eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorlice › Kształtowanie obszarów o szczególnym znaczeniu dla zaspokojenia potrzeb mieszkańców w Gminie Gorlice.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-16

Gorlice: Kształtowanie obszarów o szczególnym znaczeniu dla zaspokojenia potrzeb mieszkańców w Gminie Gorlice.
Numer ogłoszenia: 161122 - 2011; data zamieszczenia: 16.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Gorlice , ul. 11 Listopada 2, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3535762, faks 018 3535461.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.gorlice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kształtowanie obszarów o szczególnym znaczeniu dla zaspokojenia potrzeb mieszkańców w Gminie Gorlice..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kształtowanie obszarów o szczególnym znaczeniu dla zaspokojenia potrzeb mieszkańców w Gminie Gorlice - 5 zadań . Zad. 1. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej placu w pobliżu Ośrodka Zdrowia w Szymbarku . z ramowym zakresem rzeczowym : - Rozebranie nawierzchni z masy asfaltowej gr. 4 cm m2 528,09 - wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników na głębokość 20 cm m2 588,84 - podbudowa z pospółki z warstwa gr. 20 cm m2 588,84 - podbudowa z tłucznia warstwa górna warstwa górna 8 cm m2 588,84 - nawierzchnia kostki wibroprasowanej dwuteowej gr. 8 cm m2 588,84 - nawierzchnia kostki wibroprasowanej dwuteowej gr. 6 cm m2 60,75 - ułożenie obrzeży betonowych 20 x 8 cm mb 82,8 Szczegółowy zakres robót w przedmiarze. Zad. 2. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej przy budynku WDK w Szymbarku . z ramowym zakresem rzeczowym : - rozebranie nawierzchni z kostki m2 21,25 - wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników na głębokość 25 cm m2 411,65 - podbudowa z pospółki z warstwa gr. 20 cm m2 411,65 - podbudowa z tłucznia warstwa górna warstwa górna 8 cm m2 411,65 - nawierzchnia kostki wibroprasowanej dwuteowej gr. 8 cm m2 411,65 - ułożenie obrzeży betonowych 30 * 8 cm mb 42,5 - ułożenie krawężników betonowych 15 *30 cm mb 40,0 Szczegółowy zakres robót w przedmiarze. Zad.3 Budowa parkingu wraz z remontem dojazdu i placem manewrowym w Zagórzanach . z ramowym zakresem rzeczowym : - roboty przygotowawcze w.g przedmiaru - roboty rozbiórkowe w.g przedmiaru - profilowanie i zagęszczanie podłoża m2 530,50 - podbudowa z pospółki z warstwa gr. 20 cm m2 530,50 - podbudowa z tłucznia warstwa górna warstwa górna 8 cm m2 530,50 - nawierzchnia kostki wibroprasowanej dwuteowej gr. 8 cm m2 411,65 - ułożenie obrzeży betonowych 15x30 cm mb 176,75 - kanalizacja deszczowa z rur pvc fi 150 mb41 Szczegółowy zakres robót w przedmiarze. Zad.4 Budowa chodnika przy drodze gminnej w Kobylance . Z ramowym zakresem rzeczowym : budowa chodnika prawostronnego na długości 325m, jako kontynuacja istniejącego chodnika . Chodniki zlokalizowano bezpośrednio przy krawędzi jezdni. Projekt obejmuje: - Budowę chodnika o szer. 2.0m po stronie prawej drogi , na odcinku od km 0+000 do km 0+325, bezpośrednio przy krawędzi jezdni. - Poszerzenie jezdni o szer. 0,25m, dla ułożenia ścieku przykrawężnikowego z betonowej kostki brukowej, na odcinkach przy chodniku zlokalizowanym bezpośrednio przy krawędzi jezdni Krawężnik, obrzeża , kostka gr. 6 cm na chodnikach , 8 cm na zjazdach - wibroprasowane - Brukbet na podłożach jak w projekcie budowlanym. Odwodnienie ; Kanał deszczowy z rur pvc fi 400mm - 3 mb , fi 315mm - mb 67 , fi 250mm - mb 74 , fi 200mm - mb 11 - Wykonanie zjazdów gospodarczych jak w projekcie. - budowa kładki dla pieszych w ciągu chodnika Szerokość kładki 1,5m długość wraz z podporami 8 m , podpory żelbetowe 0, 6x 3,5x3,25 , fundamenty studnie żelbetowe fi 1000 wys. 1,5 , poręcze z płaskowników stalowych , konstrukcja nośna - ruszt stalowy z dwuteownika 300 , pomost kładki z blachy stalowej 5mm gumowanej . Szczegółowy zakres robót w przedmiarze. Zad.5 Budowa parkingu wraz z remontem drogi dojazdowej i placem manewrowym w centrum wsi Klęczany . z ramowym zakresem rzeczowym : - roboty rozbiórkowe istniejącej podbudowy w.g przedmiaru m2 422 - profilowanie i zagęszczanie podłoża m2 422 - podbudowa z pospółki z warstwa gr. 25 cm m2 422 - podbudowa z klińca warstwa górna warstwa górna 8 cm m2 514,00 - nawierzchnia kostki wibroprasowanej dwuteowej gr. 8 i 6 cm m2 623 - ułożenie krawężników betonowych mb 287,7 - kanalizacja deszczowa z rur pvc fi 150 mb 29,8 Szczegółowy zakres robót w przedmiarze..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.23.20 - Kablowe linie nadawcze 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.22.11.13 - Roboty budowlane w zakresie mostowych przejść dla pieszych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia specjalnych warunków Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp - na zasadzie spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert minimum 2 podobne zadania : budowa chodnika , placu lub parkingu o nawierzchni z kostki brukowej lub granitowej o po wierzchni minimum 1000 m2 i wartości brutto min. 500 000,00 zł, z podaniem ich rodzaju , wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna, gdy Wykonawca robót budowlanych będzie miał dostęp do narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych: - koparki podsiębierne 0,4 - 0,6 m3 szt. 3 - mikrokoparka szt. 2 - samochody ciężarowe samowyładowcze 5-10t. szt. 2 - spychacz 75 - 100 KM szt.1 - dźwig samochodowy 6 ton szt. 1 - walec wibracyjny mały szt. 1 - ubijaki wibracyjne ( zagęszczarki ) szt. 3 Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie osobami min. 1 osobą na stanowisku Kierownika Budowy, posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności ,drogowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów . Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający uzna posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 500.000,00 złotych. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.gorlice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gorlice 38-300 Gorlice , ul.11-go Listopada 2..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Gorlice 38-300 Gorlice , ul.11-go Listopada 2 pokój nr. 14 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.