eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZATANIA POMIESZCZEŃ BUDYNKU CENTRUM NAUKI KOPERNIK W WARSZAWIE ORAZ TERENÓW DO NIEGO PRZYLEGŁYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-07

Warszawa: ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZATANIA POMIESZCZEŃ BUDYNKU CENTRUM NAUKI KOPERNIK W WARSZAWIE ORAZ TERENÓW DO NIEGO PRZYLEGŁYCH
Numer ogłoszenia: 158511 - 2011; data zamieszczenia: 07.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Nauki Kopernik , ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20, 00-390 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 596 41 11, faks 22 4920510.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury wpisana do RIK prow. przez Prezydenta m.st Warszawy pod nr 2/06.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZATANIA POMIESZCZEŃ BUDYNKU CENTRUM NAUKI KOPERNIK W WARSZAWIE ORAZ TERENÓW DO NIEGO PRZYLEGŁYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. przedmiotem Zamówienia jest usługa sprzątania budynku Centrum Nauki Kopernik wraz z przyległym do niego terenem, która swoim zakresem obejmuje: 1) sprzątanie przestrzeni wystawowej w budynku Centrum Nauki Kopernik 2) sprzątanie przestrzeni planetarium w budynku Centrum Nauki Kopernik 3) sprzątanie Centrum Konferencyjnego w budynku Centrum Nauki Kopernik 4) sprzątanie pomieszczeń udostępnionych publiczności w budynku Centrum Nauki Kopernik, w tym toalety 5) sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynku Centrum Nauki Kopernik 6) sprzątanie pomieszczeń warsztatowych w budynku Centrum Nauki Kopernik 7) sprzątanie pomieszczeń technicznych w budynku Centrum Nauki Kopernik 8) sprzątanie pomieszczeń laboratoryjnych oraz zapleczy laboratoryjnych w budynku Centrum Nauki Kopernik 9) sprzątanie pomieszczeń socjalnych dla pracowników i współpracowników w budynku Centrum Nauki Kopernik 10) odkurzanie i czyszczenie eksponatów w budynku Centrum Nauki Kopernik 11) mycie i czyszczenie okien i wszystkich powierzchni szklanych w budynku Centrum Nauki Kopernik własnym sprzętem i środkami. Do wykonania mycia i czyszczenia okien, a także powierzchni szklanych znajdujących się wysokości 120cm i powyżej, ze względów bezpieczeństwa, Zamawiający zaleca wykonywanie ich przez osoby posiadające uprawnienia alpinistyczne. 12) mycie i czyszczenie poręczy, klamek i drzwi w budynku Centrum Nauki Kopernik 13) utrzymanie w czystości terenu przynależnego do budynku Centrum Nauki Kopernik wraz z terenem Parku Odkrywców, galerią plenerową i parkingiem, Plan terenu przynależnego do budynku Centrum Nauki Kopernik stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ 14) odśnieżanie dachu budynku Centrum Nauki Kopernik 15) odśnieżanie oraz odladzanie powierzchni terenów wokół budynku Centrum Nauki Kopernik. Tereny wokół budynku Centrum Nauki Kopernik, jak i budynek Centrum Nauki Kopernik, przedstawione są w Załączniku nr 7 do SIWZ 16) utrzymanie czystości terenów zielonych należących do Centrum Nauki Kopernik, przedstawionych w Załączniku nr 7 do SIWZ 17) zmywanie naczyń stołowych i sztućców wskazanych przez pracownika Sekretariatu Centrum Nauki Kopernik 18) zapewnienie niezbędnych środków czystości, środków i artykułów higieniczno-sanitarnych oraz innych środków i/lub preparatów niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu Zamówienia 19) przeprowadzenia w budynku Centrum Nauki Kopernik minimum raz w miesiącu dezynfekcji i raz na dwa miesiące deratyzacji . 2. Przedmiot Zamówienia Wykonawca zrealizuje siłami pracowników własnych, przy użyciu własnego sprzętu i środków m.in. czystości, preparatów, środków i artykułów higieniczno-sanitarnych , z zastrzeżeniem ust. 3 poniżej. 3. Wykonawca może dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia innych podmiotów na warunkach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ oraz wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • do 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w Postępowaniu jest wymagane w wysokości 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania Ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali bądź wykonują co najmniej dwie usługi obejmujące swoim zakresem usługi sprzątania budynków o łącznej powierzchni minimum 20 000 m2 i o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda (słownie: dwieście tysięcy złotych brutto),

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. powinien dysponować co najmniej: a. jednym urządzeniem przeznaczonym do dezynfekcji m.in. toalet, pryszniców i łazienek b. dwoma samojezdnymi urządzeniami myjąco-szorująco-zbierającymi, przeznaczonymi do czyszczenia dużych powierzchni c. jednym odkurzaczem do pracy na sucho-mokro d. trzema odkurzaczami do pracy na sucho e. jednym urządzeniem piorącym wykładzinę dywanową f. jedną myjką wysoko ciśnieniową Uwaga! Do wykazu sprzętu w przypadku dysponowania tylko ww. minimalną ilością sprzętu należy dołączyć zobowiązanie o zabezpieczeniu na czas ewentualnych awarii i napraw - sprzętu zastępczego, gwarantującego utrzymanie ciągłości wykonywania przedmiotu Zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • g. co najmniej dwiema osobami przewidzianymi do pełnienia funkcji koordynatora prac (zmiana dzienna i nocna) objętych przedmiotem Zamówienia, przeszkolonymi w zakresie wymogów sanitarnych i przeciwepidemiologicznych. h. co najmniej dwiema osobami posiadającymi uprawnienia do pracy na wysokości, w tym jedną osobą posiadającą uprawnienia do pracy na wysokości powyżej 120 cm. i. co najmniej dwiema osobami posiadającymi uprawnienia operatora podestów ruchomych kat. Ip

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 4 000 000,00 PLN (słownie: cztery miliony złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo (ciąg pełnomocnictw) do podpisania Oferty (jeżeli dotyczy);

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 Ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: a) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmiany stawki VAT, przy czym zmianie ulegnie kwota VAT i kwota brutto; b) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Zamówienia; c) zmian treści o charakterze informacyjno-instrukcyjnym, niezbędnych dla sprawnej realizacji przedmiotu Zamówienia, w szczególności zmian dotyczących Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiany osób upoważnionych do kontaktów, zmiany osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji przedmiotu Zamówienia wraz z numerami telefonu, faksu, adresu poczty elektronicznej, adresów korespondencyjnych; d) poprawienie oczywistej omyłki pisarskiej lub rachunkowej, e) zmiany związane ze zmianą ogólnego przeznaczenia poszczególnych pomieszczeń np. wydzielenie dodatkowych powierzchni biurowych z pomieszczeń warsztatu etc.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamawiającego, 00-640 Warszawa, ul. Mokotowska 17 lok. 35 w Dziale Prawno-Organizacyjnym u Pani Izabelli Starzyńskiej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2011 godzina 15:00, miejsce: biuro zamawiającego; 00-640 Warszawa, ul. Mokotowska 17 lok. 35 w Dziale Prawno-Organizacyjnym u Pani Izabelli Starzyńskiej.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.