eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelin › Wywóz odpadów komunalnych z budynków i obiektów będących w zarządzie CUKiT w Strzelinie położonych na terenie miasta i gminy Strzelin w 2012 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-02

Strzelin: Wywóz odpadów komunalnych z budynków i obiektów będących w zarządzie CUKiT w Strzelinie położonych na terenie miasta i gminy Strzelin w 2012 roku
Numer ogłoszenia: 1602 - 2012; data zamieszczenia: 02.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 421924 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Komunalnych i Technicznych w Strzelinie, ul. A. Mickiewicza 8, 57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 79 38 555, faks 0-71 79 38 556.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów komunalnych z budynków i obiektów będących w zarządzie CUKiT w Strzelinie położonych na terenie miasta i gminy Strzelin w 2012 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na: 1.1) systematycznym, nie dopuszczającym do przepełniania, odbiorze odpadów wytwarzanych przez mieszkańców budynków mieszkalnych i najemców lokali użytkowych w budynkach stanowiących komunalny zasób Gminy Strzelin wymienionych w załączniku Nr 7 do SIWZ, gromadzonych w wyznaczonych do tego pojemnikach, składowaniu ich i ponoszeniu innych kosztów związanych z przedmiotem zamówienia tj. w niżej ustalonej ilość wywożonych /opróżnianych/ pojemników na odpady komunalne w okresie jednego miesiąca:a) pojemnik o pojem. 0,24 m3 - 27 wywzów b) pojemnik o pojem. 1,10 m3 - 153 wywozy, 1.2) umieszczeniu odpowiedniej ilości własnych pojemników w dobrym stanie technicznym i sanitarnym, zapewniających należyte wykonanie usługi tj.:w ilości i o pojemności określonej poniżej, a szczegółowo rozpisanej w załączniku Nr 7 do SIWZ:a) 10 szt. pojemników o pojem - 0,24 m3, b) 25 szt. pojemników o pojem - 1,10 m3, 1.3) utrzymaniu w dobrym stanie porządkowym i sanitarnym miejsc ustawienia pojemników przeznaczonych do gromadzenia odpadów, w tym usuwania odpadów nagromadzonych w tych miejscach poza pojemnikami, 2. Prace będące przedmiotem przetargu będą wykonywane w sposób gwarantujący osiągnięcie i utrzymanie właściwych standardów porządkowych i sanitarnych, spełnienie wymagań dotyczących ochrony środowiska, bezpieczeństwa i higieny pracy, oraz wymagań wynikających z innych obowiązujących przepisów. 3. Wykaz budynków komunalnych administrowanych przez Zamawiającego, wraz z ilością pojemników do gromadzenia odpadów oraz z szacunkową ilości wywozów tych odpadów (opróżnień), ujęty jest w załączniku Nr 7 do niniejszej SIWZ. 4. Ilekroć w treści niniejszej SIWZ jest mowa o odpadach, należy przez to rozumieć odpady komunalne w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt 4 i 7 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolit.: Dz.U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 z pożn. zmian.),tj. odpady powstające w gospodarstwach domowych, a także odpady niezawierające odpadów niebezpiecznych pochodzące od innych wytwórców odpadów, które ze względu na swój charakter lub skład są podobne do odpadów powstających w gospodarstwach domowych oraz odpady ulegające biodegradacji. 5. Każdy z Wykonawców winien dokonać wizji terenowej, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 5.1) koszty wizji lokalnej poniesie Wykonawca...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wrocławskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania ALBA S.A. we Wrocławiu, ul. A. Ostrowskiego Nr 7, 53-238 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 116426,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 99090,00

  • Oferta z najniższą ceną: 99090,00 / Oferta z najwyższą ceną: 157697,28

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.