eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa odczynników do analizatorów dzierżawionych przez SPWSZ w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-10

Szczecin: Dostawa odczynników do analizatorów dzierżawionych przez SPWSZ w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 15618 - 2013; data zamieszczenia: 10.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 813 90 21, faks 91 813 9079.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwsz.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników do analizatorów dzierżawionych przez SPWSZ w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników do analizatorów dzierżawionych przez SPWSZ w Szczecinie - w rozbiciu na 4 zadania.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.02.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    wypełniony załącznik nr od 1-A-1 do 1-A-4 (wymagane warunki)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1)ofertę cenową zgodnie z rozdziałem I pkt 3; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 2)odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 6 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ); 3)Oświadczenie Wykonawcy - potwierdzone pisemną opinią serwisu producenta analizatorów, że oferowane odczynniki, materiały kontrolne i materiały zużywalne nie spowodują uszkodzenia toru pomiarowego w aparatach firmy Siemens Sp. z o.o. dzierżawionych przez SPWSZ (dotyczy zadania nr 1, 2, 4). 4)Oświadczenie Wykonawcy - potwierdzone pisemną opinią serwisu producenta analizatora, że oferowane odczynniki nie spowodują uszkodzenia toru pomiarowego w aparacie firmy Siemens Sp. z o.o. dzierżawionych przez SPWSZ (dotyczy zadania nr 3).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony zgodnie postanawiają, że dopuszczają możliwość korzystania z czasowych promocji cen odczynników oraz materiałów kontrolnych i zużywalnych, objętych przedmiotem umowy. W przypadkach, o których mowa powyżej, Wykonawca na piśmie poinformuje Zamawiającego o każdym przypadku promocji, wskazując który odczynnik oraz materiał kontrolny i zużywalny jest nią objęty, w jakim okresie trwa promocja oraz cenę promocyjną, dodatkowo przywołując oznaczenie umowy, na podstawie, której dany odczynnik oraz materiał kontrolny i zużywalny jest dostarczany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spwsz.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony, ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin - Sekcja Zamówień Publicznych - budynek przy ul. Broniewskiego 2, pokój 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2013 godzina 08:00, miejsce: Kancelaria Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie, ul. Arkońska 4, pok. 12 w budynku Z.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odczynniki, materiały kontrolne i materiały zużywalne do 2 analizatorów hematologicznych ADVIA 2120i firmy Siemens Sp. z o.o. dzierżawionych przez SPWSZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.ADVIA odcz. do CBC bezcyj. /1op.=4000testów/-6 op. 2.ADVIA odcz. do DIFF /1op.=4000testów/-5 op. 3.ADVIA płucz/separujący /1op.=20L/-30 op. 4.ADVIA odcz. myjący /1op.=4x810ml/ -22 op. 5.ADVIA odcz. uzup. do DIFF /1op.=7000cykli/-1 op. 6.ADVIA odcz. do retic /1op.=4x450 testów/-1 op. 7.ADVIA KONTROLA 3 w 1 Normal /1op.=4x4ml/-2 op. 8.ADVIA KONTROLA 3 w 1 Niska /1op.=4x4ml/-2 op. 9.ADVIA KONTROLA 3 w 1 Wysoka /1op.=4x4ml/-2 op. Wymagane warunki dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku nr 1-A-1 do SIWZ, który po wypełnieniu należy załączyć do oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.02.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odczynniki, kalibratory i materiały kontrolne do analizatora VIVA E firmy Siemens Sp. z o.o. dzierżawionego przez SPWSZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zestaw odczynników do oznaczania poziomu leku Tacrolimus /1op.=170/-9 op. 2.Tacrolimus Calibrators /1op.=6x2,5ml/-2 op. 3.MORE DIAG. ISD CONTROL - Level 1 /1op.=6x4ml/-1 op. 4.MORE DIAG. ISD CONTROL - Level 2 /1op.=6x4ml/-1 op. Wymagane warunki dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku nr 1-A-2 do SIWZ, który po wypełnieniu należy załączyć do oferty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.02.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odczynniki do analizatora BN ProSpec firmy Siemens Sp. z o.o. dzierżawionego przez SPWSZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Alfa-1-antytrypsyna w surowicy /1op.=2,0ml/ -3 op.; 2.Ceruloplazmina w surowicy /1op.=2,0ml/-3 op.; 3.Transferyna w surowicy /1op.=2,0ml/-3 op.; 4.Immunoglobulina klasy IgG1 /1op.=1,5ml/-3 op.; 5.Immunoglobulina klasy IgG2 /1op.=1,5ml/-3 op.; 6.Immunoglobulina klasy IgG3 /1op.=2,0ml/-3 op.; 7.Immunoglobulina klasy IgG4 /1op.=2,0ml/-2 op. Wymagane warunki dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku nr 1-A-3 do SIWZ, który po wypełnieniu należy załączyć do oferty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.02.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odczynniki, materiały kontrolne i materiały zużywalne do 2 analizatorów koagulologicznych BCS XP firmy Siemens Sp. z o.o. dzierżawionych przez SPWSZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Czas protrombinowy (PT) /1op.=10x10ml/-15 op.; 2.Czas koalinowo-kefalinowy (APTT) /1op.=20x5ml/-6 op.; 3.Czas trombinowy (TT) /1op.=10x5ml/-6 op.; 4.Fibrynogen /1op.=10x5ml/-15 op.; 5.Czynnik VIII /1op.=8x1ml/-1 op.; 6.D-Dimery /1op.=1kit/-12 op.; 7.Osocze kontrolne normalne /1op.=10x1ml/-5 op.; 8.Osocze kontrolne patologiczne /1op.=10x1ml/ -5 op.; 9.Osocze kontrolne dla D-Dimera /Control 1-1op.=5x1ml i control 2 1op.=5x1ml/-2 op.; 10.Osocze standardowe /1op.=10x1ml/-2 op.; 11.Kalibrator do fibrynogenu /1op.=6x1ml/-3 op.; 12.Płyn myjący /1op.=6x5ml/-2 op.; 13.Chlorek wapnia /1op.=10x15ml/-6 op.; 14.Płyn myjący /1op.=10x15ml/-8 op.; 15.Kuwety /1op.=2520szt./-15 op.; 16.Test walidacyjny /1op.=1kit/-1 op.; 17.Kalibrator do PT -3 op. Wymagane warunki dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku nr 1-A-4 do SIWZ, który po wypełnieniu należy załączyć do oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.02.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.