eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Dostawa żywności dla potrzeb zbiorowego żywienia osób przebywających w Placówce Socjalizacyjnej Skarbek w Polkowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-05

Polkowice: Dostawa żywności dla potrzeb zbiorowego żywienia osób przebywających w Placówce Socjalizacyjnej Skarbek w Polkowicach
Numer ogłoszenia: 1594 - 2011; data zamieszczenia: 05.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 366803 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Placówka Socjalizacyjna "SKARBEK", ul. Browarna 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 7239664 (61, 62, 63), faks 076 7239664.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności dla potrzeb zbiorowego żywienia osób przebywających w Placówce Socjalizacyjnej Skarbek w Polkowicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności dla potrzeb zbiorowego żywienia osób przebywających w Placówce Socjalizacyjnej Skarbek w Polkowicach Zamówienie obejmuje: część I - produkty mleczarskie - CPV: 15500000-3 Zarówno przedmiot jak i zakres zamówienia określony jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postaci Formularza Cenowego (załącznik nr 2 do SIWZ), który określa potrzeby asortymentowo - ilościowe Zamawiającego na okres od 05.01.2011 r do 31.12.2011 r. Zamawiający nie jest zobowiązany do zamówienia podanych w załączniku ilości. Ilość ta będzie wynikać z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Dostawy przedmiotu zamówienia w poszczególnych okresach czasu muszą być realizowane wg. odrębnych zamówień dokonywanych przez Zamawiającego telefonicznie lub fax-em na jeden dzień roboczy przed planowaną dostawą.. II.1.4).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: produkty mleczarskie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu 99-400 Łowicz , ul. Przemysłowa nr 3 Zakład Mleczarski w Toruniu, Toruń ul. Chrobrego 64/80, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12655,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12655,30

  • Oferta z najniższą ceną: 12655,30 / Oferta z najwyższą ceną: 12655,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.