eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługi w zakresie sprzątania, mycia okien oraz obsługi centrali telefonicznej w Urzędzie Skarbowym Poznań - Nowe Miasto

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-20

Poznań: Usługi w zakresie sprzątania, mycia okien oraz obsługi centrali telefonicznej w Urzędzie Skarbowym Poznań - Nowe Miasto
Numer ogłoszenia: 158508 - 2009; data zamieszczenia: 20.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Poznań - Nowe Miasto , ul. Warszawska 183/185, 61-055 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8730410, faks 061 8768288.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uspnm.hd.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie sprzątania, mycia okien oraz obsługi centrali telefonicznej w Urzędzie Skarbowym Poznań - Nowe Miasto.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie: - sprzątania pomieszczeń Urzędu (III, IV, V piętro budynku) w tym: - pomieszczenia biurowe - 1.825 m2 - pomieszczenia wspólne w tym: - holle, korytarze, klatki schodowe, pomieszczenia gospodarcze - 661 m2 - pomieszczenia archiwum i magazynów - 144 m2 - powierzchnia sanitariatów - 97 m2 - mycia okien w pomieszczeniach Urzędu ilość okien 348 szt. o łącznej powierzchni 1080 m2 - obsługi centrali telefonicznej Urzędu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1/ spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tej ustawy. 2/ posiadają doświadczenie w realizacji zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia - Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych (licząc od dnia wszczęcia postepowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej dwie, trwające co najmniej 12 miesięcyw ramach jednego kontraktu, usługi sprzątania w obiektach biurowych, o łącznej powierzchni przekraczającej 1000m2 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych poniżej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru Zał. Nr 1. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówien publicznych z wykorzystaniem wzoru Zał. Nr 2. 3. Wypełniony i podpisany formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru Zał. Nr 3 4. Wykaz wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciagłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług sprzątania w obiektach biurowych o łącznej powierzchni przekraczającej 1000m2, trwających co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie z wykorzystaniem wzoru Zał. Nr 4. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenia potwierdzające odpowiednio , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - uzyskane od: - właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego - właściwego Oddziału Zakładu Ubepieczeń Społecznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uspnm.hd.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy Poznań - Nowe Miasto ul. Warszawska 183/185 61-055 Poznań pokój 409.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy Poznań-Nowe Miasto ul. Warszawska 183/185 61-055 Poznań Kancelaria Urzędu pok. 301.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.