To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-11-02
Łódź: Zakup usługi dostosowania i rozwoju systemu NCTS2
Numer ogłoszenia: 159311 - 2015; data zamieszczenia: 02.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147627 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Łodzi, ul. Lodowa 97, 93-232 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6388277, faks 42 6388354.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usługi dostosowania i rozwoju systemu NCTS2.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie przez Wykonawcę usługi dostosowania i rozwoju systemu NCTS2, zwanego dalej Systemem. W szczególności Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) realizacji zadania polegającego na wykonaniu usługi dostosowania i rozwoju Systemu oraz aktualizacji dokumentacji Systemu, w sposób opisany w załączniku nr 1 do umowy; 2) realizacji usługi wsparcia merytorycznego i technicznego dla platformy programowej NCTS2, dostarczonej przez Wykonawcę w ramach realizacji umowy nr 360000-IOSW-057-197/2013 z dnia 3 kwietnia 2013r., zwanej dalej Umową Podstawową, w zakresie produktów zrealizowanych w ramach niniejszej umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.21.25.17 - Usługi opracowywania oprogramowania informatycznego 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pentacomp Systemy Informatyczne Spółka Akcyjna, Aleje Jerozolimskie 179, 02-222 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 157520,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 217750,00
Oferta z najniższą ceną: 217750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 217750,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie będzie prowadzone na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy, gdyż zostały spełnione następujące przesłanki do zastosowania ww. trybu: 1) zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienia udzielono firmie Pentacomp Systemy Informatyczne SA z siedzibą w Warszawie przy ul. Lektykarskiej 29, 02-676 Warszawa na podstawie umowy nr 360000-IOSW-057-197/2013 zawartej w dniu 3 kwietnia 2013r. i współfinansowanej w ramach 7 osi priorytetowej Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka- Projektu Program e-Cło, nr PIOG.07.01.00-00-012-09, 2) w protokole postępowania w trybie przetargu nieograniczonego nr 360000-ILGW-2532-19/2012/2013/6 Zamawiający uwzględnił wartość zamówień uzupełniających stanowiących 50 % wartości zamówienia podstawowego. Łączna wartość zamówienia podstawowego wynosi: 2 899 999,29 złotych brutto. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia uzupełniającego stanowi nie więcej niż 50 % zamówienia podstawowego i wynosi 193 750,00 zł. brutto, 3) dotychczas zawarto dwie umowy uzupełniające: a) umowa nr 360000-IOSW-057-235/2014 z dnia 06-11-2014 r. na kwotę 599 010,00 zł. brutto, b) umowa nr 360000-IOSW-023.17.2015 z dnia 29-05-2015 r. na kwotę 166 000,00 zł. brutto, 4) nie upłynął okres 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego w trybie przetargu nieograniczonego. Umowa została zawarta bowiem w dniu 3 kwietnia 2013 r., 5) zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia- w ramach obecnie realizowanej umowy nr 360000-IOSW-057-197/2013 została odebrana specyfikacja wymagań systemu NCTS2. Po odbiorze ww. dokumentacji zostały zidentyfikowane nowe wymagania funkcjonalne związane głównie z wymaganiami Komisji Europejskiej opisanymi w liście wniosków zmian nr 28 (RFC 0,28), implementacją mechanizmu powiadamiania o przedstawieniu przesyłki do odprawy w urzędzie celnym wyjścia. Kilka zmian dotyczy poprawek aplikacji dotyczących obsługi procedury awaryjnej na skutek postulatów zgłoszonych przez administratorów i specjalistów komórki wsparcia systemu. W ocenie właściciela biznesowego niezwłocznie wprowadzenia zmian w systemie jest niezbędne m.in. z następujących względów: - w zakresie RFC 0,28 wynika z konieczności zgodności polskiego systemu NCTS z pozostałymi systemami Unii Europejskiej, - w zakresie analizy ryzyka i możliwości przesyłania potwierdzenia przedstawiania towarów w urzędzie celnym wyjścia w związku z konieczności usprawnienia obsługi przesyłek w urzędzie wyjścia, 6) w Rozdziale 1 pkt. 12 SIWZ do postępowania na Zaprojektowanie, zbudowanie, dostawa, instalacja, konfiguracja, uruchomienie, testowanie, wdrożenie i gwarantowanie prawidłowego funkcjonowania oraz świadczenie usługi wsparcia merytorycznego i technicznego dla wszystkich środowisk Systemu NCTS 2 oraz w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2012/S 236-388830 z dnia 07-12-2012r. Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Budowa budynku kancelarii leśnictwa, leśniczówki, budynku gospodarczego i altany w leśnictwie Sycowice
- Dostawa pomp baklofenowych
- "Remont lok. nr 28 przy ul. Włókienniczej 16 oraz docieplenie ściany zachodniej budynku - 2 części"
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Usługa przewozu autokarowego dla Uniwersytetu Łódzkiego
- Usługa doradztwa prawnego dla Projektu Muzeum Otwarte - Faza II modernizacji Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi, budynki "A" i "C" zlokalizowane na Placu Wolności w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury ciepła sieciowego na terenie miasteczka
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego i serwisowych systemu InfoMedica firmy Asseco Poland S.A.
- Rozbudowa Systemu HIS Zamawiającego, poprzez dostawę i wdrożenie dodatkowych obszarów funkcjonalnych
- Obsługa informatyczna Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla szkół w ramach projektu "Wsparcie edukacji w Gminie Kąkolewnica"
- budowa i wdrozenie systemu do obsługi dofinansowania przedsięwzięć - I etap.
więcej: Usługi opracowywania oprogramowania informatycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.