eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łabiszyn › Demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Łabiszyn.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-18

Łabiszyn: Demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Łabiszyn.
Numer ogłoszenia: 156845 - 2014; data zamieszczenia: 18.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 154510 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Łabiszynie, pl. 1000-lecia 1, 89-210 Łabiszyn, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3844052, faks 52 3844052.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Łabiszyn..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są: roboty budowlane oraz usługi z zakresu w ilości około 5085,00 m2 tj. 127,12 Mg. 2. Wykonawca wykona usługę zgodnie ze szczegółowym zakresem rzeczowym prac i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 3. Szczegółowy zakres prac obejmuje: a) Demontaż, transport i unieszkodliwienie pokrycia dachowego wykonanego z płyt falistych azbestowo-cementowych dla budownictwa z terenu gminy Łabiszyn w ilości około 3.350,50 m2 (tj. ok. 83,76 Mg) z 14 posesji znajdujących się w następujących miejscowościach: - Jabłówko (3 posesje) - Łabiszyn (6 posesji) - Łabiszyn Wieś (2 posesje) - Nowe Dąbie (2 posesje) - Załachowo (1 posesja) W ramach prac wykonane zostaną: - demontaż pokrycia dachowego na wskazywanych przez Zamawiającego budynkach znajdujących się na terenie gminy Łabiszyn, - pakowanie, - załadunek, - transport odpadu niebezpiecznego z miejsca zbiórki do miejsca unieszkodliwiania, - rozładunek i zdeponowanie wraz z kosztami unieszkodliwienia na uprawnionym składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest, - prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. 2013, poz. 21 ze zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. 2010, Nr 249, poz.1673) - Karta przekazania odpadu. b) Transport i unieszkodliwianie pokrycia dachowego wykonanego z płyt falistych azbestowo-cementowych dla budownictwa z terenu gminy Łabiszyn w ilości około 1734,50 m2 (tj. ok. 43,36 Mg) z 16 posesji znajdujących się w następujących miejscowościach: - Annowo (1 posesja) - Jabłowo Pałuckie (2 posesje) - Jabłówko (1 posesja) - Jeżewo (2 posesje) - Łabiszyn (4 posesje) - Nowe Dąbie (1 posesja) - Ojrzanowo (1 posesja) - Oporowo (1 posesja) - Smogorzewo (1 posesja) - Wawrzynki (1 posesja) - Władysławowo (1 posesja) W ramach prac wykonane zostaną: - pakowanie, - załadunek, - transport odpadu niebezpiecznego z miejsca zbiórki do miejsca unieszkodliwiania, - rozładunek i zdeponowanie wraz z kosztami unieszkodliwienia na uprawnionym składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest - prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. 2013, poz. 21 ze zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz.U. 2010, Nr 249, poz.1673) - Karta przekazania odpadu. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, ze względu na fakt, iż podane ilości wyrobów zawierających azbest objętych przedmiotem zamówienia określone zostały w sposób szacunkowy. 3. Wykaz nieruchomości określający lokalizację i dane właścicieli posesji, z których należy usunąć wyroby zawierające azbest oraz przybliżony termin wykonania prac Wykonawca otrzyma po podpisaniu umowy. Zakres prac i termin wykonania każdorazowo powinien być ustalany z właścicielami nieruchomości. 6. Wykonawca w ramach ceny ofertowej winien zapewnić: - sporządzenie planu pracy i planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu umowy, - nadzór osoby odpowiedzialnej za organizację wykonywanych robót i zabezpieczenie placu budowy, -uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub prac związanych z nimi. 7. Koszty ważenia wyrobów zawierających azbest ponosi Wykonawca. Ważenie zdemontowanych i odbieranych odpadów zawierających azbest powinno się odbywać w obecności właściciela nieruchomości. Wykonawca dokonuje ważenia i z tej czynności sporządza protokół zawierający co najmniej następujące informacje: - imię i nazwisko właściciela nieruchomości, od którego odbierane są odpady zawierające azbest, - adres nieruchomości, z której następuje odbiór odpadów, - datę odbioru, - ilość odebranych odpadów w Mg, - potwierdzenie prawidłowego wykonania usługi, - oświadczenie Wykonawcy o prawidłowości wykonania prac oraz oczyszczeniu teren z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. 2004, Nr 71, poz. 649 ze zm.) 8. Wykonawca dostarcza Zamawiającemu potwierdzenie przyjęcia odpadu od właściciela nieruchomości (karta ewidencji odpadu) oraz dokumenty potwierdzające przyjęcie odpadów na składowisko posiadające zezwolenie na przyjmowanie odpadów zawierających azbest - miejsce unieszkodliwienia (karta przekazania odpadu). 9. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj.: a) Ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. 2013, poz. 21 ze zm.), b) Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. 2013, poz. 1232 ze zm.). c) Ustawą z dnia 19 czerwca 1997r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. 2004, Nr 3, poz. 20 ze zm.). d) Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz.U. 2011, Nr 227, poz. 1367 ze zm.). e) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz.U. 2005, Nr 216, poz.1824). f) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. 2004, Nr 71, poz. 649 ze zm.). g) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. 2010, Nr 249, poz. 1673). h) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz.U. 2011, Nr 8, poz. 31). i) Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. 2013, poz. 1409 ze zm.). j) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. 2003, Nr 120, poz. 1126). 10. CPV 45.26.26.60-5 Roboty budowlane -Usuwanie azbestu. 90.65.00.00-8 Usługi usuwania azbestu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GRAFFITI Zakład Ogólnobudowlany Paweł Lewandowski, Szybka 30, 88-200 Radziejów, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43082,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 51275,81

  • Oferta z najniższą ceną: 51275,81 / Oferta z najwyższą ceną: 102711,44

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.