eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuszyn › Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami w pasie drogowym w części ul. Wyspiańskiego i ul. Słowackiego w Tuszynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-29

Tuszyn: Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami w pasie drogowym w części ul. Wyspiańskiego i ul. Słowackiego w Tuszynie
Numer ogłoszenia: 158392 - 2015; data zamieszczenia: 29.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 109958 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuszyn, ul. Piotrkowska 2/4, 95-080 Tuszyn, woj. łódzkie, tel. 042 6143325, faks 042 6143069.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami w pasie drogowym w części ul. Wyspiańskiego i ul. Słowackiego w Tuszynie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie z materiałów wykonawcy robót budowlanych polegających na budowie i przekazaniu do eksploatacji kompletnego zadania inwestycyjnego stanowiącego budowę kanalizacji sanitarnej z przyłączami w pasie drogowym w części ul. Wyspiańskiego i ul. Słowackiego w Tuszynie, na podstawie dokumentacji projektowej zatwierdzonej Decyzją Nr 145/2004 o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę - Starostwa Powiatowego w Łodzi z dnia 23.11.2004 r, znak: BGiGN.T.7351)341)146)2004, w zakres którego wchodzi m.in.: -OBIEKT NR 4 - III etap (III-4)s) - w ul. Wyspiańskiego 1) Kanalizacja sanitarna z rur PVC SN 8 o średnicy 315 mm ( odcinek S1-S39)- o łącznej długości 388,50 m. 2) Przykanaliki ks w pasie drogowym z rur PVC SN 8, o średnicy 160 mm - o łącznej długości 187,00 m - 21 szt. OBIEKT NR 5 - III etap (III-5)s) - w ul.Słowackiego; - od S-38 do S-55 tj.od ul. Wyspiańskiego w kierunku drogi krajowej nr 1 - od S-39 do S-41 tj.od ul. Wyspiańskiego do ul. Mickiewicza) 1) Kanalizacja sanitarna z rur PVC SN 8 - o łącznej długości 166,50 m, w tym: - odcinek S-38 do S-55 z rur o średnicy 200 mm - o dł. 61,00 m - odcinek S-39 do S-41 z rur o średnicy 315 mm - o dł. 105,50 m 2) Przykanaliki ks w pasie drogowym z rur PVC SN 8, o średnicy 160 mm, o łącznej długości - 76,00 m - 7 szt. 2. Ponadto dla realizacji zamówienia należy uwzględnić niżej wymienione czynności i roboty oraz poniesienie kosztów z tym związanych: 1) Rozbiórka fragmentów nawierzchni ulic, chodników i wjazdów wraz z odtworzeniem do stanu początkowego oraz wykonanie wykopów, odwodnienie wykopów, odzysk materiałów i inne prace montażowo-instalacyjne - szczegółowo opisane w Uszczegółowieniu Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załączonych do przedmiarów, 2) Wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących, zabezpieczających, koniecznych do wykonania zadania i wynikających z zakresu zamówienia. 3) Pełna obsługa geodezyjna budowy tj. tyczenie i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza inwestycji zarejestrowana w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi - w 3 egz. 4) Dokumentacja powykonawcza budowy - w 2 egz. 5) Przygotowanie placu zaplecza budowy wraz z dostawą wszystkich wymaganych mediów oraz dojazdów i kładek dla przejść i przejazdów na plac budowy i do zaplecza budowy. 6) Wykonanie przejść i dojazdów do posesji zapewniających bezkolizyjny dostęp do użytkowanych obiektów. 7) Wykonanie zabezpieczeń istniejącego uzbrojenia. 8) Usunięcie ewentualnych kolizji istniejącego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania inwestycji. 9) Poniesienie opłat i odszkodowań za wyrządzone szkody związane z realizacją zadania. 10) Przywrócenie placu i zaplecza budowy do stanu co najmniej sprzed rozpoczęcia prac. 11) Sporządzenie dokumentacji organizacji ruchu na czas budowy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i wszystkimi opłatami z tego tytułu. Przedmiotowa dokumentacja musi być także uzgodniona z Referatem Dróg i Zieleni Urzędu Miasta w Tuszynie, w celu zmininalizowania utrudnień w funkcjonowaniu miasta. 12) Oznakowanie placu budowy w sposób zgodny z przepisami Prawa budowlanego. 13) Pisemne powiadomienie o przystąpieniem do robót gestorów sieci i uzbrojenia technicznego oraz uzgodnienie sposobu zabezpieczenia uzbrojenia kolidującego z realizowaną inwestycją. 14) Odtworzenie terenu po wykopach do stanu pierwotnego i zagęszczenie gruntu po wykopach wraz z dokumentowaniem wskaźnika zagęszczenia badaniami laboratoryjnymi. 15) Wykonanie wszelkich zaleceń wynikających z dokumentów uzgadniających dokumentację projektową, w tym protokołu ZUD, decyzji o pozwoleniu na budowę i innych wraz z poniesieniem kosztów opłat z nich wynikających. 16) Sporządzenie planu BIOZ. 17) Protokolarne przekazanie do Referatu Dróg i Zieleni Urzędu Miasta w Tuszynie materiałów pochodzących z rozbiórki . 18) Wykonanie inspekcji telewizyjnej wybudowanych kanałów wraz z poniesieniem kosztów tej inspekcji. 19) Zgłoszenie zakończenia robót z upoważnienia Zamawiającego do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Łodzi. 20) Zlecenie i poniesienie kosztów nadzoru archeologicznego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.11 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.U.H.P. INST-GAZ M. Kasztelan, J. Nawracała, S.Jałowiecki Spółka Jawna, Jaskrów, ul Częstochowska 213, 42-244 Mstów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1164858,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 564352,75

  • Oferta z najniższą ceną: 564352,75 / Oferta z najwyższą ceną: 1020900,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.