eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wędrzyn › WYKONYWANIE USŁUG POLEGAJĄCYCH NAOdbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów wytwarzanych na terenach administrowanych przez Jednostkę Wojskową 5701 o kodach20 03 01; 20 03 07; 15 01 01; 15 01 02; 15 01 07

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-19

Wędrzyn: WYKONYWANIE USŁUG POLEGAJĄCYCH NA: Odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów wytwarzanych na terenach administrowanych przez Jednostkę Wojskową 5701 o kodach: 20 03 01; 20 03 07; 15 01 01; 15 01 02; 15 01 07
Numer ogłoszenia: 155204 - 2013; data zamieszczenia: 19.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 14832 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn, , 69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie, tel. 95 7556236, faks 95 7556222.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE USŁUG POLEGAJĄCYCH NA: Odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów wytwarzanych na terenach administrowanych przez Jednostkę Wojskową 5701 o kodach: 20 03 01; 20 03 07; 15 01 01; 15 01 02; 15 01 07.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych z kompleksów administrowanych przez JW nr 5701 i przekazania ich do składowania i utylizacji. 2. Usługa świadczona będzie na terenach gmin : Sulęcin, Międzyrzecz, Skwierzyna i Gorzów Wlkp. 3. Zamawiający wytwarza następujące odpady o kodach : - 20 03 01 - nie segregowane (zmieszane) odpady komunalne, - 20 03 07 - odpady wielkogabarytowe, - 15 01 01 - opakowania z papieru i tektury (gromadzone selektywnie) - 15 01 02 - opakowania z tworzyw sztucznych (gromadzone selektywnie) - 15 01 07 - opakowania ze szkła (gromadzone selektywnie) nadanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001r. w sprawie katalogu odpadów. 4. Wykonawca obowiązany jest posiadać decyzję w zakresie zbierania odpadów oraz decyzje w zakresie transportu odpadów o kodach 20 03 01, 20 03 07, 15 01 01, 15 01 02 oraz 15 01 07 wydaną zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. 2010, nr 185, poz.1243 z późniejszymi zmianami) , na terenach objętych świadczeniem usługi , tj. gminy Sulęcin, Międzyrzecz, Skwierzyna i Gorzów Wlkp. 5. Gromadzenie odpadów i ich wywóz odbywać się będzie w pojemnikach stanowiących własność Wykonawcy. 6. Szacunkowa ilość odpadów do wywiezienia w okresie trwania umowy, w m3 (tabela w siwz) 7. Wykonawca z chwila podpisania umowy na świadczenie usługi wystawi pojemniki do gromadzenia odpadów w ilości i miejscach podanych w formularzu cenowym. 8. Zamawiający wymaga zabezpieczenia przez Wykonawcę niżej wymienionych typów pojemników w ilościach zgodnych z Załącznikiem nr 2 do SIWZ: - pojemnik o pojemności 7m3 - stalowy typu KP-7 lub o podobnej konstrukcji, - pojemnik o pojemności 1,1 m3 - stalowy z odsuwaną pokrywą, na czterech kołach z możliwością blokady. - pojemniki do zbiórki selektywnej odpadów o pojemności 1,1 m3 - stalowe, na czterech kołach z możliwością blokady, z pokrywą wyposażoną w otwory do wrzucania odpowiedniego rodzaju odpadu, zamknięta na stałe w sposób uniemożliwiający jej otwarcie przez osoby postronne. 9. Wykonawca jest odpowiedzialny za stan techniczny i czystość pojemników. 10. Wystawione pojemniki winny być sprawne technicznie, estetyczne i szczelne, 11. W przypadku zużycia pojemników w wyniku eksploatacji, Wykonawca obowiązany jest je wymienić na własny koszt. 12. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania mycia i dezynfekcji pojemników przynajmniej 1 raz na rok, ( 2 razy w ciągu trwania umowy). 13. Wywóz nieczystości odbywać się będzie z częstotliwością podaną w formularzu cenowym, a w szczególnych przypadkach na zgłoszenie telefoniczne zamawiającego w ciągu 12 godzin od zgłoszenia. 14. Zamawiający wraz z Kierownikami poszczególnych Sekcji Obsługi Infrastruktury ustali harmonogram określający dni tygodnia w których odbywać się będzie wywóz nieczystości. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany częstotliwości odbioru nieczystości spowodowanej np. czasowym niewykorzystywaniem obiektów itp. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji pojemników podanej w formularzu cenowym. 17. Wywóz odpadów gabarytowych odbywać się będzie w terminie uzgodnionym przez strony lub w razie nagłych potrzeb na zgłoszenie telefoniczne przez Zamawiającego, w ciągu 24 od zgłoszenia. 18. W przypadku zawarcia umowy na świadczenie usługi Zamawiający ustali z Wykonawcą harmonogram odbioru nieczystości określający dni tygodnia w których będą odbierane odpady. 19. Wykonawca obowiązany jest posiadać tabor samochodowy przystosowany do wywozu nieczystości i obsługi wystawionych pojemników. 20. Wykonawca obowiązany jest posiadać tabor samochodowy w ilości umożliwiającej obsługę wszystkich pojemników w ciągu jednego dnia. 21. Wykonawca w trakcie świadczenia usługi zobowiązany jest do przestrzegania : - Ustawy z dnia 13 września 1996r. (wraz z późniejszymi zmianami) o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, - Regulaminów utrzymania czystości i porządku na terenach gmin Sulęcin, Międzyrzecz, Skwierzyna i Gorzów Wlkp.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe LS-PLUS Sp. z o.o., Ul. Szałwiowa 34A/2, 62-064 Plewiska, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1128182,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 933399,20

  • Oferta z najniższą ceną: 933399,20 / Oferta z najwyższą ceną: 1747187,28

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.