eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Przetarg nieograniczony na budowę instalacji zapobiegającej zadymianiu dróg ewakuacyjnych w budynku PUW w Tarnobrzegu przy ul. 1 Maja 4a (znak sprawy:OA-XVI.272.27.2015).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-04

Rzeszów: Przetarg nieograniczony na budowę instalacji zapobiegającej zadymianiu dróg ewakuacyjnych w budynku PUW w Tarnobrzegu przy ul. 1 Maja 4a (znak sprawy:OA-XVI.272.27.2015).
Numer ogłoszenia: 160467 - 2015; data zamieszczenia: 04.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 135001 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie, ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 867 12 08, faks 017 867 17 50.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na budowę instalacji zapobiegającej zadymianiu dróg ewakuacyjnych w budynku PUW w Tarnobrzegu przy ul. 1 Maja 4a (znak sprawy:OA-XVI.272.27.2015)..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia była budowa instalacji zapobiegającej zadymianiu dróg ewakuacyjnych w budynku PUW w Tarnobrzegu przy ul. 1 Maja 4a.Zakres robót określony był szczegółowo w części B SIWZ w wersji elektronicznej. Warunki prowadzenia prac zostały opisane w części C SIWZ. Opisane w dokumentacji technicznej materiały/urządzenia były standardem oczekiwanym przez Zamawiającego, jednak istniała możliwość stosowania materiałów/urządzeń równoważnych tzn. o parametrach/jakości nie gorszych niż tych wskazanych w SIWZ - część techniczna. Wykonawca zobowiązany był wskazać w ofercie aprobaty techniczne lub certyfikaty rozwiązań materiałowych równoważnych do projektowanych. W przypadku niewskazana proponowanego rozwiązania równoważnego Zamawiający uznawał, iż Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z rozwiązaniami wskazanymi w specyfikacji technicznej - część B SIWZ. Wykonawca przejmuje materiał z rozbiórki zgodnie z zakresem określonym w przedmiarach robót i uwzględnia to w cenie oferty. Wykonawca był zobowiązany do przekazania Zamawiającemu przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia, dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy/porozumienia z firmą sprzątającą na czas wykonywanych robót. Zakres umowy/porozumienia obejmuje codzienne utrzymanie maksymalnej czystości w obrębie wykonywanych prac. W przypadku braku przedłożenia ww. umowy/porozumienia Zamawiający uznawał ten fakt za uchylanie się od zawarcia umowy o udzielenie zamówienia - już po pierwszym pisemnym wezwaniu do przekazania powyższego dokumentu. Zamawiający wymagał zaoferowania przez każdego z Wykonawców co najmniej podstawowego okresu gwarancji tj. 3 lat. Istnieje możliwość zaoferowania gwarancji dodatkowej określonej w § 13 SIWZ, przez co można uzyskać dodatkowe 16 pkt w kryterium - dodatkowa gwarancja. Przedmiot zamówienia będzie realizowany za pomocą osób opisanych w § 25 części A SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CERBEX Sp. z o. o., ul. Lwowska 14, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1021046,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1008600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1008600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1170754,96

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.