eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary Dzików › PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 105251R NR EWID. DZIAŁKI 929 W MIEJSCOWOŚCI MOSZCZANICA KM 0 + 000 - KM 1 + 030 WRAZ Z PRZEBUDOWĄ PRZEPUSTU KM 0 + 554

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-13

Stary Dzików: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 105251R NR EWID. DZIAŁKI 929 W MIEJSCOWOŚCI MOSZCZANICA KM 0 + 000 - KM 1 + 030 WRAZ Z PRZEBUDOWĄ PRZEPUSTU KM 0 + 554
Numer ogłoszenia: 161092 - 2014; data zamieszczenia: 13.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 120768 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stary Dzików, ul. T. Kościuszki 79, 37-632 Stary Dzików, woj. podkarpackie, tel. 0-16 631 80 50, faks 0-16 631 80 50.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 105251R NR EWID. DZIAŁKI 929 W MIEJSCOWOŚCI MOSZCZANICA KM 0 + 000 - KM 1 + 030 WRAZ Z PRZEBUDOWĄ PRZEPUSTU KM 0 + 554.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: 1Charakterystyka techniczna - klasa techniczna L, Vp = 40km/h - kategoria ruchu KR 1 - 2 - teren płaski - przekrój poprzeczny szlakowy km 0 + 000 - km 1 + 030 - szerokość jezdni km 0 + 000 - km 1 + 030 - 4.50m + korekty łuków - szerokość pobocza ziemnego km 0 + 000 - km 1 + 030 str. L i P 0.75m - 1.00m - projektowana nawierzchnia drogi bitumiczna + wzmocnienie z tłucznia - odwodnienie drogi system rowów otwartych, przepustów oraz spadków podłużnych i poprzecznych - przebieg drogi km 0 + 000 - km 1 + 030 teren niezabudowany - stan techniczny wg SOSN: km 0 + 000 - km 1 + 030: A nawierzchnie stan dobry - charakter ruchu ogólnodostępny, ruch lokalny, gospodarczy 2 Trasa Zakres przebudowy drogi przyjęto do projektu wg poniższej lokalizacji: - PPO km 0 + 000 krawędź drogi powiatowej Granica Województwa - Moszczanica - Cewków - KPO km 1 + 030 skrzyżowanie z drogą gminną Projektowana droga znajduje się w całości w granicach pasa drogowego drogi gminnej stanowiącej własność Gminy Stary Dzików i obejmuje działki o nr ewidencyjnym 929 obręb geodezyjny Moszczanica. 3 Przekrój podłużny Na całym odcinku niweletę projektowanej drogi dostosowano do istniejącego terenu uwzględniając spadki podłużne i poprzeczne terenu, oraz odprowadzenie wód do istniejących przepustów. Spadki podłużne niwelety uwarunkowano przebiegiem istniejącej drogi. W związku z tym, że istniejąca nawierzchnia posiada ubytki nawierzchni, wyboje i koleiny przed wykonaniem zasadniczej warstwy bitumicznej wykonać należy uzupełnienie ubytków str. L i P, profilowanie kruszywem sortowanym 0/32 średniej gr. 3cm, oraz wzmocnienie z kruszywa sortowanego 0/32 gr. 5cm - 7cm a następnie warstwy bitumiczne. 4Przekrój normalny Spadek poprzeczny poboczy ziemnych 6% w kierunku rowu. Spadek jezdni daszkowy na prostej 2%. Na łukach jednostronny (spadki na łukach poziomych przyjąć wg istniejących), rowy trapezowe, szerokość dna rowu 0.40m, pochylenie skarp od 1:1 do 1 : 1.5. Projektowana nawierzchnia km 0 + 000 - km 0 + 500 - 4cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 - 4cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 - 5cm górna warstwa nawierzchni z kruszywa sortowanego 0/32 - 3cm warstwa profilowa z kruszywa sortowanego 0/32 km 0 + 500 - km 1 + 030 - 4cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 - 4cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 - 7cm górna warstwa nawierzchni z kruszywa sortowanego 0/32 - 3cm warstwa profilowa z kruszywa sortowanego 0/32 Konstrukcja uzupełnienia nawierzchni str. L i P km 0 + 000 - km 1 + 030 - 4cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 - 4cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 - 5cm lub 7cm górna warstwa nawierzchni z kruszywa sortowanego 0/32 - 3cm warstwa profilowa z kruszywa sortowanego 0/32 - 12cm dolna warstwa nawierzchni z tłucznia 20/63 - 20cm warstwa odsączająca z piasku Nawierzchnia zjazdów - 5cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 - 15cm górna warstwa podbudowy z tłucznia 20/63 - 15cm warstwa odsączająca z piasku 5 Rowy W celu poprawy spływu wód opadowych z przyległego terenu projektuje się następujące roboty. - odmulenie rowu km 0 + 000 - km 1 + 030 str. L, km 0 + 000 - km 1 + 030 str. P - wykonanie karczowania krzaków km 0 + 000 - km 1 + 030 str. P i L wg Tabeli karczowania krzaków Wykonując odmulenie istniejącego rowu należy zachować istniejące spadki podłużne. Przed wykonaniem robót należy zniwelować istniejący rów a następnie należy prowadzić roboty w taki sposób aby umożliwić spływ wody do istniejących cieków wodnych. Krzaki należy wyciąć, wywieść a następnie zutylizować. 6. Odwodnienie Wody powierzchniowe odprowadzane będą z nawierzchni za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych do istniejących rowów przy drodze gminnej i istniejących cieków. Projektuję się odmulenie rowów, wycinkę krzaków i przebudowę istniejących przepustów. Na omawianym odcinku występują następujące roboty. - km 0 + 015 przepust fi 50 dł. 9mb wykonanie części przelotowej z wykonaniem murków czołowych - km 0 + 554 przepust fi 120 dł. 7mb wykonanie części przelotowej z wykonaniem murków czołowych i bariery energochłonne str. L 12mb i str. P 12mb, typ lekki SP - 05 Na przepustach projektuje się: rozebranie istniejących przepustów, przebudowa istniejących części przelotowych, wykonanie murków czołowych, ustawienie barier energochłonnych Projektuje się ułożenie części przelotowej z rur PECOR OPTIMA SN8 dwuściennych karbowanych o sztywności obwodowej 8kPa z PEHD lub równoważnych i z rur Helcor lub równoważnych. Przy przebudowie przepustów należy zachować istniejące rzędne posadowienia wlotu i wylotu przepustu oraz spadki części przelotowej. Murki czołowe należy wykonać betonowe z betonu B -25. 7 Zjazdy Na projektowanym odcinku znajdują się zjazdy do pól i zjazdy zbiorcze. Lokalizacja i szczegółowe zakresy robót przedstawiono w Tabeli zjazdów. W/w zjazdy są istniejące, roboty będą polegać jedynie na przebudowie części przelotowych i nawierzchni zjazdów. W/w zjazdy są istniejące, roboty będą polegać jedynie na odbudowie ich części przelotowych i wykonaniu nawierzchni zjazdów. Projektuje się ułożenie części przelotowej zjazdu z rur fi 50 PECOR OPTIMA SN6 dwuściennych karbowanych o sztywności obwodowej 6kPa z PEHD lub równoważnych na ławie z pospółki gr. 10cm. Na zjazdach projektuje się wykonanie murków czołowych z betonu B - 20 z wykonaniem fundamentu, dopuszcza się ustawienie murków prefabrykowanych na fundamencie Skrzyżowania - km 0 + 000 skrzyżowanie z drogą powiatową Granica Województwa - Moszczanica - Cewków - km 1 + 030 skrzyżowanie z drogą gminną 8 Oznakowanie pionowe Oznakowanie pionowe pozostaje bez zmiany. Projektuje się wykonanie wymiany istniejących słupków i tablic znaków. Projektuje się ustawienie słupków do znaków drogowych z rur stalowych fi 50mm, z zamontowaniem, zabetonowaniem i zasypaniem. Całkowita dł. słupka 3.5m. Tablice mocowane do słupków, tablice znaków z foli odblaskowej 3M, wielkość średnie. - km 0 + 004 str. P znak E - 4 Moszczanica 3 - km 0 + 004 str. P znak E - 4 Cieszanów 18 - km 0 + 004 str. P znak E - 4 Cewków 3 obustronny - km 0 + 045 str. L znak A - 7, słupek metalowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg 45.22.12.44 - Roboty budowlane w zakresie kanałów 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH Sp. z o.o, ul. Lwowska 34, 22-600 Tomaszów Lubelski, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 566683,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 378688,23

  • Oferta z najniższą ceną: 378688,23 / Oferta z najwyższą ceną: 464136,41

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.