eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego dla zadania pn.Budowa drogi łączącej ul. Podwisłocze obok Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 4 z drogą prowadzącą do al. Rejtana wzdłuż C. H. Millenium Hall, realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa drogi łączącej ul. Podwisłocze obok Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 4 z drogą prowadzącą do al. Rejtana wzdłuż C. H. Millenium Hall

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-25

Rzeszów: Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego dla zadania pn.: Budowa drogi łączącej ul. Podwisłocze obok Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 4 z drogą prowadzącą do al. Rejtana wzdłuż C. H. Millenium Hall, realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa drogi łączącej ul. Podwisłocze obok Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 4 z drogą prowadzącą do al. Rejtana wzdłuż C. H. Millenium Hall
Numer ogłoszenia: 16086 - 2016; data zamieszczenia: 25.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 340756 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie, ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 748 37 00, faks 17 852 62 23.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego dla zadania pn.: Budowa drogi łączącej ul. Podwisłocze obok Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 4 z drogą prowadzącą do al. Rejtana wzdłuż C. H. Millenium Hall, realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa drogi łączącej ul. Podwisłocze obok Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 4 z drogą prowadzącą do al. Rejtana wzdłuż C. H. Millenium Hall.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest: Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego dla budowy drogi łączącej ul. Podwisłocze obok Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 4 z droga prowadzącą do al. Rejtana wzdłuż C.H. Millenium Hall wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129). Na terenie objętym inwestycją obowiązuje Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego nr 86/16/2004 w rejonie ul. Karowej i Kopisto w Rzeszowie. Celem opracowania jest precyzyjne ustalenie wymagań Zamawiającego, odnośnie pełnego zakresu prac projektowych, a także zakresu niezbędnej dokumentacji formalnoprawnej i robót budowlanych. Ponadto PFU stanowić będzie podstawę kalkulacji kosztów całego przedsięwzięcia i przygotowanie oferty cenowej przez potencjalnych Wykonawców prac projektowych (tryb ZRID) i robót budowlanych. W skład zamawianego opracowania wchodzą; 1) Program funkcjonalno-użytkowy - 5 egzemplarzy i wersja elektroniczna; 2) Opracowanie opinii geotechnicznej ustalającej warunki gruntowo wodne - 5 egzemplarzy i wersja elektroniczna; 3) Koncepcja obejmująca rozwiązania drogowe oraz budowę, przebudową, zabezpieczenia urządzeń obcych - 5 egzemplarzy i wersja elektroniczna dla Zamawiającego, oraz egzemplarze niezbędne do uzgodnień, opinii i pozwoleń; 4) Analiza środowiskowa w formie ramowej karty informacyjnej przedsięwzięcia. Karta informacyjna winna być opracowana w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa; 5) Inwentaryzacja zieleni - 5 egzemplarzy i wersja elektroniczna; 6) Projekt stałej organizacji ruchu (z pozytywną opinią jednostek zarządzających drogami i organu Policji). Uzyskanie opinii spoczywa na Wykonawcy zamówienia. Projekt organizacji ruchu powinien spełniać wymagania przepisów o ruchu drogowym.) - 5 egz. dla Zamawiającego i egzemplarze niezbędne do uzgodnień, opinii i pozwoleń; 7) Zbiorcze zestawienie kosztów wraz z szacunkiem kosztów nabycia praw do dyspozycji nieruchomościami - 3 egzemplarze i wersja elektroniczna. Obowiązkiem Wykonawcy PFU będzie wskazanie w programie funkcjonalno użytkowym, takie rozwiązanie, które zapewnią późniejszą prawidłową realizację inwestycji przy zachowaniu parametrów technicznych drogi, zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności przestrzegać warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie - określonych w rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. (Dz.U. nr 43, poz. 430 ze zmianami). Opis projektowanej inwestycji: Zamówieniem objęte jest opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego do opracowania projektu oraz wykonania robót w zakresie, budowy drogi łączącej ul. Podwisłocze obok Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 4 z drogą prowadzącą do al. Rejtana wzdłuż C.H. Millenium Hall, wraz z niezbędną infrastruktura techniczną. Zalecane podstawowe parametry projektowanej drogi : 1) kategoria drogi: gminna; 2) prędkość projektowa: 40 km/h; 3) klasa drogi: D- dojazdowa; 4) szerokość jezdni: 6,0 m i poszerzenia na łukach poziomych; 5) ilość jezdni: 1; 6) łączna długość budowanego odcinka - około 100 m; 7) kategoria ruchu - KR3; 8) jednostronny ciag pieszo - rowerowy o szer. 3,50 m; Zakres prac przewidzianych dla przedmiotowej inwestycji obejmuje m.in.: 1) budowę drogi łączącej ul. Podwisłocze obok Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 4 z drogą prowadzącą do ul. Rejtana wzdłuż C.H. Millenium Hall; 2) dobudowę ciągu pieszo rowerowego o szerokości 3,5 m, 3) budowę kanalizacji deszczowej - z odprowadzeniem wód opadowych z projektowanej drogi zgodnie z warunkami technicznymi otrzymanymi od zarządcy sieci; 4) przebudowę fragmentów istniejących sieci na odcinkach kolidujących z projektowanym układem drogowym, na warunkach, jakie należy uzyskać od zarządcy sieci; 5) budowę oświetlenia drogowego na warunkach PGE Dystrybucja S.A.; 6) likwidację miejsc postojowych; 7) możliwą wycinkę zieleni oraz nowe nasadzenia; 8) inne elementy wynikające z warunków technicznych i obowiązujących przepisów. Pozostałe dane do projektowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. Sieci kolidujące z planowaną inwestycją należy przebudować lub zabezpieczyć zgodnie z wymaganiami stawianymi przez właścicieli sieci. Program funkcjonalno-użytkowy należy opracować zgodnie z nw. wymaganiami/uwagami: 1. Kopia mapy zasadniczej terenu objętego projektem Wykonawca pozyska własnym staraniem i na własny koszt. 2. W ramach PFU należy opracować opinię geotechniczną mającej na celu rozpoznanie warunków gruntowo wodne dla potrzeb posadowienia obiektu oraz poprawnego przyjęcia konstrukcji nawierzchni - według rozporządzenia Ministra Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz.U. poz. 463). 3. Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania na mapach zasadniczych w skali 1:500 koncepcję rozwiązań projektowych, inwentaryzację obiektów budowlanych, wraz z wykazem obiektów do wyburzenia, inwentaryzacją zieleni oraz sieci uzbrojenia terenu. Koncepcja powinna zawierać zagospodarowanie pasa drogowego wraz z podaniem szerokości jezdni, chodników, naniesieniem zjazdów, podaniem promieni łuków, wskazaniem sposób odprowadzenia wód opadowych i roztopowych z korpusu drogowego oraz przyległego terenu. Ponadto należy przewidzieć oświetlenie drogi wraz z wskazaniem miejsca zasilania. Na planie sytuacyjnym należy określić przebieg linii rozgraniczających teren wraz z granicami terenu niezbędnego na mapach ewidencyjnych. Wraz z koncepcją powinny zostać przekazany przekroje charakterystyczne drogi wraz naniesionymi urządzeniami infrastruktury technicznej oraz przekrój podłużny i przekroje poprzeczne drogi. Opracowana koncepcja będzie podstawą do wystąpienia i uzyskanie warunków technicznych opinii i uzgodnień. 4. Projekt stałej organizacji ruchu (z pozytywną opinią jednostek zarządzających drogami i organu Policji) powinien spełniać wymagania przepisów o ruchu drogowym.) - 5 egz. dla Zamawiającego i egzemplarze niezbędne do uzgodnień, opinii i pozwoleń. 5. Opracowanie zbiorczego zestawienia kosztów wraz z szacunkiem kosztów nabycia praw do nieruchomości. Sposoby szacowania kosztów określa rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. nr 130, poz. 1389). 6. Analiza środowiskowa w formie ramowej karty informacyjnej przedsięwzięcia. Karta informacyjna winna być opracowana w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa , w szczególności ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2013 r. poz. 1235, z późn. zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. nr 213, poz. 1397, z późn. zm.). 7. Inwentaryzację zieleni opracowaną pod kątem przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz.U. z 2015 r. poz. 1651). 8. Zalecenia konserwatorskie konserwatora zabytków. 9. Założenia do wprowadzenia nowej organizacji ruchu, jak również wprowadzenie ewentualnych zmian organizacji ruchu. 10. Dokumentację w wersji elektronicznej (wszystkie opracowania ) należy sporządzić w formacie pdf oraz w wersji edytowalnej - część opisowa (word, excel), rysunki w formacie dwg lub dxf. Dokumentacja w formacie pdf ma stanowić skan całej dokumentacji wraz z uzgodnieniami. Poszczególne pliki (lub ich części) powinny być opisane w sposób umożliwiający łatwe zidentyfikowanie jego zawartości. 11. Jeżeli dokumentacja będzie stanowiła dowód w postępowaniu administracyjnym lub przedmiot takiego postępowania, Wykonawca zobowiązany jest udzielać bezpłatnie pisemnych wyjaśnień dotyczących przedmiotu objętego opracowaniem. Wykonawca jest również zobowiązany do uczestniczenia w spotkaniach z Zamawiającym, mieszkańcami, w czynnościach postępowania administracyjnego, jeżeli wymaga tego cel sporządzenia dokumentacji. 12. Projektant ma obowiązek złożyć oświadczenie, że: a) wersja papierowa dokumentacji jest zgodna z wersją elektroniczną (łącznie z pieczęciami i podpisami), b) dokumentacja została opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami, c) dokumentacja nie zawiera nazw własnych użytych materiałów i technologii. 13. Wszelkie analizy, obliczenia, badania, które będą niezbędne do opracowania kompletnej dokumentacji projektowej (PFU), Wykonawca zobowiązany jest wykonać bez dodatkowego wynagrodzenia (w ramach wynagrodzenia ryczałtowego) Program funkcjonalno-użytkowy należy skompletować w sposób uzgodniony przez Zamawiającego. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest przekazać 1 komplet wersji papierowej oraz elektronicznej (wersja pdf) celem zorganizowania przez Zamawiającego spotkania przy udziale wydziałów wewnętrznych MZD oraz jednostek organizacyjnych Urzędu Miasta Rzeszowa, na którym odbędzie się ostateczne uzgodnienie wszystkich elementów wchodzących w skład PFU. W przypadku wniesienia uwag przez Zamawiającego, Wykonawca zobligowany jest do wprowadzenia stosownych poprawek i ponownego złożenia PFU Zamawiającemu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Promost Consulting T. Siwowski spółka jawna, ul. Bohaterów 10 Sudeckiej Dywizji Piechoty 4, 35-307 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60976,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27060,00

  • Oferta z najniższą ceną: 27060,00 / Oferta z najwyższą ceną: 51660,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.