eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Usługa drukowania dla potrzeb UMWL w Lublinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-09-16

Lublin: Usługa drukowania dla potrzeb UMWL w Lublinie
Numer ogłoszenia: 157591 - 2009; data zamieszczenia: 16.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 114977 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie, ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4416635, 4416636, faks 081 4416635.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa drukowania dla potrzeb UMWL w Lublinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie A) Skład, łamanie tekstu, opracowanie graficzne, oraz wydruk katalogu opisującego produkty tradycyjne z Regionu Lubelskiego. Publikacja będzie się składać z 72 stron (+/- 4 strony), plus okładka 4 strony. Rodzaj druku offset, wielokolorowy (4+4). Oprawa klejona, wielokolorowa (4+0). Nakład 6.000 sztuk, format wydruku B5 (176 mm x 250 mm). Papier środka: kreda błyszcząca, gramatura 115g/m2, zadruk 4+4. Papier okładki kreda błyszcząca gramatura 200g/m2 zadruk 4+0. Na okładce Lakier UV. Dodatkowe informacje 64 stron będzie zawierało po jednym dużym zdjęciu oraz po jednym małym zdjęciu. Termin realizacji zamówienia 21 dni od podpisania umowy. Zadanie B) wykonanie oraz dostawa materiałów informacyjnych na potrzeby Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013. a) Dokument programowy Regionalny Program Operacyjny: Około 207 stron (+/- 5 stron) + okładka Nakład: 500 szt. Papier okładki: karton 350 g/m2, zadruk 4 + 4, folia błysk zewnętrznie Papier środka: papier 130 g/m2, zadruk 4 + 4, druk offset, papier kredowy, matowy Oprawa: szyto-klejona, bigowana Format druku: 210 x 296 mm (format A4) Skład, łamanie tekstu, projekt graficzny okładki. b) Trzy rodzaje ulotki reklamowej Regionalny Program Operacyjny: Nakład: przedsiębiorcy 5000 szt., organizacje pozarządowe 2500 szt., jednostki samorządu terytorialnego 1000 szt. Format druku: 146 x 205 mm po odcięciu, A5 (8 stron); zszyte na dwie zszywki, Papier kredowy matowy: 170g/m2 Lakier UV na elementach graficznych na pierwszej i ostatniej stronie Kolor 4 + 4. Skład, łamanie tekstu, projekt graficzny. c) Zakładka kartonowa do książki z informacją o RPO WL: Nakład: 1000 szt. Wymiary: 5 x 21 cm Druk: dwustronny, Zadruk 4 + 4, wg indywidualnego projektu, folia błysk z obu stron, nadruk zgodnie z indywidualnym projektem. Nadruk: logo - Program Regionalny Narodowa Strategia Spójności, herb regionu, flaga UE, adres strony: www.rpo.lubelskie.pl, numer infolinii: 0 800 888 776. d) Karty Świąteczne (Boże Narodzenie): Nakład: 400 szt. - Format: 210 x 210 mm (rozłożone) Bigowanie: 1 big do formatu 210 x 105 mm (DL), Papier: kredowy błyszczący 300 g/m2, lakier punktowy. Druk: cyfrowy, Kolor: kolory CMYK (dwustronny pełen kolor,4+4), do każdej kartki koperta odpowiadająca formatowi kartki Świątecznej. e) Wizytówki dla pracowników: Nakład: 2 600 szt. Wymiar wizytówki: 85 x 54 mm, technologia: druk offsetowy, pełen kolor, nadruk dwustronny, lakier UV na tyle wizytówki, na przedniej stronie lakier punktowy na znakach graficznych i treści wizytówki. Materiał: biały karton- kreda, gramatura 350 g/m2, informacje tekstowe umiejscowione są według zasad przedstawionych w Księdze Identyfikacji Wizualnej Narodowej Strategii Spójności (projekt 3.01). Wizytówka ma zawierać 2 znaki graficzne na przodzie Program Regionalny Narodowa Strategia spójności oraz herb województwa lubelskiego. Wykonawca wykona co najmniej 16 rodzajów imiennych wizytówek. Tył wizytówki: Twój pomysł, europejskie pieniądze. Regionalny Program Operacyjny + flaga UE. Zadanie C) Druk wg wzorów dostarczonych przez Zamawiającego: a) ulotek reklamujących Program Operacyjny Kapitał Ludzki: nakład: 15 000 szt., format: A5, papier kredowy: 150 g/ m2 (matowy), kolor 4 + 4, lakier UV (tytuł, zdjęcie, logotypy) b) ulotek reklamujących Priorytety VI - IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: nakład: 15 000 szt., format: 2 x A4 składane na 2 części (zeszyt 8 stron), papier kredowy: 150 g/ m2 (matowy), kolor 4 + 4, lakier UV (tytuł, zdjęcie, logotypy). Zadanie D) Wydruk ulotek informacyjnych w języku polskim do projektu MITKE (Program Współpracy Międzyregionalnej Interreg IVC). Ilość - 500 szt. Ulotka dwustronna. Projekt ulotki w języku polskim - zgodnie z dostarczonym przez Zamawiającego plikiem w formacie pdf. Wymiar ulotki (format 704x167 mm. - składany na 3 równe części do formatu 236x167 mm.), typ papieru oraz kolorystyka zgodne z załączonym wzorem.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 53400.20 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Licytacja elektroniczna

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający ubiega się o współfinansowanie Przedmiotu Zamówienia: - ze środków EFRR w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013. [zadanie B]; - ze środków EFS w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 [zadanie C]; - ze środków Programu Współpracy Międzyregionalnej INTERREG IVC, w ramach projektu MITKE - (wysokość dofinans ze środków EFRR - 85%, środki własne Zamawiającego - 15%).

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 31.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bartłomiej Sutor prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Sutoris, ul. Jastrzębia 9/51, 53-148 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 53400.20
  • Oferta z najniższą ceną: 53400.20 oferta z najwyższą ceną: ----------------------
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.