eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Przeprowadzenie profilowanych zajęć interdyscyplinarnych w dziesięciu liceach ogólnokształcących dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Częstochowa w latach 2013 i 2014 na potrzeby projektu Zaplanuj swoją karierę

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-22

Częstochowa: Przeprowadzenie profilowanych zajęć interdyscyplinarnych w dziesięciu liceach ogólnokształcących dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Częstochowa w latach 2013 i 2014 na potrzeby projektu Zaplanuj swoją karierę
Numer ogłoszenia: 157532 - 2013; data zamieszczenia: 22.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3707100, faks 34 3707170.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie profilowanych zajęć interdyscyplinarnych w dziesięciu liceach ogólnokształcących dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Częstochowa w latach 2013 i 2014 na potrzeby projektu Zaplanuj swoją karierę.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia profilowanych zajęć interdyscyplinarnych w dziesięciu liceach ogólnokształcących dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Częstochowa w latach 2013 i 2014 na potrzeby projektu Zaplanuj swoją karierę, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój Wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zajęcia prowadzone będą od poniedziałku do piątku w pomieszczeniach udostępnionych przez dyrektorów szkół. W dni nauki zajęcia będą mogły odbywać się w przerwach między poszczególnymi zajęciami wynikającymi z planu zajęć oraz przed lub po odbyciu wszystkich zajęć lekcyjnych w danym dniu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany powyższych terminów po konsultacjach z Wykonawcą. Harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia będzie na bieżąco konsultowany z Zamawiającym i dostosowany do możliwości lokalowych i czasowych szkół biorących udział w projekcie oraz uczestników projektu. Zajęcia będą prowadzone w zależności od wyniku procesu rekrutacji i bieżącej realizacji zajęć z ewentualnym podziałem na grupy i z częstotliwością realizacji zajęć wskazanymi przez Zamawiającego. Podane liczby godzin na poszczególne części są orientacyjne i w toku realizacji umowy liczba godzin może ulec zmianie. Jedną godzinę zajęć należy traktować jako godzinę lekcyjną, tj. 45 minut. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania i przeprowadzenia testów badających poziom wiedzy uczestników na początku i na zakończenie udziału w zajęciach oraz do przygotowania i przedłożenia Zamawiającemu scenariuszów zajęć na danym profilu. Za realizację zamówienia Wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie stanowiące iloczyn przewidywanej liczby godzin realizacji usługi oraz oferowanej ceny jednostkowej za 1 godzinę za wykonywanie usługi. Zamówienie podzielone jest na 43 części: CZĘŚĆ nr 1: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil ekonomiczny) w I Liceum Ogólnokształcącym im. J. Słowackiego Przedmioty na profilu: matematyka, geografia Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 2 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć : 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 6 osoby. CZĘŚĆ nr 2: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil medyczny) w I Liceum Ogólnokształcącym im. J. Słowackiego Przedmioty na profilu: biologia, chemia, fizyka Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć : 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 6 osoby. CZĘŚĆ nr 3: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil humanistyczny)w I Liceum Ogólnokształcącym im. J. Słowackiego Przedmioty na profilu: j. polski, historia, WOS Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć : 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 6 osoby. CZĘŚĆ nr 4: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil informatyczny) w II Liceum Ogólnokształcącym im. R. Traugutta Przedmioty na profilu: informatyka, matematyka Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 2 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć : 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 11 osób. CZĘŚĆ nr 5: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil medyczny) w II Liceum Ogólnokształcącym im. R. Traugutta Przedmioty na profilu: biologia, chemia, fizyka Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć : 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 20 osób. CZĘŚĆ nr 6: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil humanistyczny) w II Liceum Ogólnokształcącym im. R. Traugutta Przedmioty na profilu: j. polski, historia, WOS Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć : 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 8 osób. CZĘŚĆ nr 7: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil informatyczny) w III Liceum Ogólnokształcącym im. dr. W. Biegańskiego Przedmioty na profilu: informatyka, matematyka Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 2 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć : 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 24 osób. CZĘŚĆ nr 8: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil ekonomiczny) w III Liceum Ogólnokształcącym im. dr. W. Biegańskiego Przedmioty na profilu: matematyka, geografia Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 2 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć : 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 18 osób. CZĘŚĆ nr 9: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil medyczny) w III Liceum Ogólnokształcącym im. dr. W. Biegańskiego Przedmioty na profilu: biologia, chemia, fizyka Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć : 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 9 osób. CZĘŚĆ nr 10: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (prawo i nauki polityczne) w III Liceum Ogólnokształcącym im. dr. W. Biegańskiego Przedmioty na profilu: historia,WOS,geografia Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć : 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 10 osób. CZĘŚĆ nr 11: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (Profil humanistyczny) w III Liceum Ogólnokształcącym im. dr. W. Biegańskiego Przedmioty na profilu: historia,WOS,j. polski Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć : 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 8 osób. CZĘŚĆ nr 12: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych o (profil informatyczny) w IV Liceum Ogólnokształcącym im. H. Sienkiewicza Przedmioty na profilu: informatyka,matematyka Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 2 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć : 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 16 osób. CZĘŚĆ nr 13: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych o (profil techniczny) w IV Liceum Ogólnokształcącym im. H. Sienkiewicza Przedmioty na profilu: fizyka,matematyka Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 2 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć : 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 17 osób. CZĘŚĆ nr 14: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych o (profil ekonomiczny) w IV Liceum Ogólnokształcącym im. H. Sienkiewicza Przedmioty na profilu: geografia,matematyka Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 2 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć : 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 18osób. CZĘŚĆ nr 15: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych o (profil medyczny) w IV Liceum Ogólnokształcącym im. H. Sienkiewicza Przedmioty na profilu: biologia,chemia,fizyka Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć : 2; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 52 osób. CZĘŚĆ nr 16: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych o (profil Prawo i nauki polityczne) w IV Liceum Ogólnokształcącym im. H. Sienkiewicza Przedmioty na profilu: historia,WOS,geografia Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć : 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 7 osób. CZĘŚĆ nr 17: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych o (profil informatyczny) w V Liceum Ogólnokształcącym im. A. Mickiewicza Przedmioty na profilu: informatyka,matematyka Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 2 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć : 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 5 osób. CZĘŚĆ nr 18: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil ekonomiczny) w V Liceum Ogólnokształcącym im. A. Mickiewicza Przedmioty na profilu: matematyka,geografia Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 2 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć : 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 5 osób. CZĘŚĆ nr 19: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil medyczny) w V Liceum Ogólnokształcącym im. A. Mickiewicza Przedmioty na profilu: biologia,chemia,fizyka Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć : 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 18 osób. CZĘŚĆ nr 20: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil psychologiczno-pedagogiczny) w V Liceum Ogólnokształcącym im. A. Mickiewicza Przedmioty na profilu: język polski,historia,biologia Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć : 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 17 osób. CZĘŚĆ nr 21: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil Prawo i nauki polityczne) w V Liceum Ogólnokształcącym im. A. Mickiewicza Przedmioty na profilu: historia,WOS,geografia Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć : 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 5 osób. CZĘŚĆ nr 22: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil humanistyczny) w V Liceum Ogólnokształcącym im. A. Mickiewicza Przedmioty na profilu: historia,WOS,j. polski Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć : 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 10 osób. CZĘŚĆ nr 23 : Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil informatyczny) w VI Liceum Ogólnokształcącym im. J. Dąbrowskiego Przedmioty na profilu: informatyka,matematyka Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 2 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć : 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 6 osób. CZĘŚĆ nr 24: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil medyczny) w VI Liceum Ogólnokształcącym im. J. Dąbrowskiego Przedmioty na profilu: biologia,chemia,fizyka Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć : 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 5 osób. CZĘŚĆ nr 25: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil humanistyczny) w VI Liceum Ogólnokształcącym im. J. Dąbrowskiego Przedmioty na profilu: j. polski,historia,WOS Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 2 Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 26 osób. CZĘŚĆ nr 26: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil ekonomiczny) w VII Liceum Ogólnokształcącym im. M. Kopernika Przedmioty na profilu: matematyka,geografia Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 2 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć : 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 17 osób. CZĘŚĆ nr 27: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil medyczny) w VII Liceum Ogólnokształcącym im. M. Kopernika Przedmioty na profilu: biologia,chemia,fizyka Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć : 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 5 osób. CZĘŚĆ nr 28: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil Profil psychologiczno-pedagogiczny) w VII Liceum Ogólnokształcącym im. M. Kopernika Przedmioty na profilu: j. polski,historia,biologia Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć : 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 6 osób. CZĘŚĆ nr 29: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil Prawo i nauki polityczne) w VII Liceum Ogólnokształcącym im. M. Kopernika Przedmioty na profilu: historia,WOS,geografia Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć : 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 9 osób. CZĘŚĆ nr 30: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil humanistyczny) w VII Liceum Ogólnokształcącym im. M. Kopernika Przedmioty na profilu: j. polski,historia,WOS Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć : 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 19 osób. CZĘŚĆ nr 31: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil informatyczny) w VIII Liceum Ogólnokształcącym Samorządowym Przedmioty na profilu: informatyka, matematyka; Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 2 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć : 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 7 osób. CZĘŚĆ nr 32: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil ekonomiczny) w VIII Liceum Ogólnokształcącym Samorządowym Przedmioty na profilu: matematyka, geografia; Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 2 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć : 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 7 osób. CZĘŚĆ nr 33: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil medyczny) w VIII Liceum Ogólnokształcącym Samorządowym Przedmioty na profilu: biologia, chemia, fizyka; Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć : 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 16 osób. CZĘŚĆ nr 34: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil psychologiczno-pedagogiczny) w VIII Liceum Ogólnokształcącym Samorządowym Przedmioty na profilu: język polski, biologia, historia; Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć : 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 17 osób. CZĘŚĆ nr 35: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil prawo i nauki polityczne) w VIII Liceum Ogólnokształcącym Samorządowym Przedmioty na profilu: historia, WOS, geografia; Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć : 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 10 osób. CZĘŚĆ nr 36: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil humanistyczny) w VIII Liceum Ogólnokształcącym Samorządowym Przedmioty na profilu: język polski, historia, WOS; Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć : 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 4 osób. CZĘŚĆ nr 37: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil prawo i nauki polityczne) w IX Liceum Ogólnokształcącym im. C.K. Norwida Przedmioty na profilu: historia, WOS, geografia; Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć : 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 14 osób. CZĘŚĆ nr 38: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil informatyczny) w XII Liceum Ogólnokształcącym im. St. Żeromskiego Przedmioty na profilu: informatyka,matematyka Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 2 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć : 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 9 osób. CZĘŚĆ nr 39: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil ekonomiczny) w XII Liceum Ogólnokształcącym im. St. Żeromskiego Przedmioty na profilu: matematyka,geografia Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 2 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć : 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 8 osób. CZĘŚĆ nr 40: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil medyczny) w XII Liceum Ogólnokształcącym im. St. Żeromskiego Przedmioty na profilu: biologia,chemia,fizyka Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć : 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 18 osób. CZĘŚĆ nr 41: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil Profil psychologiczno-pedagogiczny) w XII Liceum Ogólnokształcącym im. St. Żeromskiego Przedmioty na profilu: j. polski,historia,biologia Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć : 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 17 osób. CZĘŚĆ nr 42: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil Prawo i nauki polityczne) w XII Liceum Ogólnokształcącym im. St. Żeromskiego Przedmioty na profilu: historia,WOS,geografia Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć : 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 6 osób. CZĘŚĆ nr 43: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil humanistyczny) w XII Liceum Ogólnokształcącym im. St. Żeromskiego Przedmioty na profilu: j. polski,historia,WOS Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć : 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 4 osób..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00 - Usługi szkolnictwa średniego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 43.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w zakresie poszczególnych części dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, spełniającymi poniższe kryteria: a) wykształcenie wyższe o kierunku zgodnym z przedmiotem/przedmiotami nauczania (wskazane przy opisie poszczególnych części w pkt 3.1) w ramach danej części na którą składana jest oferta (np. matematyka, historia, j.polski) lub posiadanie dokumentów potwierdzających kwalifikacje do nauczania przedmiotu/przedmiotów zgodnych z częścią zamówienia na którą składana jest oferta (np. matematyka, historia, j.polski). b) doświadczenie w pracy z młodzieżą ponadgimnazjalną; c) przynajmniej 2-letnie doświadczenie w nauczaniu przedmiotu/przedmiotów (zgodnie z częścią na którą składana jest oferta).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wymagania dotyczące dokumentów, określonych w punkcie 6.1.siwz 1.1. Dokumenty, o których mowa w punkcie 6.1 muszą być złożone w oryginale. 1.2. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 1.3. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć oświadczenie wymienione w punkcie 6.1.a) wraz z dokumentem wymienionym w punkcie 6.1.b) siwz. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 1.4. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach dolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W/w zobowiązanie musi być przedstawione w oryginale. 1.5 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w punktach 5.2. SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub innych podmiotów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dokumentów go dotyczących) lub przez pełnomocnika konsorcjum, jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie, a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów). 2. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: a) Wypełniony druk OFERTA stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji, zawierający oświadczenie, że wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zleceniodawca dopuszcza możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli wystąpią obiektywne okoliczności niezależne od zleceniobiorcy uniemożliwiające wykonanie usługi i jednocześnie wydłużenia okresu realizacji usługi o czas trwania tych okoliczności. 2. Istnieje możliwość dokonania zmiany osób przewidzianych do wykonania zamówienia, przedstawionych w ofercie przetargowej Zleceniobiorcy, za uprzednią pisemną zgodą Zleceniodawcy, w następujących okolicznościach: - śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, które muszą być udokumentowane. W przypadku zmiany tej osoby, nowa osoba musi spełniać co najmniej wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla tej osoby. Zleceniodawca może także zażądać od Zleceniobiorcy zmiany osoby, o której mowa, jeżeli uzna, że nie wykonuje należycie swoich obowiązków. Zleceniobiorca obowiązany jest dokonać zmiany tej osoby w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku Zleceniodawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czestochowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ebonarska@czestochowa.um.gov.pl Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Częstochowy, ul. Śląska 11/13, 42-217 Czestochowa, pokój 417.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2013 godzina 09:30, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji. Otwarcie ofert : 14/05/2013 o godz. 10:00 w pokoju 417..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu IX - Rozwój kompetencji i wykształcenia w regionach, Działania 9.1. - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.