eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-09

Sędziszów Małopolski: Firma symulacyjna
Numer ogłoszenia: 157202 - 2014; data zamieszczenia: 09.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147046 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Technicznych im. prof. Karola Olszewskiego, ul. Wyspiańskiego 2, 39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie, tel. 17 2216424, faks 17 2216424.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Firma symulacyjna.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych związanych z przeprowadzeniem szkoleń specjalistycznych: Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej razem 60 godzin lekcyjnych , Szkolenie informatyczne z zakresu projektowanie i wykonywanie sieci zakończone certyfikatem CISCO razem 20 godzin lekcyjnych, Szkolenie z zakresu instalacji elektrycznych zakończone egzaminem SEP razem 20 godzin lekcyjnych. Założenie i prowadzenie Firmy Symulacyjnej Technik Spółka z o.o. działającej przy Zespole Szkół Technicznych w Sędziszowie Małopolskim. Firma będzie miejscem praktycznego kształcenia uczniów w warunkach zbliżonych do rzeczywistości. Istotą działalności naszej firmy będzie symulacja, czyli naśladownictwo pracy autentycznego przedsiębiorstwa usługowo-handlowego, w którym wszystkie operacje czy to biurowe czy handlowe oraz wykonywanie drobnych usług będą identyczne z pracami wykonywanymi w prawdziwej firmie. Praktyka w naszej firmie symulacyjnej pozwoli naszym uczniom (przyszłym pracownikom firmy) na lepsze zrozumienie i rozpoznanie kompleksowych procesów i zależności handlowych, jak prawidłowo wykonywać usługi. Zamawiający informuje, że zajęcia w ramach firmy symulacyjnej dla 20 osób będą realizowane w trzech grupach projektowych technik handlowiec, technik elektryk, technik informatyk w wymiarze tygodniowym dla każdej grupy projektowej od 3 godzin zajęć dydaktycznych pozalekcyjnych. Liczebność każdej z trzech w/w grup to 6 lub 7 osób w zależności od dokonanego naboru, łącznie max. 20 osób. Zajęcia będą realizowane od poniedziałku do soboty jako zajęcia pozalekcyjne wg harmonogramu opracowanego dla każdej z grup w zależności od dokonanego naboru. Wymiar godzin w ramach firmy symulacyjnej: 30 godzin (lekcyjnych) zajęć realizowanych wspólnie przez trzy grupy, następnie do 198 godzin zajęć dla każdej grupy projektowej w zależności od potrzeb uczniów do zrealizowania programu zajęć. Okres realizacji maj 2014r - czerwiec 2015r z wyłączeniem przerwy wakacyjnej tj. ferii letnich w okresie lipiec/sierpień 2014r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Podkarpacie stawia na zawodowców dofinansowany ze środków POKL.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: przeprowadzenie szkolenia Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej. Szkolenie dla trzech grup projektowych technik handlowiec, technik elektryk, technik informatyk w wymiarze 20 godzin lekcyjnych dla każdej grupy. Łącznie 60 godzin dla 20 osób. Szkolenie zakończone wydaniem zaświadczenia. Okres realizacji szkolenia maj - wrzesień 2014r z wyłączeniem przerwy wakacyjnej tj. ferii letnich w okresie lipiec/sierpień 2014.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ryszard Filipek, Marcin Kołodziej, Marek Bielak - adresy w kolejności:, Nockowa 20; Wolica Piaskowa 3b, Nockowa 69, 30-124 Iwierzyce, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3240,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3240,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: przeprowadzenie szkolenia Szkolenie informatyczne z zakresu projektowanie i wykonywanie sieci zakończone certyfikatem CISCO. Szkolenie dla 10 osób z grup technik informatyk i technik elektryk w wymiarze 20 godzin lekcyjnych. Szkolenie zakończone wydaniem certyfikatu firmy CISCO. Okres realizacji szkolenia styczeń/luty 2015r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ryszard Filipek, Marcin Kołodziej, Marek Bielak;, Nockowa 20, Wolica Piaskowa 3b, Nockowa 69, 30-124 Iwierzyce, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2100,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: przeprowadzenie szkolenia Szkolenie z zakresu instalacji elektrycznych zakończone egzaminem SEP dla 10 osób z grup technik elektryk i technik informatyk wymiarze 20 godzin lekcyjnych. Szkolenie zakończone egzaminem na uprawnienia SEP. Okres realizacji szkolenia marzec - maj 2015r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ryszard Filipek, Marcin Kołodziej, Marek Bielak, Nockowa 20, Wolica Piaskowa 3b, Nockowa 69, 39-124 Iwierzyce, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3100,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: kierownik firmy symulacyjnej. Odpowiedzialny za zarządzanie i koordynowanie funkcjonowania firmy. Praca do 10 godzin miesięcznie przez okres funkcjonowania firmy. Okres realizacji maj 2014r. - czerwiec 2015r. z wyłączeniem przerwy wakacyjnej tj. ferii letnich w okresie lipiec/sierpień 2014.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ryszard Filipek, Marcin Kołodziej, Marek Bielak, Nockowa 20, Wolica Piaskowa 3b, Nockowa 69, 39-124 Iwierzyce, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4560,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4560,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: prowadzenie zajęć dla trzech grup projektowych: grupa handlowców, informatyków i elektryków w ramach funkcjonowania firmy symulacyjnej. Grupy 6 lub 7 osób, łącznie w trzech grupach max. 20 osób. Łączny wymiar godzin dla trzech grup do 624 godzin (tj.: 30 godz.+(max.198 godz. X 3grupy)=max.624 godz.). Okres realizacji maj 2014r. - czerwiec 2015r. z wyłączeniem przerwy wakacyjnej tj. ferii letnich w okresie lipiec/sierpień 2014.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ryszard Filipek, Marcin Kołodziej, Marek Bielak, Nockowa 20, Wolica Piaskowa 3b, Nockowa 69, 39-124 Iwierzyce, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30576,00

  • Oferta z najniższą ceną: 30576,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30576,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.