eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polanica-Zdrój › Wykonanie monitoringu wizyjnego w Polanicy-Zdroju - II etap

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-22

Polanica-Zdrój: Wykonanie monitoringu wizyjnego w Polanicy-Zdroju - II etap
Numer ogłoszenia: 159376 - 2013; data zamieszczenia: 22.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 122444 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Polanica-Zdrój, ul. Dąbrowskiego 3, 57-320 Polanica-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8680600, faks 0-74 86 810 46.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie monitoringu wizyjnego w Polanicy-Zdroju - II etap.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niezbędnych projektów dla poszczególnych punktów systemu i robót polegających na budowie systemu monitoringu wizyjnego na terenie Miasta Polanicy Zdroju pn. Wykonanie monitoringu wizyjnego miasta Polanicy Zdroju II ETAP oraz konserwacja i obsługa techniczna wykonanego systemu monitoringu przez okres do 5 lat od momentu odbioru końcowego zadania.2.Zakres zadania obejmuje: Opis systemu monitoringu miasta i parku zdrojowego w Polanicy Zdroju 1.Stan istniejący Na terenie Polanicy Zdroju czynne są obecnie następujące urządzenia systemu monitoringu wizyjnego a) monitoring parku zdrojowego wybudowany w 2011 roku oparty o rejestrator Bosch DIVAR DHR751 16A200 o pojemności 16 kamer i pamięci 2TB9 kamer stacjonarnych Bosch Dinion 2 6 kamer obrotowych Bosch VG4 313 klawiatura Bosch Intuikey1 monitor 42 LCD monitor 19 LCD b)monitoring miasta wybudowany w 2007 roku oparty o rejestrator Bosch Divar 2 z pamięcią 1 TB bez możliwości jej rozbudowy 4 kamery obrotowe Lilin PIH-7625 rok instalacji 2007 1 kamera obrotowa Bosch VG4 313 klawiatura Lilin 2 monitory CRT 20Urządzenia systemu są zainstalowane w pomieszczeniu Straży Miejskiej ul. J. Dąbrowskiego 3 w szafie wiszącej 19. W szafie znajduje się przełącznica światłowodowa ODF 3 półki konwerterów światłowodowych wideo Rejestrator DIVAR DHR 751 UPS EVER SINLINE 1600 rack 3U 19 Panel zasilający Pomieszczenie Straży Miejskiej wyposażone jest w klimatyzator ASH 18AK (jak firma) Dodatkowo zainstalowane jest wyniesione stanowisko dozoru CD2 w budynku Komisariatu Policji ul. Warszawska 1 Stanowisko CD2 wyposażone jest w komputer PC oraz monitor 26 cali. Sterowanie kamerami, podgląd na żywo oraz przeglądanie archiwum odbywa się z wykorzystaniem programu Bosch Divar Control Center 3.20 Wszystkie połączenia pomiędzy centrum dozoru CD1, CD2 i kamerami są wykonane w technologii światłowodowej połączenia do obszaru parku światłowodem wielomodowym połączenia do kamer monitoringu miasta i do Policji światłowodem jednodomowym. Obecnie (luty 2013) obrazy z 16 kamer Bosch włączonych do rejestratora DIVAR DHR 751 jest przechowywanych na dyskach 2 TB przez czas około 30 dni. Obrazy z 4 kamer Lilin włączonych do rejestratora DIVAR 2 jest przechowywanych na dysku 1 TB przez czas około 16 dni.Obecnie sterowanie 4 istniejącymi kamerami Lilin jest możliwe jedynie z centrum dozoru w Straży Miejskiej w godzinach pracy personelu Straży i przy ich obecności. Operatorzy Policji oraz inni nie mają możliwości sterowania tymi kamerami. 2. Stan projektowany Projektuje się a instalację 4 szt. nowych kamer szybkoobrotowych na terenie miasta Polanica Zdrój b instalację systemu zarządzania obrazem umożliwiającego sterowanie kamerami za pomocą klawiatury z manipulatorem drążkowym 3D zarówno w Straży Miejskiej SM jak i w Komisariacie Policji (KP) c wymianę wyeksploatowanych 4 szt. kamer Lilin na nowe kamery szybkoobrotowe kompatybilne z kamerami obrotowymi pracującymi w parku zdrojowym, istniejącą klawiaturą sterującą Bosch Intuikey w Straży Miejskiej rejestratorem Bosch DIVAR serii 700 d)wymianę rejestratora Divar 2 na rejestrator z dyskiem 4 TB w pełni kompatybilny z już zainstalowanym rejestratorem Bosch DIVAR 751 e)rozbudowę pamięci rejestratora Bosch DIVAR 751 do pojemności min. 4 TB z możliwością rozbudowy do 8 TBf)wymianę 2 sztuk monitorów CRT 20 na jeden LCD 32 w siedzibie SMg)instalację oprogramowania zarządzającego w SM i KP opisanego w pliku minimalnych wymagań sprzętu h)instalację klawiatury sterującej kamerami szybkoobrotowymi w KP i włączenie jej do istniejącej stacji roboczej i)wymianę karty graficznej w komputerze stacji roboczej KP o parametrach opisanych w minimalnych wymaganiach sprzętowych j)instalację stacji roboczej w SM o parametrach opisanych w minimalnych wymaganiach sprzętowych. Miejsca instalacji nowoprojektowanych kamer pokazuje załącznik graficzny nr 1. Są to lokalizacjeKamera K6 słup w rejonie ul. Warszawska Spółdzielców Kamera K7 ul. Zdrojowa 6 Kamera K8 budynek ul. Parkowa 3 Kamera K9 słup oświetleniowy w rejonie skrzyżowania ul.Kłodzka Tranzyta i dworca PKS, pomiędzy dworcem PKS i stacją benzynową . Istniejące 4 kamery Lilin K2,K3,K4,K5 będą zastąpione nowymi kamerami szybkoobrotowymi w tych samych lokalizacjach Poza poprawą jakości uzyskiwanego obrazu wymiana kamer Lilin umożliwi sterowanie ruchem wszystkich kamer w centrum dozoru Komisariatu Policji za pomocą dedykowanej i wygodnej w obsłudze klawiatury w joystickiemWymiana rejestratora Divar 2 ma umożliwić uzyskanie jednolitego systemu obsługującego z jednego manipulatora wszystkie kamery zainstalowane w mieście i parku zdrojowym. Rejestrator Divar 2 jest urządzeniem wycofanym z produkcji i nie jest też możliwe rozbudowanie pamięci HDD tego urządzenia. Ponieważ czas przechowywania nagranych obrazów jest niewystarczający projektuje się wymianę tego rejestratora na rejestrator z dyskami pojemności 4TB. Pozwoli to na uzyskanie co najmniej 30 dniowego czasu przechowywania nagrań z każdej kamery monitoringu Polanicy Zdrój.Nowy rejestrator projektuje się zainstalować w istniejącej wiszącej szafie 19Zainstalowane tam urządzenie UPS EVER SINLINE 1600 o wysokości 3U należy przenieść poza szafę zainstalować pod blatem biurka monitorów. Instalacja oprogramowania zarządzającego pozwoli nazintegrowania rejestratorów do jednego systemu widzianego przez użytkownika centrum dozoru jako jednolita całość. Pozwoli również na sterowanie wszystkimi kamerami za pomocą jednego manipulatora i zmniejszenie sumarycznej liczby monitorów ekranowych (zgodnie z załącznikiem graficznym nr 2.Instalacja w Straży Miejskiej dodatkowego monitora LCD 32 i demontaż dwóch monitorów typu CRT będzie po wykonaniu powyższych prac możliwa i pozwoli na obserwację na ekranie istniejącego monitora 42 cali jednocześnie 16 kamer (10 cali na kamerę) obserwację na ekranie monitora 32 cali jednocześnie 9 kamer (10 cali na kamerę) pracę z wybraną dowolnie jedną kamerą na monitorze 19 cali Możliwe są również inne konfiguracje obrazów na monitorach. Po wykonaniu opisanych wyżej prac system będzie można następnie rozbudować o następnych 8 kamer do 32 sztuk ponosząc jedynie koszty kamer i ich instalacji. Rozbudowa o kolejne kamery ponad 32 sztuki będzie wymagała dołożenia również kolejnego rejestratora kompatybilnego (kolejne 16 kamer). System nadal będzie dla użytkowników operatorów jednolity. 3. sieć światłowodowa łącząca nowoprojektowane kamery z centrum dozoru Sieć światłowodowa jest przedmiotem niniejszego zadania w zakresie: Kamery istniejące K1 K5 posiadają połączenia światłowodowe kablem jednomodowym do centrum dozoru w straży miejskiej Kamery projektowane K6 K9 będą posiadały połączenia światłowodowe kablem jednomodowym od punktów kamerowych do centrum dozoru w Straży Miejskiej które zostanie zrealziwoane w zakresie zamówienia jednak na koszt i staraniem wykonawcy, który np. wykorzystując kanalizację teletechniczną TP S.A. rozprowadzi własne światłowody następnie je wydzierżawi w okresie min. 5 lat od daty odbioru zadania za stałą kwotę miesięczną dzierżawy działających światłowodów.Centrum dozoru CD2 posiada połączenie światłowodowe do CD1 w Straży Miejskiej Planowana rozbudowa światłowodów dla kamer K6K9 (w oparciu o istniejącą kanalizację teletechniczną TP S.A.) opis całego systemu z podziałem na relację światłowodów istniejące i nowo wybudowane w niżej wymienionych relacjachLegenda:CD1 centrum dozoru Straż Miejska ul. J. Dąbrowskiego 3CD2 centrum dozoru Komisariat Policji ul. Warszawska 1 K1 kamera na słupie oświetlenia ulicznego al. W. Polskiego Warszawska K2 kamera na elewacji Hotelu Europa ul. Zdrojowa 15K3 kamera na elewacji budynku ul. Lipowa 1K4 kamera na słupie oświetlenia ulicznego obok parkingu i ColombinyK5 kamera na słupie oświetlenia parkowego naprzeciwko Pijalni ZdrojowejK6 nowo projektowana kamera na słupie oświetlenia ul. Warszawska 24 SpółdzielcówK7 nowo projektowana kamera na elewacji budynku ul. Zdrojowa 6 K8 nowo projektowana kamera na elewacji budynku Parkowa 3 K9 nowo projektowana kamera na słupie oświetlenia ulicznego obok stacji PKS Orlen Długości relacji do nowo projektowanych kamer CD2 K6 około 370 m długość trasowa w kanalizacji TP SAK2 K8 około 200 m długość trasowa w kanalizacji TP SACD1 K9 około 450 m długość trasowa w kanalizacji TP SA K1 K7 około 100 m długość trasowa w kanalizacji TP SA SUMA ok 1120 m Relacje istniejące włókna jednodomowe CD1 CD2 858 m ilość włókien 5 ( 2 zajęte) CD1 K1720 m ilość włókien 1 (zajęte)K1 CD2 138 m ilość włókien 1 (wolne)CD1 K2601 m ilość włókien 1 (zajęte)K2 CD2337 m ilość włókien 1 (wolne)CD1 K3 277 m ilość włókien 1 (zajęte)K3 CD2581 m ilość włókien 1 (wolne)CD1 K4169 m ilość włókien 4 (1 wolne)4. zasilanie punktów kamerowych Zasilanie szafek kamerowych Wykonawca powinien doprowadzić z budynku na którym ma być zainstalowana kamera (K7,K8) najbliższego budynku w sąsiedztwie słupa kamery K6, ze słupa oświetlenia ulicznego na którym ma być zainstalowana kamera K9.W celu poprawnej pracy tej kamery w porze dziennej gdy lampa uliczna nie posiada zasilania należy dobrać i zainstalować odpowiedniej pojemności akumulatory wraz z ich układem zasilania. Zasilanie i akumulatory powinny być tak dobrane by zapewniły pracę kamery w porze letniej przez co najmniej 18 godzin a w porze zimowej (grzałki kamery) przez co najmniej 10 godzin.Istniejące szafki kamer K1 K4 należy wymienić na nowe lub wyposażyć w sprzęt o parametrach i funkcjonalności jak dla nowych kamer K6 K8 (UPS przekaźnik sygnalizacji zaniku zasilania, alarm otwarcia szafki. Należy stosować szafki o odpowiednich parametrach IP dobranych do miejsca instalacji. W szafkach kamer K6,K7,K8 lub w punktach przyłączeniowych sieci zasilającej w budynkach należy zainstalować podliczniki energii elektrycznej.5. procedura odbiorowa Po wykonaniu prac Wykonawca przedstawi Komplet pomiarów elektrycznych. Wyniki testów i sprawdzeń w tym po minimum 7 dniach pracy testowej należy sprawdzić czy czas rejestracji obrazów z każdej kamery będzie przechowywany w rejestratorach przez okres minimum 30 dni. Wyniki pomiaru czasu pracy kamer zasilanych z urządzeń UPS po wyłączeniu napięcia sieci. Czas ten powinien wynosić w porze letniej minimum 2 godziny, w porze zimowej minimum 60 minut.Po zaniku napięcia sieci i całkowitym wyładowaniu akumulatorów UPSów, po powrocie napięcia sieci każda kamera powinna samoczynnie i bez jakiejkolwiek ingerencji powrócić do normalnej pracy. Wyniki testów alarmów w punktach kamerowych, tzn. alarmu zaniku zasilania i alarmu otwarcia szafki. Protokół szkolenia personelu obsługi Straży Miejskiej i Komisariatu Policji 8 osób. Dokumentację powykonawczą rozbudowanego systemu wraz ze schematami, certyfikatami CE, deklaracjami zgodności, kartami gwarancyjnymi urządzeń, instrukcjami obsługi w języku polskim. Wymagania co do oferty 1. Oferta powinna zawierać karty katalogowe oferowanego przez oferenta sprzętu ze wskazaniem ich producenta. kamer b.rejestratorac. szafek teletechnicznychd. stacji roboczyche. klawiatur sterujących .oprogramowaniag. UPSów i zasilaczy Karty katalogowe powinny dokumentować spełnienie wszystkich parametrów określonych przez zamawiającego jako minimalne wymagania.2. Po podpisaniu umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania od Wykonawcy dostarczenia próbek urządzeń oraz oprogramowania w celu potwierdzenia podanych w ofercie parametrów sprzętu i zaakceptowania przed zamówieniem 3.Oferowany sprzęt powinien posiadać minimum 36 miesięczną gwarancję producenta a w przypadku akumulatorów minimum 24 miesięczną gwarancję. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi zostanie rozszerzona przez okres udzielenie 5 letniej gwarancji za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy z wyjątkiem urządzeń na które ich producenci udzielili dłuższego okresu gwarancji wg gwarancji producenta, z zastrzeżeniem maksymalnego okresu w przypadku oferowania przez producenta opcjonalnych okresów gwarancji. Przegląd gwarancyjny całego systemu, powinien obejmować bezpłatną wymianę wszystkich elementów, które uległy uszkodzeniu podczas prawidłowej eksploatacji, w terminie do 3 dni od daty zgłoszenia. Czas reakcji serwisu od momentu skutecznego powiadomienia do 24 godzin.4.Oferowany sprzęt powinien pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producentów i mieć zapewniony serwis i wsparcie techniczne producentów przedstawicieli producentów na terenie RP..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.50.00 - Systemy nadzoru o obwodzie zamkniętym 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo 51.31.20.00 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.32.31.00 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Alphatec Communication Sp. z o.o., ul. Morcinka 33, 58-500 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 138354,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 128550,00

  • Oferta z najniższą ceną: 128550,00 / Oferta z najwyższą ceną: 128550,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.