eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › ZAOPATRZENIE DZIAŁU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ W SPZGICHP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-13

Olsztyn: ZAOPATRZENIE DZIAŁU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ W SPZGICHP
Numer ogłoszenia: 160863 - 2013; data zamieszczenia: 13.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc , ul. Jagiellońska 78, 10-357 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5322966, faks 089 5322979.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pulmonologia.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAOPATRZENIE DZIAŁU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ W SPZGICHP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest zaopatrzenie Działu Diagnostyki Laboratoryjnej w asortymencie i ilości określonej w Załączniku Nr 2 do niniejszej SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilość zostały określone w Załączniku Nr 2 a i 2b do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia powinien: a) posiadać deklarację zgodności bądź świadectwo rejestracji, b) posiadać oznakowanie znakiem zgodności CE, c) posiadać wysoką jakość i spełniać funkcję do jakiej został przeznaczony, d) posiadać karty charakterystyki substancji lub zaświadczenie, że nie są wymagane, e) spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 18 marca 2011 roku o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz. U. Nr 82, poz. 451 ze zm.), f) spełniać wymagania określone ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679 ze zmianami), g) spełniać wymagania określone rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011 roku w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro (Dz. U. Nr 16, poz. 75)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 38.43.40.00 - Analizatory 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 47.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 33.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zgodnie z art. 45 ust. 1 ustawy Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Pakiet 1: 3,62 zł Pakiet 2: 1 380,80 zł Pakiet 3: poz. 1 - 59,62 zł poz. 2 - 10,70 zł poz. 3 - 9,10 zł poz. 4 - 30,25 zł poz. 5 - 15,10 zł poz. 6 - 4,50 zł poz. 7 - 0,65 zł poz. 8 - 2,50 zł poz. 9 - 1,10 zł poz. 10 - 45,40 zł poz. 11 - 1,80 zł poz.12 - 0,40 zł poz. 13 - 5,20 zł poz.14 - 1,00 zł poz. 15 - 22,35 zł poz. 16 - 0,70 zł poz. 17 - 0,10 zł poz. 18 - 1,30 zł poz. 19 - 3,00 zł poz. 20 - 3,50 zł poz. 21 - 2,50 zł poz. 22 - 24,30 zł poz. 23 - 285,12 zł poz. 24 - 2,50 zł poz. 25 - 3,70 zł poz. 26 - 0,50 zł poz. 27 - 0,50 zł poz. 28 - 115,50 zł poz. 29 - 64,80 zł poz. 30 - 86,40 zł poz. 31 - 17,30 zł poz. 32 - 45,36 zł poz. 33 - 22,70 zł poz. 34 - 97,20 zł poz. 35 - 48,60 zł poz. 36 - 10,80 zł poz. 37 - 38,90 zł poz. 38 - 108,00 zł poz. 39 - 110,20 zł poz. 40 - 51,30 zł poz. 41 - 2,60 zł poz. 42 - 1 892,26 zł poz. 43 - 7,80 zł poz. 44 - 1,25 zł poz. 45 - 5,00 zł 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: Bank Millennium S.A 77 1160 2202 0000 0000 6193 7410 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 roku, Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno być przesłane na adres Zespołu do dnia 24.09.2013 roku do godz. 10:00, w osobnej kopercie z nazwą Wykonawcy, z dopiskiem WADIUM - ZAOPATRZENIE DZIAŁU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ W SPZGICHP (zaleca się dołączenie do oferty dowodu przelewu, bądź kopii dokumentów określonych w pkt 2 lit. b do e). 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w przypadkach określonych w art. 46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednio przygotowaną ofertę oraz złożą oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przez Zamawiającego

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednio przygotowaną ofertę oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 Ustawy: a) posiadają wiedzę i doświadczenie tj.; w okresie ostatnich trzech lat zrealizowali bądź realizują co najmniej dwie umowy dzierżawy /sprzedaży aparatu do badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej wraz z odczynnikami o wartości nie niższej niż 10 000,00 zł brutto (dotyczy Pakietu 2) w tym celu przedstawią stosowny wykaz oraz oświadczenie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednio przygotowaną ofertę oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 Ustawy: dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego w zakresie objętym niniejszym zamówieniem - w tym celu złożą stosowne oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednio przygotowaną ofertę oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 Ustawy: dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego w zakresie objętym niniejszym zamówieniem - w tym celu złożą stosowne oświadczenie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednio przygotowaną ofertę oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 Ustawy: są w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia -w tym celu złożą stosowne oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1, 2. wypełniony i podpisany Formularz cenowy - Załącznik Nr 2, 3. aktualne pełnomocnictwo udzielone osobie podpisującej dokumenty ofertowe, o ile jej prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego, 4. oświadczenie o posiadaniu świadectwa rejestracji produktów, wydanego przez Urząd Rejestracji i Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych dopuszczonych do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, deklarację zgodności, bądź pozwolenie wydane przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską - dotyczy odczynników, drobnego sprzętu jednorazowego użytku, oznaczeń, analizatora biochemicznego, czytnika pasków diagnostycznych do wykonywania badania ogólnego moczu, aparatu do immunochemii, aparatu do badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej, aparatu do hodowli krwi i płynów ustrojowych. 9.5 Aktualny certyfikat walidacji dla oferowanego a aparatu do badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej, ważny przez okres 33 miesięcy. 6. karty charakterystyki substancji lub zaświadczenie, że nie są wymagane 7. pozostałe dokumenty określone w Załączniku 2 do niniejszej SIWZ przy określonych pakietach.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pulmonologia.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy Chorób Płuc ul. Jagiellońska 78 10-357 Olsztyn Budynek główny, III piętro, pok. 317.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy Chorób Płuc ul. Jagiellońska 78 10-357 Olsztyn Budynek główny, III piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.