eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieruszów › Kompleksowa obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Wieruszowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Wieruszów: Kompleksowa obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Wieruszowie
Numer ogłoszenia: 160249 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Wieruszowa , ul. Rynek 1-7, 98-400 Wieruszów, woj. łódzkie, tel. 62 78 32 610, faks 62 78 32 611, 62 78 32 627.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieruszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Wieruszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Bieżące udzielanie porad prawnych Zamawiającemu w ilości do 50 zleceń miesięcznie (Zamawiający wskazuje, iż każde zapytanie będzie zawierało opis stanu faktycznego, wraz z odpowiednim przedstawieniem dokumentów opisujących stan faktyczny, stanowisko i podstawę prawną Zamawiającego dotyczące danego zapytania, zaś porada prawna powinna zawierać co najmniej: analizę stanu faktycznego, stanu prawnego, konkluzję zawierającą prawidłowe, zdaniem opiniującego, rozwiązanie, bądź propozycję rozwiązania problemu formalno-prawnego zgłaszanego przez Zamawiającego) w szczególności w zakresie: 1) zadań samorządu gminnego; 2) szeroko rozumianej działalności Urzędu Miejskiego w Wieruszowie; 3) prawa zamówień publicznych - w szczególności w zakresie tworzenia, opiniowania SIWZ oraz załączników, bieżącego wyjaśniania przepisów w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, reprezentacji Zamawiającego w toku postępowań przed Krajową Izbą Odwoławczą; 4) prawa i postępowania cywilnego - w szczególności w zakresie tworzenia, opiniowania lub zawierania umów, asystowania przy zawarciu umowy, jak również doradztwa w zakresie rozwiązania umowy lub dochodzenia roszczeń na etapie przed sądowym, w tym w postępowaniach polubownych, ugodowych, arbitrażowych; 5) prawa oświatowego, sportowego i kultury - w szczególności w zakresie działania szkół, przedszkoli, zespołów szkolno przedszkolnych, zasad wyboru dyrektorów tych jednostek, ich statutów, finansowania i funkcjonowania, procedur ustalania zasad naboru, zasad przekształceń tych jednostek, finansowania i organizacji samorządowych instytucji kultury, ośrodków sportu i rekreacji, etc.; 6) gospodarki nieruchomościami - w szczególności w zakresie ustalania prawa zbywania nieruchomości, wywłaszczeń, nabywania nieruchomości przez Gminę, opłat adiacenckich, nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży w drodze przetargowej, zasady gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy, darowizn nieruchomości na rzecz Gminy oraz dziedziczenia przez Gminę, wykonywania prawa odkupu nieruchomości zbytej z zastosowaniem przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami; 7) prawa o drogach publicznych - w szczególności w zakresie prowadzenia inwestycji drogowych oraz nie drogowych, uzyskiwania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, nabywaniu nieruchomości pod drogi publiczne, zawierania umów związanych z realizacją inwestycji nie drogowych, oznakowaniem dróg publicznych, w tym stref płatnego parkowania, bieżącym i zimowym utrzymaniem dróg publicznych; 8) prawa ochrony środowiska - w szczególności w zakresie wydawania opinii i uzgodnień w sprawach realizacji inwestycji budowlanych, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięć mogących zawsze/potencjalnie oddziaływać na środowisko (w tym np. farm wiatrowych lub fotowoltaicznych, zakładów przemysłowych i przetwórczych, budynków inwentarskich, itp.); 9) prawa budowlanego oraz planowania i zagospodarowania przestrzennego - w szczególności w zakresie wydawania decyzji o ustaleniu warunków zabudowy oraz udziału w procedurze uchwalania studium i miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego; 10) finansów publicznych - w szczególności w zakresie opracowywania uchwał budżetowych, wieloletnich planów finansowych, prawidłowości kwalifikacji poszczególnych wydatków budżetowych, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych; 11)prawa podatkowego - w szczególności w zakresie przygotowywania decyzji w zakresie podatków i opłat lokalnych, przygotowywania opinii lub wniosków o interpretację przepisów prawa podatkowego; 12) prawa pracy i ubezpieczeń społecznych - w tym w zakresie obowiązków pracodawcy wynikających z przepisów ustawy o pracownikach samorządowych, związkach zawodowych, naruszeniu dyscypliny finansów publicznych; 13) prawa autorskiego i prawa własności intelektualnej - w szczególności w zakresie zabezpieczenia interesów Gminy w przypadku nabywania praw do projektów budowlanych, utworów zamawianych przez Gminę, nabywanego oprogramowania, zgłaszania znaków towarowych, itp.; 14) ochrony danych osobowych oraz dostępu do informacji publicznej - w szczególności w zakresie wyznaczania i obowiązków ABI, informowania pracowników i mieszkańców o przetwarzaniu ich danych osobowych, trybu podejmowana czynności przez ABI, zawieraniu umów o powierzenie przetwarzania danych osobowych, weryfikacji obowiązku udostępniania informacji publicznej. 2. Bieżącą obsługę prawną inwestycji infrastrukturalnych realizowanych przez Gminę w okresie obowiązywania Umowy z Wykonawcą (w szczególności bieżące doradztwo na rzecz zespołu prowadzącego projekt) - około 10 inwestycji w ciągu roku polegającą na udzielaniu porad prawnych, opiniowaniu dokumentów lub doradztwie w bieżących sprawach wynikających z realizacji inwestycji. 3. Windykację należności Zamawiającego na etapie przedsądowym polegającą na wysyłaniu wezwań do zapłaty - około 10 wezwań do zapłaty miesięcznie. Koszty znaczków pocztowych pokrywa Zamawiający. 4. Pomoc prawną dla Zamawiającego w przygotowaniu i udzielaniu własnych zamówień publicznych, w tym m.in. pomoc w przygotowaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zaproszeń do składania ofert, negocjacji, pism do wykonawców, umów, odpowiedzi na skargi w zależności od potrzeb Zamawiającego - około 15 postępowań w ciągu roku. 5. Doradztwo, opracowanie odpowiedzi na pytania stawiane przez podmioty kontrolujące Zamawiającego oraz opracowywanie zastrzeżeń do wyników kontroli. 6. Doradztwo, opracowanie odpowiedzi na wnioski o udzielenie informacji publicznej. 7. Sporządzanie informacji, opinii i ekspertyz prawnych. 8. Udzielanie wyjaśnień dotyczących interpretacji i stosowania prawa materialnego oraz procedury. 9. Negocjowanie warunków umownych zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. 10. Parafowanie dokumentów zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. 11. Opracowanie pod względem prawnym projektów uchwał kierowanych pod obrady Rady oraz aktów prawnych Burmistrza Wieruszowa w zakresie zastosowania właściwej podstawy prawnej oraz poprawnej redakcji aktu prawnego. 12. Doradzanie wewnętrznym komórkom organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Wieruszowie. 13. Udzielanie pracownikom Urzędu wyjaśnień dotyczących interpretacji i stosowania prawa..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 9000,00 zł. (słownie: Dziewięć tysięcy złoty 00/100) 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu - wpłata przelewem na konto Zamawiającego 46 1020 4564 0000 5102 0060 0619 PKO BP S.A. o/Wieruszów 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2014 r.,. poz. 1804 ze zm.). 3.Sposób przekazania: Przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Dokument potwierdzający wniesie wadium należy dołączyć do oferty. 4.Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. Wykonawcy winni udokumentować w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie lub wykonywanie: a) minimum jednej usługi polegającej na stałej (w okresie nie krótszym niż 6 miesięcy), bieżącej i kompleksowej obsłudze prawnej Gminy/Urzędu (pomoc, doradztwo). b) minimum jednej usługi polegającej na stałej (przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy), bieżącej i kompleksowej obsłudze prawnej (pomocy, doradztwie) o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto miesięcznie, c) minimum jednej usługi polegającej na świadczeniu dla Zamawiającego (o którym mowa w ustawie Prawo Zamówień Publicznych) pomocy prawnej z zakresu zamówień publicznych o wartości zamówienia przekraczającej 30.000 euro, d) minimum jednej usługi polegającej na świadczeniu stałej, kompleksowej pomocy prawnej w zakresie realizacji (budowy, przebudowy) inwestycji liniowych (dróg, kanalizacji, wodociągów, gazociągów, linii energetycznych), e) minimum jednej usługi polegającej na reprezentacji Zamawiającego (o którym mowa w ustawie Prawo Zamówień Publicznych) w postępowaniu przed Krajową Izbą Odwoławczą, f) minimum jednej usługi polegającej na reprezentacji jednostki samorządu terytorialnego przed Wojewódzkim Sądem Administracyjnym lub Naczelnym Sądem Administracyjnym w sprawie skargi na akty prawne organów jednostek samorządu terytorialnego, g) minimum jednej usługi polegającej na obsłudze prawnej (pomocy, doradztwie) inwestycji polegającej na budowie obiektu budowlanego o wartości nie mniejszej niż 5 milionów złotych, h) minimum jednej usługi polegającej na wykonaniu pisemnych analiz, ekspertyz lub opinii prawnych dotyczących zagadnień prawnych z zakresu nadzoru nad funkcjonowaniem spółek komunalnych lub kontroli (audytu) inwestycji komunalnych. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów określonych w Rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SIWZ. Uwaga: W przypadku, jeżeli załączony wykaz usług wykonanych/wykonywanych będzie potwierdzać wysokość tych usług w walucie innej niż PLN, Wykonawca powinien dokonać przeliczenia na PLN wg średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego i wskazać w wykazie kwotę dokonanego przeliczania. W przypadku, gdy Wykonawca nie dokona powyższego przeliczenia i nie wskaże w wykazie kwoty przeliczenia, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg średniego kursu NBP na dzień, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda udokumentowania dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym: - z uwagi na przewidywaną możliwość świadczenia usługi w miejscach innych niż siedziba Wykonawcy i siedziba Zamawiającego, każda z osób, o których mowa w lit. b (dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia) powinna być wyposażona w komputer wyposażony w: i.legalne oprogramowanie do edycji tekstów kompatybilne z oprogramowaniem Microsoft Word 2010 oraz Microsoft Excell 2010, ii. legalne oprogramowanie prawnicze typu Lex lub Legalis, Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów określonych w Rozdziale VI ust. 1 pkt 5 SIWZ,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda udokumentowania dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - do udziału w postępowaniu uprawnieni są wyłącznie radcy prawni wykonujący zawód w jednej z form wskazanych w art. 8 ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 233) lub adwokaci wykonujący zawód w jednej z form wskazanych w art. 4a ustawy z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 615 ze zm.), - Wykonawca zatrudnia lub stale współpracuje z co najmniej 4 radcami prawnymi lub adwokatami, przy czym: i. przynajmniej dwie z ww. osób muszą posiadać doświadczenie zawodowe minimum 10 lat w wykonywaniu usług prawniczych jako radca prawny albo adwokat, ii. pozostałe osoby muszą posiadać doświadczenie zawodowe minimum 3 lata w wykonywaniu usług prawniczych jako radca prawny albo adwokat. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów określonych w Rozdziale VI ust. 1 pkt 3 i pkt 4 SIWZ;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda udokumentowania sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 4. Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia na zasadzie SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA. 5. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. 6. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą Pzp; 2) jej treść nie odpowiada treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp; 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny; 7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp; 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 7. O wykluczeniu z postępowania oraz o odrzuceniu oferty Wykonawcy zostaną zawiadomieni niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zawiadomienie zawierać będzie uzasadnienie faktyczne i prawne.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - doświadczenie zawodowe wykonawcy - 40
  • 3 - Czas reakcji - 10
  • 4 - Potencjał kadrowy - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/wieruszowm/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://bip.wokiss.pl/wieruszowm/.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wieruszowie, ul. Rynek 1-7, 98-400 Wieruszów, Biuro Podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.