eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Przebudowa i remont pomieszczeń segmentu żywieniowego oraz rozbiórka piwnicy w budynku przy ul. O. Langego 6 w Siedlcach.



Ogłoszenie z dnia 2017-01-30

Ogłoszenie nr 16034 - 2017 z dnia 2017-01-30 r.

Siedlce: Przebudowa i remont pomieszczeń segmentu żywieniowego oraz rozbiórka piwnicy w budynku przy ul. O. Langego 6 w Siedlcach.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: `358150-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, krajowy numer identyfikacyjny 517282300000, ul. ul. Sienkiewicza  32, 08110   Siedlce, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 025 63 257 04, 63 233 25, faks 025 63 257 04, 63 233 25 w.55, e-mail sekretariat@mopr.siedlce.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mopr.siedlce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa i remont pomieszczeń segmentu żywieniowego oraz rozbiórka piwnicy w budynku przy ul. O. Langego 6 w Siedlcach.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej obejmującej przebudowę, ze zmianą sposobu użytkowania, budynku segmentu żywieniowego oraz rozbiórkę piwnicy zlokalizowanej przy ul. O. Langego 6 w Siedlcach. 2. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga aby 20 pracowników fizycznych wykonujących roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia w okresie realizacji umowy było zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 ze zm.). W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na wezwanie Zamawiającego złożył oświadczenie, zawierające liczbę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę przez siebie oraz swoich podwykonawców. Oświadczenie musi zawierać imię i nazwisko pracownika oraz wykonywane przez niego czynności. Rodzaje czynności, wykonywanych przez pracowników Zamawiający określa poprzez odniesienie do przedmiaru robót. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę, zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wskazanymi w oświadczeniu. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia o zatrudnieniu lub kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę. Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia wymaganej liczby pracowników wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego nie dopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy). za każdego brakującego pracownika. 3. Ogólny zakres zamówienia: 1) Roboty rozbiórkowe: a) rozbiórka piwnicy: ? demontaż istniejących instalacji (gazowej, centralnego ogrzewania, ? rozbiórka dachu piwnicy (pokrycie dachu z papy, płyty dachowe żelbetonowe, stopy żelbetonowe) , ? rozbiórka murów schodów i posadzek, ? zasypanie piwnicy, ? wywóz gruzu. b) demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej. c) demontaż wentylacji mechanicznej, d) rozbiórka ścian i skucie okładzin ściennych i posadzek, e) rozbiórka rynien, rur spustowych murów ogniowych, okapów, kołnierzy gzymsów itp. nie nadających się do dalszego użytku, f) odbicie tynków zewnętrznych na ścianach i filarach, 2) Remont stropodachu: a) drobne naprawy pokrycia, b) pokrycie dachu jedną warstwą papy termozgrzewalnej z zagruntowaniem podłoża emulsją asfaltową i ułożeniem na sucho papy perforowanej, c) wykonanie obróbek z blachy ocynkowanej, d) montaż kominków wentylacyjnych, e) budowa wieloprzewodowych kominów wolnostojących z cegieł, f) obsadzenie kratek wentylacyjnych, g) tynki na kominach zewnętrznych, h) montaż rynien i rur spustowych wykonanych z blachy ocynkowanej, i) wykonanie jednowarstwowej izolacji z płyt styropapa. 3) Wymiana stolarki okiennej a) montaż okien jednodzielnych, b) montaż okien dwudzielnych, c) montaż okien aluminiowych. 4) Wykonanie elewacji budynku obejmujące między innymi: a) docieplenie ścian fundamentów i wykonanie izolacji pionowej z folii kubełkowej, b) ocieplenie ścian budynku, c) wykonanie cienkowarstwowej wyprawy z tynku silikonowego, d) wykonanie podokienników z blachy ocynkowanej. 5) Roboty wykończeniowe a) wykonanie ścianek działowych, b) wykonanie tynków wewnętrznych, c) wykonanie gładzi gipsowych, d) obsadzanie podokienników, e) dwukrotne malowanie wewnętrznych podłoży gipsowych farbą akrylową, f) ułożenie glazury, g) wykonanie podłoży i posadzek ? wykonanie izolacji i warstw wyrównawczych, ? wykonanie posadzki z cokolikiem z tworzyw sztucznych rulonowych typu tarket, ? ułożenie terrakoty, ? ułożenie płytek gresowych. h) montaż stolarki drzwiowej ? drzwi wewnętrzne płytowe, ? drzwi zewnętrzne i wewnętrzne aluminiowe, jedno i dwuskrzydłowe z samozamykaczem. 6) Roboty sanitarne ? demontaż istniejących instalacji, ? demontaż grzejników żeliwnych i stalowych, ? instalacji wod. - kan., ? instalacja c.o. (grzejniki z odzysku), ? przyłącze kanalizacji sanitarnej, 7) Roboty elektryczne ? demontaż istniejących instalacji, ? instalacja logiczna, ? instalacja SWIN, ? instalacja elektryczna. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zakres robót przedstawiono dokumentacji projektowej: ? Projekt budowlany stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ Rozbiórka piwnicy. Przebudowa budynku segmentu żywieniowego przy ZSP nr 2 . Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń kuchni i stołówki na pomieszczenia biurowe Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie. Branża: architektura, sanitarna, elektryczna, c.o. ? Specyfikacja techniczna wykonania odbioru robót Załącznik nr 2 do SIWZ Rozbiórka piwnicy. Przebudowa budynku segmentu żywieniowego przy ZSP nr 2 . Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń kuchni i stołówki na pomieszczenia biurowe Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie. Branża: architektura, sanitarna, elektryczna, c.o. 5. Przed sporządzeniem i złożeniem oferty wskazane jest dokonanie wizji w terenie. 6. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający wskazał w przedmiocie zamówienia konkretną normę, aprobatę, specyfikację techniczną i techniczne sposoby odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne wskazanym. W przypadku, gdy Wykonawca uwzględni w ofercie rozwiązania równoważne, zobowiązany jest wykazać że roboty budowlane wykonane z zastosowaniem takich rozwiązań spełniają wymagania Zamawiającego 7. Dokumentem pomocniczym do sporządzenia oferty są przedmiary robót stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ. 8. W ramach realizacji roboty budowlanej Wykonawca jest zobowiązany do: 1) prowadzenia robót budowlanych zgodnie z warunkami zawartymi w pozwoleniu na budowę nr 274/2016 z dnia 25.10.2016 roku stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ oraz projektem budowlanym i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, 2) przestrzegania warunków bezpieczeństwa określonych w projekcie budowlanym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 3) zapewnienia materiałów, o parametrach technicznych porównywalnych - nie gorszych niż wskazane w projekcie budowlanym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 4) zaplanowania wykonywania robót budowlanych, po uprzednim zabezpieczeniu materiałów, urządzeń, pracowników i innych elementów, w terminach umożliwiających planowaną realizację zadań, 5) prowadzenia dokumentacji budowy - dziennika budowy i innych dokumentów wymaganych przez inspektora nadzoru, 6) przeprowadzenia prób, pomiarów i badań wymaganych odrębnymi przepisami oraz uzyskania protokółów ich wykonania, 7) zamontowania tablicy informacyjnej budowy, 8) usunięcia (wywiezienia) materiałów uzyskanych z rozbiórki oraz odpadów powstałych podczas wykonywania robót, 9) wykonywania robót ingerujących w budynek główny w sposób jak najmniej uciążliwy dla użytkowników - (pracowników Działu Świadczeń Rodzinnych MOPR oraz Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej),

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45310000-3, 45312200-9, 45330000-9, 45400000-1, 45410000-4, 45421100-5, 45431000-7, 45432100-5, 45442100-8, 45443000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT494342.90
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert14
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 14
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Remontowo-Budowlany "Czarnacki" Konstanty Czarnacki,  ,  ul. Sienkiewicza 5,  07-100,  Węgró,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 460500.49
Oferta z najniższą ceną/kosztem 460500.49
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 945 331.00
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.