eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › Dostawa oraz wymiana części do sprzętu dla służby MPS - wkłady filtracyjne..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-09

Malbork: Dostawa oraz wymiana części do sprzętu dla służby MPS - wkłady filtracyjne..
Numer ogłoszenia: 156850 - 2014; data zamieszczenia: 09.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 119038 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1128, ul. 17 Marca 20, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 55 620 62 16, faks 55 620 62 75.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oraz wymiana części do sprzętu dla służby MPS - wkłady filtracyjne...

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz wymiana wkładów filtracyjnych w filtrach koalescencyjno-separacyjnych paliwa lotniczego z systemem odwodnienia oraz ogrzewanym odstojnikiem typ: HV-2456-M-TT/FCSS/SH w ogólnej ilości 6 sztuk. Wymienić należy 24 sztuki wkładów typu VELCON 656 MMTB będące wkładami I stopnia filtracji (koalesencyjne) oraz 12 sztuk wkładów typu VELCON SO 633 VA5 będące wkładami II stopnia filtracji (separacyjne). Dane techniczne wkładów: - ekran (siatka nośna): 200 mesh ze stali nierdzewnej, pokryta obustronnie zielonym teflonem, siatka jest zagięta na końcu i zaciśnięta wewnątrz aluminowym spinaczem, - różnorodne rozłożenie otworów w tulei wewnętrznej, - końcówki i tuleja wewnętrzna: aluminium, - uszczelki: Buna N, - dopuszczalny odczyn produktu: - 5 -9 pH, - temperatura robocza max. - 93o C. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania ofert na wyroby równoważne (zamienniki), tj. wyroby zamienne o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych w stosunku do wyrobów wskazanych przez Zamawiającego w formularzu ofertowym. Ciężar udowodnienia równoważności oferowanych wyrobów spoczywa na Wykonawcy. W przypadku oferowania przez Wykonawcę wyrobów równoważnych będzie on zobowiązany wskazać przedmioty zamówienia, w zakresie, których oferuje wyroby równoważne wraz z podaniem ich nazwy, typu i nr katalogowego poprzez wypełnienie odpowiedniej kolumny w formularzu ofertowym. Ponadto oferując wyroby równoważne, Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wraz z ofertą dokument lub dokumenty stanowiące podstawę do stosowania zamiennika. Udzielenie zamówienia nie wiąże się z udostępnieniem Wykonawcy informacji niejawnych. Wszystkie wkłady będą posiadały dokumentację techniczno-eksploatacyjną sporządzoną w języku polskim. Zamawiający wymaga, aby dostarczone przez Wykonawcę wyroby były: a) nowe, nieregenerowane; b) pozbawione wad fizycznych i prawnych oraz nie noszące śladów ich wcześniejszego używania lub uszkodzenia; c) gatunku I Wkłady filtracyjne będące przedmiotem niniejszego zamówienia winny być dostarczone wraz z oryginalnymi dokumentami producenta (np. metryka, certyfikat jakości, itp.) potwierdzającymi spełnienie wymagań dokumentacji technicznej, produkcyjnej lub odpowiednich norm. W przypadku nieprzestrzegania powyższych wymagań Zamawiający wstrzyma się od zapłaty całości należności wynikającej z danej faktury do czasu dopełnienia tych wymagań przez Wykonawcę. O dokładnym terminie dostawy/wymiany Wykonawca zobowiązany jest powiadomić upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego minimum z dwudniowym wyprzedzeniem (telefonicznie lub faksem). Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i niebezpieczeństwo. Do momentu odbioru asortymentu przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego niebezpieczeństwo związane z utratą lub uszkodzeniem towaru ponosi Wykonawca. Z tytułu załadunku, transportu oraz rozładunku materiałów Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. Dostarczony asortyment/wykonana wymiana zostanie przyjęta na podstawie zatwierdzonego przez przedstawiciela Zamawiającego protokołu odbioru. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości)/wykonana wymiana nie będzie odpowiadała wymaganiom zawartym w siwz oraz formularzu ofertowym - Zamawiający odmówi odbioru a Wykonawca zobowiązany będzie odebrać i uzupełnić towar na własny koszt w terminie obowiązywania umowy. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wkłady były oznaczone w sposób umożliwiający identyfikację produktu. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie będzie przyjęty. W przypadku stwierdzenia w okresie gwarancji wad produkcyjnych dostarczonych filtrów, Zamawiający zawiadamia Wykonawcę w formie Protokołu reklamacji o ujawnieniu wady. W takim przypadku , Wykonawca wymieni towar wadliwy na nowy, wolny od wad w terminie 14 dni od daty otrzymania Protokołu reklamacji. Wykonawca na własny koszt i odpowiedzialność dokona odbioru wadliwego towaru wraz z Protokołem reklamacji za pokwitowaniem. Koszt dostawy towaru nowego, wolnego od wad poniesie Wykonawca. Gwarancja musi również obejmować części i usługi nabyte u kooperantów Wykonawcy. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z dostarczeniem części nowych (pozbawionych wad) Zapłata wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi jednorazowo w terminie 21 dni (dwudziestu jeden dni) od dnia każdorazowego otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT . Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za faktyczną ilość dostarczonych oraz wymienionych filtrów. Wykonawca zobowiązany będzie do utylizacji wszelkich odpadów powstałych w wyniku wymiany zgodnie z zasadami ustawy o odpadach. Wykonawca przekaże Zamawiającemu uwierzytelniona kserokopię karty przekazania odpadu wkładów filtracyjnych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.32.00 - 42.91.32.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Flow Technics Sp. z o.o., ul. Mirosławiecka 38, 78-520 Złocieniec, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97561,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 104817,84

  • Oferta z najniższą ceną: 104817,84 / Oferta z najwyższą ceną: 116013,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.