To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-12
Kraków: Świadczenie usług w zakresie sprzątania w pomieszczeniach Domu Studenckiego oraz budynku gospodarczego Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie przy ul. Kapelanka 24 w Krakowie
Numer ogłoszenia: 158852 - 2014; data zamieszczenia: 12.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 114152 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, Plac Matejki 13, 31-157 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 2992041, faks 12 4226566.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie sprzątania w pomieszczeniach Domu Studenckiego oraz budynku gospodarczego Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie przy ul. Kapelanka 24 w Krakowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Świadczenie usług w zakresie sprzątania w pomieszczeniach Domu Studenckiego oraz budynku gospodarczego Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie przy ul. Kapelanka 24 w Krakowie, zgodnie z wymaganiami określonymi w specyfikacji. 2. Wymagania dotyczące świadczenia usług w zakresie sprzątania w pomieszczeniach Domu Studenckiego : 1) Prace porządkowe w pomieszczeniach Domu Studenckiego będą wykonywane od poniedziałku do piątku w godzinach porannych. 2) Zakres prac porządkowych w pomieszczeniach Domu Studenckiego od poniedziałku do piątku : a) korytarze i hol - zamiatanie i zmywanie na mokro holu, czterech klatek schodowych, korytarzy oraz schodów wejściowych przez wejściem głównym do Domu Studenckiego, b) kuchnie (cztery pomieszczenia) - mycie na mokro podłóg w kuchniach oraz czyszczenie wyposażenia kuchni tj. zlewozmywaków, szafek pod zlewozmywakami, kuchenek elektrycznych, stołu, kafelek oraz w przypadku zabrudzenia drzwi, c) łazienki i ubikacje - mycie na mokro wyposażenia, kafelek (fliz), drzwi do kabin prysznicowych i toaletowych, dezynfekcja kabin prysznicowych oraz muszli klozetowych (17 kabin prysznicowych, 18 kabin klozetowych, 5 pomieszczeń umywalni po trzy umywalki każda), d) codzienne sprzątanie pomieszczenia pralni, mycie na mokro podłogi, e) wywóz śmieci z pojemników ustawionych na terenie pomieszczeń Domu Studenckiego do kontenera znajdującego się na tyłach posesji Domu Studenckiego, f) przetykanie zatkanych toalet, odpływów w brodzikach, odpływów w umywalkach i zlewach, g) zbieranie z terenu posesji Domu Studenckiego małych śmieci typu : papiery, butelki itp., h) zamiatanie ze śmieci chodnika przed budynkiem Domu Studenckiego o długości 120 metrów i szerokości 1,5 metra, i) zamiatanie ze śmieci placu przy kontenerze na śmieci, o powierzchni 150 metrów kwadratowych. 3) Dodatkowe prace wykonywane okresowo przez Wykonawcę w pomieszczeniach Domu Studenckiego : a) sprzątanie biura Kierownika Domu Studenckiego - według potrzeb, b) raz w miesiącu mycie okien w sprzątanych pomieszczeniach na terenie Domu Studenckiego, c) w każdą sobotę wywóz śmieci z czterech kuchni do kontenera znajdującego się na tyłach posesji Domu Studenckiego. 4) Łączna powierzchnia objęta usługą sprzątania w Domu Studenckim wynosi 861 m2. 3. Wymagania dotyczące świadczenia usług w zakresie sprzątania w pomieszczeniach budynku gospodarczego (budynek obok Domu Studenckiego) : 1) Prace porządkowe w pomieszczeniach budynku gospodarczego będą wykonywane trzy razy w tygodniu tj. w poniedziałek, środę i piątek, w godzinach porannych. 2) Zakres prac porządkowych w pomieszczeniach budynku gospodarczego : a) dwie pracownie Wydziału Rzeźby - zamiatanie i mycie z dodatkiem detergentów podłóg, b) korytarz - zamiatanie i zmywanie z dodatkiem detergentów korytarza, c) ubikacje - mycie z dodatkiem detergentów wyposażenia, kafelek (fliz), drzwi do kabin toaletowych, dezynfekcja muszli klozetowych (2 kabiny klozetowe, 1 umywalka), d) usunięcie śmieci ze śmietniczek do kontenera znajdującego się na tyłach posesji Domu Studenckiego, e) raz w miesiącu mycie okien w sprzątanych pomieszczeniach na terenie budynku gospodarczego. 3) Łączna powierzchnia objęta usługą sprzątania w budynku gospodarczym wynosi 94 m2..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.10.00 - Usługi sprzątania/czyszczenia miejsc noclegowych, budynków i okien .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CLEAN FIRMA USŁUGOWA RAFAŁ STOLAREK
jakie przetargi wygrała firma
CLEAN FIRMA USŁUGOWA RAFAŁ STOLAREK
- CLEAN Firma Usługowa, Agencja Promocji Biznesu, PARTNER 2000 Rafał Bogdan Stolarek, ul. Nad Sudołem 22/57, 31-228 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 115716,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 45576,00
Oferta z najniższą ceną: 45576,00 / Oferta z najwyższą ceną: 132504,48
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby organizacji wydarzeń w Uniwersytecie Ignatianum w Krakowie - 2 części
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
- Usługa "Całodobowa ochrona osób i mienia świadczona na rzecz Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie"
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- KR-01/05/KPO/24, Budowa budynku Centrum Akwakultury z wyposażeniem w wystawowe akwarium morskie dla Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego w Balicach k/Krakowa
- DFP.271.78.2024.AB - Dostawa ściereczek włókninowych jednorazowych
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie Porządku - usługi sprzątania świadczone w obiektach Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie
- Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych prokuratur rejonowych
- Usługa sprzątania obiektów użytkowanych przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA z podziałem na 3 części
- Usługa sprzątania pomieszczeń w Z/I Gotartów i Z/I Bełchatów / 2024
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Bydgoszczy oraz Oddziałach OIP w Grudziądzu i Włocławku
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 17 - V postępowanie.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.