eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Kompleksowe ubezpieczenia majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną, ubezpieczenia komunikacyjne i ubezpieczenie członków ochotniczej straży pożarnej dla Gminy Knurów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-17

Knurów: Kompleksowe ubezpieczenia majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną, ubezpieczenia komunikacyjne i ubezpieczenie członków ochotniczej straży pożarnej dla Gminy Knurów
Numer ogłoszenia: 160460 - 2012; data zamieszczenia: 17.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Knurów , ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 32 3392308, faks 32 2351521, 3392292.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe ubezpieczenia majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną, ubezpieczenia komunikacyjne i ubezpieczenie członków ochotniczej straży pożarnej dla Gminy Knurów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje trzy części: 1.1.Część I - Ubezpieczenia majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną a)Uog - Ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych, b)Ukd - Ubezpieczenie od kradzieży, rabunku i dewastacji, c)Ug - Ubezpieczenie wartości pieniężnych - w tym gotówki, papierów wartościowych od kradzieży z włamaniem i rabunek, d)Ue - Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, e)Ukz - Ubezpieczenie kosztów zabezpieczeń, f)Usz - Ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów do stłuczenia, g)Uoc - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, 1.2.Część II - Ubezpieczenia komunikacyjne a)Uocp - Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów, b)Uac - Ubezpieczenie Auto Casco, w związku z ruchem i postojem pojazdów, c)Unnw - Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków kierowcy i pasażerów, 1.3.Część III - Ubezpieczenia członków ochotniczej straży pożarnej a)Uosp - Ubezpieczenie członków ochotniczej straży pożarnej w związku z udziałem w działaniach ratowniczych lub ćwiczeniach, b)Us Ubezpieczenie członków ochotniczej straży pożarnej, c)Umdp Ubezpieczenie młodzieżowych drużyn pożarniczych. 2.Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w następujących załącznikach: 2.1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do części Nr I - określony został w Załączniku Nr 1 do SIWZ, 2.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do części Nr II - określony został w Załączniku Nr 2 do SIWZ, 2.3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do części Nr III - określony został w Załączniku Nr 3 do SIWZ. 3.Zamawiający nie wyraża zgody na uczestniczenie podwykonawców, w zakresie pośredniczenia w zawieraniu umów ubezpieczeniowych pośrednikom ubezpieczeniowym określonym w art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003r. o pośrednictwie ubezpieczeniowym (Dz. U. Nr 124 poz. 1154, z późn. zm.).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1.1.Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podsta­wie art. 67 ust. 1 pkt. 6 pzp realizatorowi zamówienia zgodnych z przedmiotem zamówie­nia i stanowiących nie więcej niż 20 % jego wartości. Zamówienie uzupełniające będzie dotyczyło przedmiotu zamówienia podstawowego i polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia podstawowego tj.: a)ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych, b)ubezpieczenie od kradzieży, rabunku i dewastacji, c)ubezpieczenie wartości pieniężnych - w tym gotówki, papierów wartościowych od kradzieży z włamaniem i rabunek, d)ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, e)ubezpieczenie kosztów naprawy zabezpieczeń, f)ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od stłuczenia, g)ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, h)ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów, i)ubezpieczenie Auto Casco, w związku z ruchem i postojem pojazdów, j)ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków kierowcy i pasażerów, k)ubezpieczenie członków ochotniczej straży pożarnej w związku z udziałem w działaniach ratowniczych lub ćwiczeniach, l)Ubezpieczenie młodzieżowych drużyn pożarniczych, 1.2.Zamówienie, o którym mowa powyżej może zostać udzielone nie później niż w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe 66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków 66.51.41.10 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66.51.51.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia 66.51.52.00 - Usługi ubezpieczenia własności 66.51.54.00 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów 66.51.60.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 66.51.61.00 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej 66.51.64.00 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający wymaga wykazania się posiadaniem przez wykonawcę zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z ustawą z dnia 22.05.2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. nr 124, poz. 1151 z późn. zm.). W przypadku składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 pzp), posiadaniem zezwolenia, o którym mowa wyżej musi wykazać się każdy z tych podmiotów. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający wymaga wskazania w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia dysponowania: a)do części nr I - co najmniej jedną osobą sprzedażową, uprawnioną do wystawiania polis i co najmniej dwoma osobami w zakresie likwidacji szkód - do ubezpieczeń majątkowych, b)do części nr II - co najmniej jedną osobą sprzedażową, uprawnioną do wystawiania polis i co najmniej dwoma osobami w zakresie likwidacji szkód - do ubezpieczeń komunikacyjnych, c)do części nr III - co najmniej jedną osobą sprzedażową, uprawnioną do wystawiania polis i co najmniej dwoma osobami w zakresie likwidacji szkód - do ubezpieczeń członków ochotniczej straży pożarnej. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych osób zdolnych do wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oferta powinna zawierać: 1.1.nazwę (firmę), siedzibę i dokładny adres wykonawcy(ów), datę sporządzenia oferty oraz adresy kontaktowe (faks, e-mail, nr telefonu), 1.2.wypełnione przez wykonawcę następujące formularze: a)Formularz oferty, bez względu na fakt czy składa ofertę na część nr I, część nr II, część nr III lub całość - wg wzoru Załącznika nr 12, b)Formularz cenowy do części nr I - wg wzoru Załącznika nr 13 i Formularz OWU i szczególnych warunków ubezpieczeń do części nr I - wg wzoru Załącznika nr 14, jeżeli wykonawca składa ofertę do częśći nr I, c)Formularz cenowy do części nr II - wg wzoru Załącznika nr 15 i Formularz OWU i szczególnych warunków ubezpieczeń do części nr II - wg wzoru Załącznika nr 16, jeżeli wykonawca składa ofertę do częśći nr II, d)Formularz cenowy do części nr III - wg wzoru Załącznika nr 17 i Formularz OWU i szczególnych warunków ubezpieczeń do części nr III - wg wzoru Załącznika nr 18, jeżeli wykonawca składa ofertę do częśći nr III, e)w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę na całość czyli część I, II i III, przedkłada wypełnione wszystkie Formularze wskazane powyżej, 1.3.Ogólne Warunki Ubezpieczeń na poszczególne grupy ubezpieczeń mające zastosowanie w przedstawionej ofercie. 1.4.wskazanie części zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom. 2.Do oferty należy załączyć oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdz. VI SIWZ, oraz: 2.1.Wykaz placówek, które będą obsługiwać zamówienie - wg wzoru Załącznik nr 8, 2.2.Oświadczenie o postanowieniach szczególnych do Ogólnych Warunków Ubezpieczeń - wg wzoru Załącznik nr 9, 2.3.Oświadczenie o procedurze likwidacji szkód - wg wzoru Załącznik nr 10, 2.4.Oświadczenie dotyczące podwykonawców - wg wzoru Załącznik nr 11, 2.5.Statut towarzystwa w przypadku składania oferty przez Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych. W przypadku Towarzystw Ubezpieczeń Wzajemnych, statut towarzystwa musi określać, iż Ubezpieczający/Ubezpieczony nie będzie zobowiązany do udziału w pokryciu strat towarzystwa przez wnoszenie dodatkowej składki ubezpieczeniowej jak również innych zobowiązań poza zobowiązaniami wynikającymi z umowy ubezpieczenia. 3. Wykonawca polegający na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów przedstawia w oryginale pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadkach wskazanych we wzorach umów dla poszczególnych części stanowiących załączniki do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knurow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy w siedzibie zamawiającego - Wydział Zamówień Publicznych, pok. 218, w godz. 8:00 - 13:30 lub za zalicz. pocztowym po uiszczeniu opłaty w wys. 21,00 zł na konto zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Knurów, ul. dr. F. Ogana 5, 44-190 Knurów, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 218, II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: 1)Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych - Grażyna Szweda, tel. 32 339-23-08, 2)Z-ca Naczelnika Wydziału Zamówień Publicznych - Kornelia Loch, tel. 32 339-23-10, fax 32 441-97-44, 32 339-22-92, e-mail: zp.@knurow.pl.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.