eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Sali Obsługi Klienta w budynku I/ZUS w Lubinie przy ul Drzymały 12.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-20

Legnica: Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Sali Obsługi Klienta w budynku I/ZUS w Lubinie przy ul Drzymały 12.
Numer ogłoszenia: 158459 - 2012; data zamieszczenia: 20.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 129707 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy, ul. Władysława Grabskiego 26, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8764243, faks 076 8764235.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Sali Obsługi Klienta w budynku I/ZUS w Lubinie przy ul Drzymały 12..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na adaptacji części pomieszczeń Inspektoratu ZUS w Lubinie na SOK. Zakres prac obejmować będzie m.in.: 1. Wykonanie robót rozbiórkowych, w tym: - rozebranie ścianek działowych, posadzek, konstrukcji betonowych, okładzin, nawierzchni utwardzonych, 2. Wykonanie robót murowych, w tym: - wykonanie nowych ścianek działowych, zamurowanie otworów w ścianach, wykonanie przesklepień, 3. Wykonanie posadzek 4. Dostawę i montaż stolarki drzwiowej i okiennej 5. Wykonanie tynków, w tym: - uzupełnienie tynków na ścianach, sufitach, słupach, - obudowa pionów instalacyjnych płytami gk, - wykonanie okładzin gipsowych, 6. Malowanie 7. Wykonanie robót zewnętrznych, w tym: - zadaszenia nad wejściem, -wykonanie schodów zewnętrznych, - części elewacji (w obrębie nowego wejścia), -utwardzenie nawierzchni - chodnik, - przeniesienie dźwigu dla niepełnosprawnych, 8. Wykonanie robót sanitarnych, w tym: - kanały wentylacji grawitacyjnej, - montaż wewnętrznych instalacji c.o., wod.-kan., ppoż., armatury sanitarnej itp., - montaż instalacji wentylacji i klimatyzacji wraz z montażem urządzeń (centrali wentylacyjnej, klimatyzatorów), 9. Wykonanie robót elektrycznych, w tym: - montaż rozdzielnicy głównej - montaż wewnętrznych linii zasilających i odbiorczych, - montaż opraw oświetleniowych, - wykonanie pomiarów, 10. Wykonanie/montaż instalacji słaboprądowych (rozbudowa istniejących systemów), w tym: - sieć kablowa, - systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru (SAP), - systemu okablowania strukturalnego, - systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWN) i kontroli dostępu (KD), - systemu telewizji przemysłowej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.22.32.20 - Roboty zadaszeniowe 45.22.33.50 - 45.22.33.50 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.22.21.10 - Roboty budowlane w zakresie składowisk odpadów 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRO-BUD Janusz Pawłowski i Wspólnicy. Spółka jawna., ul. Poznańska 12-13, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 432024,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 547198,38

  • Oferta z najniższą ceną: 436679,36 / Oferta z najwyższą ceną: 639624,82

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.