eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Usługa drukowania dla potrzeb UMWL w Lublinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-17

Lublin: Usługa drukowania dla potrzeb UMWL w Lublinie
Numer ogłoszenia: 114977 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie , ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4416635, 4416636, faks 081 4416635.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa drukowania dla potrzeb UMWL w Lublinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie A) Skład, łamanie tekstu, opracowanie graficzne, oraz wydruk katalogu opisującego produkty tradycyjne z Regionu Lubelskiego. Publikacja będzie się składać z 72 stron (+/- 4 strony), plus okładka 4 strony. Rodzaj druku offset, wielokolorowy (4+4). Oprawa klejona, wielokolorowa (4+0). Nakład 6.000 sztuk, format wydruku B5 (176 mm x 250 mm). Papier środka: kreda błyszcząca, gramatura 115g/m2, zadruk 4+4. Papier okładki kreda błyszcząca gramatura 200g/m2 zadruk 4+0. Na okładce Lakier UV. Dodatkowe informacje 64 stron będzie zawierało po jednym dużym zdjęciu oraz po jednym małym zdjęciu. Termin realizacji zamówienia 21 dni od podpisania umowy. Zadanie B) wykonanie oraz dostawa materiałów informacyjnych na potrzeby Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013. a) Dokument programowy Regionalny Program Operacyjny: Około 207 stron (+/- 5 stron) + okładka Nakład: 500 szt. Papier okładki: karton 350 g/m2, zadruk 4 + 4, folia błysk zewnętrznie Papier środka: papier 130 g/m2, zadruk 4 + 4, druk offset, papier kredowy, matowy Oprawa: szyto-klejona, bigowana Format druku: 210 x 296 mm (format A4) Skład, łamanie tekstu, projekt graficzny okładki. b) Trzy rodzaje ulotki reklamowej Regionalny Program Operacyjny: Nakład: przedsiębiorcy 5000 szt., organizacje pozarządowe 2500 szt., jednostki samorządu terytorialnego 1000 szt. Format druku: 146 x 205 mm po odcięciu, A5 (8 stron); zszyte na dwie zszywki, Papier kredowy matowy: 170g/m2 Lakier UV na elementach graficznych na pierwszej i ostatniej stronie Kolor 4 + 4. Skład, łamanie tekstu, projekt graficzny. c) Zakładka kartonowa do książki z informacją o RPO WL: Nakład: 1000 szt. Wymiary: 5 x 21 cm Druk: dwustronny, Zadruk 4 + 4, wg indywidualnego projektu, folia błysk z obu stron, nadruk zgodnie z indywidualnym projektem. Nadruk: logo - Program Regionalny Narodowa Strategia Spójności, herb regionu, flaga UE, adres strony: www.rpo.lubelskie.pl, numer infolinii: 0 800 888 776. d) Karty Świąteczne (Boże Narodzenie): Nakład: 400 szt. - Format: 210 x 210 mm (rozłożone) Bigowanie: 1 big do formatu 210 x 105 mm (DL), Papier: kredowy błyszczący 300 g/m2, lakier punktowy. Druk: cyfrowy, Kolor: kolory CMYK (dwustronny pełen kolor,4+4), do każdej kartki koperta odpowiadająca formatowi kartki Świątecznej. e) Wizytówki dla pracowników: Nakład: 2 600 szt. Wymiar wizytówki: 85 x 54 mm, technologia: druk offsetowy, pełen kolor, nadruk dwustronny, lakier UV na tyle wizytówki, na przedniej stronie lakier punktowy na znakach graficznych i treści wizytówki. Materiał: biały karton- kreda, gramatura 350 g/m2, informacje tekstowe umiejscowione są według zasad przedstawionych w Księdze Identyfikacji Wizualnej Narodowej Strategii Spójności (projekt 3.01). Wizytówka ma zawierać 2 znaki graficzne na przodzie Program Regionalny Narodowa Strategia spójności oraz herb województwa lubelskiego. Wykonawca wykona co najmniej 16 rodzajów imiennych wizytówek. Tył wizytówki: Twój pomysł, europejskie pieniądze. Regionalny Program Operacyjny + flaga UE. Zadanie C) Druk wg wzorów dostarczonych przez Zamawiającego: a) ulotek reklamujących Program Operacyjny Kapitał Ludzki: nakład: 15 000 szt., format: A5, papier kredowy: 150 g/ m2 (matowy), kolor 4 + 4, lakier UV (tytuł, zdjęcie, logotypy) b) ulotek reklamujących Priorytety VI - IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: nakład: 15 000 szt., format: 2 x A4 składane na 2 części (zeszyt 8 stron), papier kredowy: 150 g/ m2 (matowy), kolor 4 + 4, lakier UV (tytuł, zdjęcie, logotypy). Zadanie D) Wydruk ulotek informacyjnych w języku polskim do projektu MITKE (Program Współpracy Międzyregionalnej Interreg IVC). Ilość - 500 szt. Ulotka dwustronna. Projekt ulotki w języku polskim - zgodnie z dostarczonym przez Zamawiającego plikiem w formacie pdf. Wymiar ulotki (format 704x167 mm. - składany na 3 równe części do formatu 236x167 mm.), typ papieru oraz kolorystyka zgodne z załączonym wzorem..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca przedstawia: a)oświadczenie w trybie art. 44 w zw. z art. 22 ust. 1 ustawy i art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy - załącznik nr 2 do Ogłoszenia (zamieszczone na stronie internetowej http://www.bip.lublin.pl/um/index.php?menu=ogloszenia&stage=przetargi&type=wszystkie) - w formie oryginału; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji (aktualny należy rozumieć jako odpis aktualny, a nie pełny) - (w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 2. Dokumenty w przypadku składania oferty przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP. a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 lit. b składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji). b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. W przypadku ustanowienia pełnomocnika - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy - w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem (jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę/y wskazaną/e w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy) z podaniem zamawiającego, jakiego zamówienia publicznego dotyczy oraz jego przedmiotu. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e. 4. W przypadku złożenia przez Wykonawców wspólnego wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji, do wniosku należy dołączyć: a) wszystkie dokumenty wskazane w ust. 1 lit. a) i b) dotyczące każdego ze wspólników; b) oryginał pełnomocnictwa celem ustalenia: - wykonawcy - pełnomocnika uprawnionego do występowania w imieniu grupy wykonawców, - wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie publiczne (wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby). Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Wniosek musi być podpisany w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Zapisy dotyczące uwag odnośnie formy składanych dokumentów oraz dokumentów wymaganych od wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą stosuje się odpowiednio. c) W imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie prawo do składania kolejnych postąpień będzie miał Wykonawca-Pełnomocnik jako podmiot poinformowany o zakwalifikowaniu się do udziału w licytacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: https://licytacje.uzp.gov.pl

IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: www.lubelskie.pl

IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Wymagania formalne: Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem http://licytacje.uzp.gov.pl. Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w systemie dostępnym na stronie http://licytacje.uzp.gov.pl, a wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji, powinien przekazać Zamawiającemu informację o swoim loginie. W przypadku podania przez Wykonawcę niewłaściwego loginu bądź nie przekazania go Zamawiającemu wraz z wnioskiem, Wykonawca zobowiązany jest do jego przekazania najpóźniej jeden dzień przed terminem otwarcia licytacji. Brak loginu bądź brak poprawnego loginu będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału Wykonawcy w licytacji. Wymagania techniczne Komputer klasy PC (lub równoważnej) spełniający wymogi techniczne określone przez producentów przeglądarek internetowych Ms Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyższej, z zainstalowaną jedną z w/w przeglądarek lub przeglądarką równoważną, podłączony do sieci Internet.

IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: W toku licytacji elektronicznej wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto, za wykonanie całego zamówienia, wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie wartość 500.00zł. W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto. Cena wywoławcza 113 500 zł.

IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • etap nrczas trwania etapu
    1Licytacja ednoetapowa i kończy się jeżeli w ciągu 60 minut od złożenia najkorzystniejszego postąpienia, żaden z Wykonawców nie złoży korzystniejszego postąpienia lub gdy w okresie 60 minut od otwarcia licytacji nie zostanie złożone żadne postąpienie

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu? nie.

IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 28.07.2009 godzina 12:30, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Spokojna 4 20-074 Lublin do pokoju 128 - KANCELARIA OGÓLNA w budynku przy ul. Lubomelskiej 1-3.

IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 5 dni po terminie przekazania zaproszeń, o godzinie 10:00.

Termin zamknięcia licytacji elektronicznej: Upływa 60 minut po złożeniu ostatniego postąpienia.

Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: Licytacja zostaje zamknięta się jeżeli w ciągu 60 minut od złożenia najkorzystniejszego postąpienia, żaden z Wykonawców nie złoży korzystniejszego postąpienia lub gdy w okresie 60 minut od otwarcia licytacji nie zostanie złożone żadne postąpienie.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający ubiega się o współfinansowanie Przedmiotu Umowy: - ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013. [zadanie B]; - ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 [zadanie C]; - ze środków Programu Współpracy Międzyregionalnej INTERREG IVC, w ramach projektu MITKE - Managing the Industrial Territory In the Knowledge Era (wysokość dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - 85%, środki własne Zamawiającego - 15%) [zadanie D]. 2. Wszyscy wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną zaproszenie do składania ofert. 3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują drogą elektroniczną. 4. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami Paweł Kuźma - w sprawach merytorycznych dotyczących przedmiotu zamówienia; Wojciech Wnuk - email: Wojciech.Wnuk@lubelskie.pl (w sprawach procedury postępowania). 5. Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej stanowi załącznik nr 1 do Ogłoszenia (zamieszczony na stronie internetowej http://www.bip.lublin.pl/um/index.php?menu=ogloszenia&stage=przetargi&type=wszystkie). 6. Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę przed zawarciem umowy przedstawi wynagrodzenie za wykonanie poszczególnych zadań wramach realizacji przedmiotu zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.