eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Postępowanie na dostawę sukcesywną artykułów ogólnospożywczych dla jednostek Centrum Usług LogistycznychHotelu Łazienkowskiego w Warszawie i Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Jawor w Polańczyku z podziałem na części według lokalizacjiCz. I Dostawa sukcesywna artykułów ogólnospożywczych dla Hotelu Łazienkowskiego, Hotelu Karat, Bufetu Puławska w Warszawie Cz. II Dostawa sukcesywna artykułów ogólnospożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Jawor w Polańczyku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-09

Warszawa: Postępowanie na dostawę sukcesywną artykułów ogólnospożywczych dla jednostek Centrum Usług Logistycznych: Hotelu Łazienkowskiego w Warszawie i Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Jawor w Polańczyku z podziałem na części według lokalizacji: Cz. I Dostawa sukcesywna artykułów ogólnospożywczych dla Hotelu Łazienkowskiego, Hotelu Karat, Bufetu Puławska w Warszawie Cz. II Dostawa sukcesywna artykułów ogólnospożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Jawor w Polańczyku
Numer ogłoszenia: 157378 - 2014; data zamieszczenia: 09.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Logistycznych , ul. Słoneczna 37, 00-789 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 601 33 29, faks 22 601 50 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cul.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie na dostawę sukcesywną artykułów ogólnospożywczych dla jednostek Centrum Usług Logistycznych: Hotelu Łazienkowskiego w Warszawie i Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Jawor w Polańczyku z podziałem na części według lokalizacji: Cz. I Dostawa sukcesywna artykułów ogólnospożywczych dla Hotelu Łazienkowskiego, Hotelu Karat, Bufetu Puławska w Warszawie Cz. II Dostawa sukcesywna artykułów ogólnospożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Jawor w Polańczyku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sukcesywna artykułów ogólnospożywczych podzielona na dwie części wg następującej lokalizacji: Cz. I Hotel Łazienkowski ul.29 Listopada 3B; 00-465 Warszawa; tel. 22 6065058, 22 6065041 oraz Hotel Karat ul. Słoneczna 37; 00-789 Warszawa i Bufet Puławska ul. Puławska 148/150; 02-624 Warszawa Cz. II Ośrodek Szkoleniowo - Wypoczynkowy Jawor ul. Zdrojowa 21; 38-610 Polańczyk; tel. 469 2031/32 1.2. Wykonawca gwarantuje zachowanie parametrów przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w Formularzu specyfikacji technicznej odpowiednio do każdej części zamówienia. 1.3. Zastosowane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe lub pochodzenie artykułów spożywczych służą do określenia standardów, właściwości, jakości, walorów smakowych, jakimi powinny charakteryzować się produkty wchodzące w skład przedmiotu zamówienia. 1.4. Wykonawca składając ofertę może oferować artykuły równoważne do wskazanych za pomocą znaków towarowych i/lub pochodzenia. Artykuły równoważne muszą cechować się nie gorszymi właściwościami i parametrami niż artykuły spożywcze opisane przez Zamawiającego. Udowodnienie równoważności oferowanych artykułów spoczywa na Wykonawcy. 1.5. Zamawiający ustala następujące cechy wyrobów równoważnych: 1.5.1. gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż wskazane w formularzu specyfikacji technicznej 1.5.2. zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja); 1.5.3. wyroby równoważne muszą zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji co wyroby wskazane w wykazie. 1.6. Zamawiający zastrzega, że podane ilości artykułów są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego. 1.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru poszczególnych artykułów według bieżących potrzeb i celowości ich zakupu 1.8. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. Zamówienia składane będą za pośrednictwem telefonu lub faksu pod nr podanym na formularzu ofertowym. 1.9. Zamawiający wymaga, aby oferent sprzedał i dostarczył własnym transportem artykuły spożywcze i napoje. Przewidywana szacunkowa ilość produktów została szczegółowo przedstawiona w załączonym opisie przedmiotu zmówienia stanowiącym załączniki nr 2a i 2b do niniejszej SIWZ. Produkty te powinny być dostarczane do siedziby Zamawiającego we wszystkie dni powszednie (od poniedziałku do piątku) w godz. 7:00 - 13:00. Dostawy winny być realizowane w terminie 24 godzin od zgłoszenia zapotrzebowania telefonicznie przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia została oszacowana na podstawie średniej wielkości zużycia poszczególnych artykułów z okresu ostatniego roku. 1.10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Opis poszczególnych części zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2a, 2b do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.89.00.00 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone 15.98.00.00 - Napoje bezalkoholowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie z art. 22 ust. 1 PZP

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie z art. 22 ust. 1 PZP

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie z art. 22 ust. 1 PZP

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie z art. 22 ust. 1 PZP

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie z art. 22 ust. 1 PZP

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie nieistotne zmiany treści niniejszej umowy w stosunku do oferty wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez Strony, pod rygorem nieważności. Takiej samej formy wymagają istotne zmiany treści niniejszej umowy w stosunku do treści oferty w okolicznościach art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany przepisów prawnych (np. VAT), jeśli wpłynie na sposób wykonania lub na wysokość ceny - zgodnie ze zmienionymi przepisami; w takim wypadku zmiana treści umowy wymaga formy określonej w ust. 1. 3. Jeżeli występują zmiany w strukturze organizacyjnej Zamawiającego lub Wykonawcy, dotyczące określonych w umowie nazw, adresów, podległości, numerów rachunków bankowych, faksów i telefonów, oraz osób koordynatorów, Strony niezwłocznie informują pisemnie o tych zmianach. Zmiany takie nie są zmianami postanowień umowy w rozumieniu ust. 1 i nie wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cul.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Usług Logistycznych, Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy Dafne ul. Jagiellońska 30; 34-500 Zakopane Pok. nr 3 - Sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Centrum Usług Logistycznych, Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy Dafne ul. Jagiellońska 30; 34-500 Zakopane Pok. nr 3 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.