eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śrem › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia p.n. Kurs florystyczny z elementami obsługi kas fiskalnych i decoupage

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-25

Śrem: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia p.n. Kurs florystyczny z elementami obsługi kas fiskalnych i decoupage
Numer ogłoszenia: 15673 - 2010; data zamieszczenia: 25.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie , ul. Adama Mickiewicza 56, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 2837059, faks 0-61 2837075 w. 40.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.srem.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia p.n. Kurs florystyczny z elementami obsługi kas fiskalnych i decoupage.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowdzenie Kursu florystycznego z elementami obsługi kas fiskalnych i decoupage dla grupy 20 osób bezrobotnych. Kurs skierowany jest do osób bezrobotnych z wykształceniem minimum zawodowym, posiadających zdolności manualne, zainteresowanych pracą w kwiaciarniach, sklepach z pamiątkami lub prowadzeniem własnej firmy. Celem szkolenia jest nauka układania kompozycji kwiatowych i wiązanek, jak również nauka sztuki pakowania prezentów, technik zdobienia przedmiotów, tworzenia biżuterii oraz nabycie wiedzy na temat zakładania i prowdzenia własnej działalności gospodarczej. Kurs powinien być wzbogacony o naukę obsługi kasy fiskalnej. W zakresie tematycznym szkolenia powinny się znaleźć takie elementy jak: 1. Materiałoznawstwo, roślinoznawstwo i pielęgnacja roślin 2. Zasady kompozycji we florystyce 3. Technika pakowania prezentów 4. Obsługa kasy fiskalnej 5. Obsługa klienta w tym elementy psychologii 6. Decoupage 7. Biżuteria 8. ABC Przedsiębiorczości. Zasady kompozycji we florystyce - praktyczne zastosowanie spiralnego układu łodyg przy tworzeniu bukietów, bukiety okolicznościowe, wykonanie wiązanki ślubnej, wiązanki komunijnej, wieńce i bukiety pogrzebowe, dekoracja pojedynczego kwiatu, metody zabezpieczania kwiatów. Obsługa kasy fiskalnej - podstawy prawne gospodarki kasowej, ochrona wartości pieniężnych, odpowiedzialność kasjera. Obsługa klienta - pojęcie komunikacji, rozmowa z klientem, rozpoznanie oczekiwań klienta, aktywne metody sprzedaży, prawa i obowiązki sprzedawcy, kultura pracy. Decoupage - technika decoupage klasycznego- technika serwetkowa, zastosowanie papieru ryżowego- wykonanie świecznika na tea; technika postarzania - efekt spękanej farby; crackle jednoskładnikowy i dwuskładnikowy - zastosowanie przy wykańczaniu prac oraz zastosowanie na powierzchni drewnianej, zabezpieczanie pracy werniksem; techniki świecowania - shabby chic - zasady zdobienia przedmiotów i nadawanie im stylowego wyglądu przy pomocy farby i świecy; dekalkomania - efekt przetartej farby; przecierki dwu- i wielokolorowe; technika Stencel - szablony w decoupage.; technika faktury - różne efekty na malowanym tle przy pomocy różnych narzędzi; techniki cieniowania - monochromatyczne i wielokolorowe tzw. pittorico oraz krajobrazowe. Biżuteria - wykonanie kompletu z drewna i sznurka woskowego, ze szkła i linki jubilerskiej, z żyłki i pereł (klejenie); wykonanie broszki z korali szklanych i drutu, bransoletki na łańcuszku, naszyjnika; wykonanie kolczyków na bazie koła, kolczyków z linki jubilerskiej i szklanych korali; wykonanie breloka; decoupage w biżuterii. ABC Przedsiębiorczości- zasady podejmowania własnej działalności gospodarczej; sprawy formalne związane z uruchomieniem firmy; opodatkowanie działalności gospodarczej; ubezpieczenie społeczne osób prowadzących działalność gospodarczą; firma w Internecie - sprzedaż w sklepie internetowym; biznes plan - harmonogram, analiza SWOT i finansowa przedsięwzięcia; dotacja z PUP, możliwość uzyskania innych dotacji z funduszy UE. Zgodnie z programem kursu szkolenie powinno obejmować 140 godzin lekcyjnych na jednego uczestnika. Zajęcia powinny być realizowane od poniedziałku do piątku. Liczba godzin kursu w ciągu tygodnia nie może być mniejsza niż 30 godzin zegarowych. Zajęcia winny być przeprowadzone w godzinach od 8:00 do max 15:00. Szkolenie powinno być przeprowadzone na terenie Śremu. W przypadku wskazania innego miejsca kursu, instytucja szkoleniowa zobowiązana jest zapewnić dojazd do miejsca szkolenia i powrót do Śremu. Podczas trwania kursu instytucja szkoleniowa powinna prowadzić dokumentację z przebiegu szkolenia: 1. dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych (listę obecności bezrobotni winni podpisywać w każdym dniu zajęć), 2. protokół z zaliczeń bądź egzaminów, 3. rejestr wydanych zaświadczeń. Na zakończenie szkolenia jego uczestnicy winni wypełnić ankietę służącą do oceny szkolenia oraz otrzymać stosowne zaświadczenie o jego ukończeniu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - sposób dokonania oceny spełnia/nie spełnia; 2. Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu w związku z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - sposób dokonania oceny spełnia/nie spełnia; 3. Wykonawca, który posiada zaktualizowany w okresie ostatnich 30 dni wpis do ewidencji działalności gospodarczej - sposób dokonania oceny spełnia/nie spełnia; 4. Wykonawca, który posiada zaktualizowany na 2010 rok wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy wojewódzki urząd pracy - sposób dokonania oceny spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o: spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 oraz o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - stanowiące Załącznik nr 1; 2. Zaktualizowany w okresie ostatnich 30 dni wpis do ewidencji działalności gospodarczej 3. Zaktualizowany na 2010 rok wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez właściwy wojewódzki urząd pracy. Kopie dokumentów zawarte w punkcie 2 i 3 winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji zamówienia, przedkłada taże dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 16
  • 2 - Zakres i jakość oferowanego programu szkolenia - 16
  • 3 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 16
  • 4 - Dostosowanie miejsca szkolenia oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne, z uwzględnieniem przepisów BHP - 16
  • 5 - Nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 3
  • 6 - Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 3
  • 7 - Sposób sprawdzenia efektów szkolenia - 6
  • 8 - Rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 6
  • 9 - Zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy - 3
  • 10 - Posiadane referencje - 3
  • 11 - Liczba przeprowadzonych szkoleń tego typu - 6
  • 12 - Dotychczasowa współpraca z PUP - 6

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający nie przewiduje udostępnienia SIWZ na stronie internetowej. SIWZ zostanie przekazana zakwalifikowanym Wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert wstępnych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2010 godzina 15:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie, 63-100 Śrem ul. Mickiewicza 56, pokój nr 13 (I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.