eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-30

Sędziszów Małopolski: Firma symulacyjna.
Numer ogłoszenia: 147046 - 2014; data zamieszczenia: 30.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Technicznych im. prof. Karola Olszewskiego , ul. Wyspiańskiego 2, 39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie, tel. 17 2216424, faks 17 2216424.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zst.avx.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zst.avx.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Firma symulacyjna..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych związanych z przeprowadzeniem szkoleń specjalistycznych: Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej razem 60 godzin lekcyjnych , Szkolenie informatyczne z zakresu projektowanie i wykonywanie sieci zakończone certyfikatem CISCO razem 20 godzin lekcyjnych, Szkolenie z zakresu instalacji elektrycznych zakończone egzaminem SEP razem 20 godzin lekcyjnych. Założenie i prowadzenie Firmy Symulacyjnej Technik Spółka z o.o. działającej przy Zespole Szkół Technicznych w Sędziszowie Małopolskim. Firma będzie miejscem praktycznego kształcenia uczniów w warunkach zbliżonych do rzeczywistości. Istotą działalności naszej firmy będzie symulacja, czyli naśladownictwo pracy autentycznego przedsiębiorstwa usługowo-handlowego, w którym wszystkie operacje czy to biurowe czy handlowe oraz wykonywanie drobnych usług będą identyczne z pracami wykonywanymi w prawdziwej firmie. Praktyka w naszej firmie symulacyjnej pozwoli naszym uczniom (przyszłym pracownikom firmy) na lepsze zrozumienie i rozpoznanie kompleksowych procesów i zależności handlowych, jak prawidłowo wykonywać usługi. Zamawiający informuje, że zajęcia w ramach firmy symulacyjnej dla 20 osób będą realizowane w trzech grupach projektowych technik handlowiec, technik elektryk, technik informatyk w wymiarze tygodniowym dla każdej grupy projektowej od 3 godzin zajęć dydaktycznych pozalekcyjnych. Liczebność każdej z trzech grup to 6 lub 7 osób w zależności od dokonanego naboru, łącznie max. 20 osób. Zajęcia będą realizowane od poniedziałku do soboty jako zajęcia pozalekcyjne wg harmonogramu opracowanego dla każdej z grup w zależności od dokonanego naboru. Wymiar godzin w ramach firmy symulacyjnej: 30 godzin (lekcyjnych) zajęć realizowanych wspólnie przez trzy grupy, następnie do 198 godzin zajęć dla każdej grupy projektowej w zależności od potrzeb uczniów do zrealizowania programu zajęć. Okres realizacji maj 2014r - czerwiec 2015r z wyłączeniem przerwy wakacyjnej tj. ferii letnich w okresie lipiec, sierpień 2014r. Przedmiot zamówienia zostaje podzielony na następujące części: Część pierwsza - przeprowadzenie szkolenia Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej. Szkolenie dla trzech grup projektowych technik handlowiec, technik elektryk, technik informatyk w wymiarze 20 godzin lekcyjnych dla każdej grupy. Łącznie 60 godzin dla 20 osób. Szkolenie zakończone wydaniem zaświadczenia. Okres realizacji szkolenia maj - wrzesień 2014r z wyłączeniem przerwy wakacyjnej tj. ferii letnich w okresie lipiec, sierpień 2014.. Część druga - przeprowadzenie szkolenia Szkolenie informatyczne z zakresu projektowanie i wykonywanie sieci zakończone certyfikatem CISCO. Szkolenie dla 10 osób z grup technik informatyk i technik elektryk w wymiarze 20 godzin lekcyjnych. Szkolenie zakończone wydaniem certyfikatu firmy CISCO. Okres realizacji szkolenia styczeń,luty 2015r. Część trzecia - przeprowadzenie szkolenia. Szkolenie z zakresu instalacji elektrycznych zakończone egzaminem SEP dla 10 osób z grup technik elektryk i technik informatyk wymiarze 20 godzin lekcyjnych. Szkolenie zakończone egzaminem na uprawnienia SEP. Okres realizacji szkolenia marzec - maj 2015r. Część czwarta - kierownik firmy symulacyjnej. Odpowiedzialny za zarządzanie i koordynowanie funkcjonowania firmy. Praca do 10 godzin miesięcznie przez okres funkcjonowania firmy. Okres realizacji maj 2014r. - czerwiec 2015r. z wyłączeniem przerwy wakacyjnej tj. ferii letnich w okresie lipiec, sierpień 2014. Część piąta -prowadzenie zajęć dla trzech grup projektowych: grupa handlowców, informatyków i elektryków w ramach funkcjonowania firmy symulacyjnej. Grupy 6 lub 7 osób, łącznie w trzech grupach max. 20 osób. Łączny wymiar godzin dla trzech grup do 624 godzin (tj.: 30 godz.+(max.198 godz. X 3grupy)=max.624 godz.). Okres realizacji maj 2014r. - czerwiec 2015r. z wyłączeniem przerwy wakacyjnej tj. ferii letnich w okresie lipiec/sierpień 2014.. Maksymalna liczba trenerów prowadzących zajęcia wynosi do 3 osoby, po jednej osobie dla każdej z grup projektowych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonywania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień, wykonawca składa oświadczenie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca składa oświadczenie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca składa oświadczenie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca odpowiednio udokumentuje, że dysponuje lub na czas realizacji usługi będzie dysponował co najmniej jedną osobą która: - posiada wykształcenie wyższe magisterskie zawodowe: ekonomiczne, elektryczne, informatyczne w zależności od części zamówienia, - posiada co najmniej 5 letni staż pracy jako nauczyciel przedmiotów zawodowych - stopień awansu zawodowego: min. nauczyciel mianowany - przeprowadziła przynajmniej 3 kursy zawodowe o podobnej tematyce.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca składa oświadczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zst.avx.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zst.avx.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Technicznych im. prof.K. Olszewskiego w Sędziszowie Małopolskim ul. Wyspiańskiego 2, 39-120 Sędziszów Małopolski.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Podkarpacie Stawia na Zawodowców w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część pierwsza - przeprowadzenie szkolenia Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej. Szkolenie dla trzech grup projektowych technik handlowiec, technik elektryk, technik informatyk w wymiarze 20 godzin lekcyjnych dla każdej grupy. Łącznie 60 godzin dla 20 osób. Szkolenie zakończone wydaniem zaświadczenia. Okres realizacji szkolenia maj - wrzesień 2014r z wyłączeniem przerwy wakacyjnej tj. ferii letnich w okresie lipiec, sierpień 2014...

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia Szkolenie informatyczne z zakresu projektowanie i wykonywanie sieci zakończone certyfikatem CISCO..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie szkolenia Szkolenie informatyczne z zakresu projektowanie i wykonywanie sieci zakończone certyfikatem CISCO. Szkolenie dla 10 osób z grup technik informatyk i technik elektryk w wymiarze 20 godzin lekcyjnych. Szkolenie zakończone wydaniem certyfikatu firmy CISCO. Okres realizacji szkolenia styczeń,luty 2015r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia szkolenie z zakresu instalacji elektrycznych zakończone egzaminem SEP..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie szkolenia Szkolenie z zakresu instalacji elektrycznych zakończone egzaminem SEP dla 10 osób z grup technik elektryk i technik informatyk wymiarze 20 godzin lekcyjnych. Szkolenie zakończone egzaminem na uprawnienia SEP. Okres realizacji szkolenia marzec - maj 2015r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kierownik firmy symulacyjnej. Odpowiedzialny za zarządzanie i koordynowanie funkcjonowania firmy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kierownik firmy symulacyjnej. Odpowiedzialny za zarządzanie i koordynowanie funkcjonowania firmy. Praca do 10 godzin miesięcznie przez okres funkcjonowania firmy. Okres realizacji maj 2014r. - czerwiec 2015r. z wyłączeniem przerwy wakacyjnej tj. ferii letnich w okresie lipiec,sierpień 2014...

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Prowadzenie zajęć dla trzech grup projektowych: grupa handlowców, informatyków i elektryków w ramach funkcjonowania firmy symulacyjnej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć dla trzech grup projektowych: grupa handlowców, informatyków i elektryków w ramach funkcjonowania firmy symulacyjnej. Grupy 6 lub 7 osób, łącznie w trzech grupach max. 20 osób. Łączny wymiar godzin dla trzech grup do 624 godzin (tj.: 30 godz.+(max.198 godz. X 3grupy)=max.624 godz.). Okres realizacji maj 2014r. - czerwiec 2015r. z wyłączeniem przerwy wakacyjnej tj. ferii letnich w okresie lipiec, sierpień 2014...

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.