eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja Domu Dziecka nr 15 przy ul. Nowogrodzkiej 75 w Warszawie, w zakresie wentylacji grawitacyjnej wraz z instalacją klap oddymiających i hydrantów ppoż.



Ogłoszenie z dnia 2008-07-11

Warszawa: Modernizacja Domu Dziecka nr 15 przy ul. Nowogrodzkiej 75 w Warszawie, w zakresie wentylacji grawitacyjnej wraz z instalacją klap oddymiających i hydrantów ppoż.
Numer ogłoszenia: 158552 - 2008; data zamieszczenia: 11.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Dziecka nr 15 im. ks. G. P. Baudouina, ul. Nowogrodzka 75, 02-018 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6298041, 6298042, 6280960, fax 022 6298041.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Domu Dziecka nr 15 przy ul. Nowogrodzkiej 75 w Warszawie, w zakresie wentylacji grawitacyjnej wraz z instalacją klap oddymiających i hydrantów ppoż..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem wentylacji grawitacyjnej w pomieszczeniach przeznaczonych na pobyt ludzi, instalacją klap oddymiających, montażem hydrantów ppoż w poziomie piwnicy i modyfikacją hydrantów na klatkach schodowych, w obiekcie Domu Dziecka nr 15 przy ul. Nowogrodzkiej 75 w Warszawie.. Z uwagi na funkcję jaką pełni obiekt (Dom Dziecka) od Wykonawcy wymaga się szczególnej dbałości o wykonywanie prac w sposób nie utrudniający bieżącej, bezpiecznej dla dzieci i personelu eksploatacji obiektu. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania określają książka przedmiarów, kosztorys nakładczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz projekt budowlany-wykonawczy. Zamawiający wymaga objęcia przedmiotu zamówienia okresem gwarancji min. 36 m-cy.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 120.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga zabezpieczenia oferty wadium w wysokości 5.000,00 zł..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 1.2. wykażą się zrealizowaniem z należytą starannością, w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, co najmniej trzech kontraktów o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, o wartości min. 450 000 zł. brutto każdy, a należytą staranność ich wykonania udokumentują (np. referencjami zleceniodawców). 1.3. dysponują osobami (osobą) posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2003, Nr 207, poz. 2016 ze zm.), w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń , wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, b) konstrukcyjno - budowlanej, oraz posiadającymi aktualne zaświadczenia o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego. 1.4. wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100 000 złotych (wartość kontraktowa i deliktowa w sumie) oraz oświadczą, że będą ubezpieczeni w zakresie i na kwotę jw., przez czas realizacji robót, lub oświadczą, że w przypadku wyboru ich oferty, w terminie do 7 dni od podpisania umowy, ubezpieczą się dla spełnienia ww warunków. 2. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki i dokona ich oceny metodą spełnia/nie spełnia.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Dziecka nr 15 im. Ks. G. P. Baudouina, ul. Nowogrodzka 75, 02-018 Warszawa, tel. (022) 629-80-41, fax (022) 629-80-41 ww 23, sekretariat..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2008 godzina 13:00, miejsce: Dom Dziecka nr 15 im. Ks. G. P. Baudouina, ul. Nowogrodzka 75, 02-018 Warszawa, tel. (022) 629-80-41, fax (022) 629-80-41 ww 23, sekretariat..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiającym jest Dom Dziecka nr 15 im. Ks. G. P. Baudouina, ul. Nowogrodzka 75, 02-018 Warszawa, tel. (022) 629-80-41, fax (022) 629-80-41 ww 23. Osobą uprawnioną do udzielania informacji jest Pani Maria Serafin, tel. (022) 629-80-41 ww 21. Wszelką korespondencję związaną z przedmiotowym zamówieniem należy kierować na adres j.w. Numer sprawy: 154/08. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 31 lipca 2008r w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie, o godz. 13:15

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.