To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-06-18
Wejherowo: Zamówienie uzupełniające na prace remontowo - budowlane w budynku administracyjnym przy ul. 12-go Marca 195 w Wejherowie.
Numer ogłoszenia: 158869 - 2010; data zamieszczenia: 18.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 94019 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Wejherowie, ul. Jakuba Wejhera 8, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 0-58 677-71-05, faks 0-58 677-71-23.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające na prace remontowo - budowlane w budynku administracyjnym przy ul. 12-go Marca 195 w Wejherowie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie uzupełniające na prace remontowo - budowlane w budynku administracyjnym przy ul. 12-go Marca 195 w Wejherowie w zakresie: robót tynkarskich, malarskich i posadzkowych a. klatka schodowa boczna od poziomu parteru do poziomu II piętra b. pomieszczenia gospodarcze przy klatce schodowej szt 2 c. pomieszczenia biurowe nr 103, 111,111a,110,109,108.108a,208,203..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GUSTOWSKI MARIUSZ WOJ-MAR MARIUSZ GUSTOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GUSTOWSKI MARIUSZ WOJ-MAR MARIUSZ GUSTOWSKI
- WOJ-MAR Mariusz Gustowski, ul. Kwiatowa 8, Sopieszyno, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90826,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 105000,00
Oferta z najniższą ceną: 105000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 105000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
UZASADNIENIE PRAWNE: Zamówienie z wolnej ręki - art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. UZASADNIENIE FAKTYCZNE: Uzasadnieniem dla udzielenia zamówienia uzupełniającego na prace remontowo - budowlane w budynku administracyjnym przy ul. 12-go Marca 195 w Wejherowie jest: 1. Nieprzekraczający termin 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego, gdyż zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 06.08.2009 r. (umowa nr WIGKiOŚ/DD/342-71/09). 2. Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego tj. kwoty 93 630,22 zł. netto. Wartość zamówienia podstawowego została oszacowana na podstawie kosztorysów inwestorskich i wynosiła 187 260,43 zł. netto. Wartość zamówienia uzupełniającego wynosi 90 826,34 zł. netto, co stanowi 97,01 % wartości możliwych do udzielenie zamówień uzupełniających dla tego przedmiotowego zadania. 3. Zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia co zamówienie podstawowe - roboty tynkarskie, malarskie i posadzkowe. Roboty budowlane wchodzące w zakres zamówienia uzupełniającego mają takie same nazwy i kody CPV jak określone w specyfikacjach technicznych dla zamówienia podstawowego i dotyczą tego samego obiektu (budynku) co zamówienie podstawowe. 4. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego - nr WIGKiOŚ/ASZ/030/09 5. Zamawiający przewidział udzielenie zamówień uzupełniających w ogłoszeniu o zamówieniu nr 108795-2009 z dnia 09.07.2009 r. (sekcja II.1.7)) oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w rozdz. VI. 6. Zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. W związku z powyższym udzielenie przedmiotowego zamówienia spełnia wszystkie przesłanki określone w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Pozimowe oczyszczanie jezdni i chodników
- Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Miasta Wejherowa wraz z jednostkami organizacyjnymi - Ubezpieczenie mienia, komunikacyjne, NNW oraz odpowiedzialności cywilnej Gminy Miasta Wejherowa
- Przebudowa polegająca na dociepleniu budynku biurowego i wymianie stolarki okiennej oraz budowa instalacji klimatyzacji i odgromienia.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Budowa ulicy Juliusza Słowackiego wraz z siecią kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego w Bolszewie
- Sukcesywne dostawy folii operacyjnej
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie IV etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy Świat 21A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2024)
- Budowa szklarni na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- Wykonanie robót budowlanych w obiektach użyteczności publicznej
- Budowa ośrodka dydaktyczno - szkoleniowego Kampusu Kąkolewo Politechniki Poznańskiej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa sali gimnastycznej (małej) w budynku LXII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Konwiktorskiej 5/7 w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-19-2024)
- Budowa budynku Komendy Powiatowej PSP i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Brzozowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.