażem biurek, kontenerów, stołów, zabudów kuchennych, szaf

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H.U. FUTURA Charzewski Sławomir, Runowo Krajeńskie 78/1, 89-410 Więcbork, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 101773,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 75177,60

  • Oferta z najniższą ceną: 75177,60 / Oferta z najwyższą ceną: 236607,72

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.