eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › Zadanie nr 1. Urządzenie strefy wypoczynkowo- rekreacyjnej z Rybą w tle w rejonie ul. Kusocińskiego w Busku-Zdroju. Zadanie nr 2. Wzrost konkurencyjności i utrzymania atrakcyjności obszarów zależnych od rybactwa poprzez zagospodarowanie terenu przy Stawie Niemieckim w Busku-Zdroju w ramach operacji *Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013*

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-05

Busko-Zdrój: Zadanie nr 1. Urządzenie strefy wypoczynkowo- rekreacyjnej z Rybą w tle w rejonie ul. Kusocińskiego w Busku-Zdroju. Zadanie nr 2. Wzrost konkurencyjności i utrzymania atrakcyjności obszarów zależnych od rybactwa poprzez zagospodarowanie terenu przy Stawie Niemieckim w Busku-Zdroju w ramach operacji *Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013*
Numer ogłoszenia: 155015 - 2013; data zamieszczenia: 05.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy , ul. Adama Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3705200, faks 041 3705290.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.busko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1. Urządzenie strefy wypoczynkowo- rekreacyjnej z Rybą w tle w rejonie ul. Kusocińskiego w Busku-Zdroju. Zadanie nr 2. Wzrost konkurencyjności i utrzymania atrakcyjności obszarów zależnych od rybactwa poprzez zagospodarowanie terenu przy Stawie Niemieckim w Busku-Zdroju w ramach operacji *Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013*.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postanowienia ogólne: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadań: Zadanie nr 1. Urządzenie strefy wypoczynkowo- rekreacyjnej z Rybą w tle w rejonie ul. Kusocińskiego w Busku-Zdroju - dz. nr 112/8, 112/9 , 112/10, 112/11, 33/6, 33/8, 113,112/12,112/13 obręb geodezyjny 10; Zadanie nr 2. Wzrost konkurencyjności i utrzymania atrakcyjności obszarów zależnych od rybactwa poprzez zagospodarowanie terenu przy Stawie Niemieckim w Busku-Zdroju - dz. nr 39/4, 39/6,112/8 obręb geodezyjny 10; 2. Zakres prac budowlanych dot. wykonania zadania nr 1. Urządzenie strefy wypoczynkowo-rekreacyjnej z Rybą w tle w rejonie ul. Kusocińskiego w Busku-Zdroju - będzie obejmował m.in.: a) roboty rozbiórkowe: demontaż istniejących fragmentów stalowych ogrodzenia przedszkola - ok. 283,50mb; demontaż nawierzchni asfaltowej - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 6 cm - ok. 644m2, demontaż istniejących słupów oświetleniowych parkowych - 5 szt., demontaż istniejących elementów małej architektury: ławki parkowe - 4 szt., tablica ogłoszeniowa - 1 szt., kosze na śmieci - 3 szt. i inne. b) budowę skate-parku o nawierzchni utwardzonej z betonu szlifowanego (powierzchnia jezdna + przeszkody stałe) - 765,20m2 oraz kostki betonowej (powierzchnia pod przeszkodami) - 162,52 m2. Płyta z betonu klasy nie niższej niż C20/25, zbrojenie rozproszone włóknami polipropylenowymi (mieszanka pół na pół włókien o długości 38mm i 54mm) w ilości 1,5kg/m3. Wykonanie elementów stałych (lanych) z wibroutwardzonego betonu C30/37 (B-35) - zgodnie z dokumentacją projektową oraz STWiOR łącznie z poręczami: minipiramida, funbox do skoków, schody podwójne+zestaw funboxów, schody i zjazd, barykada, poręcze kwadratowe, poręcze okrągłe, rurka/rail, rurka/rail na minipiramidzie. c) budowę dwóch boisk do siatkówki plażowej o nawierzchni piaskowej o wymiarach 12x26(m) + zestaw urządzeń do gry w siatkówkę plażową. Całkowita powierzchnia boisk: 624,00m2. d) budowę boiska do piłki nożnej o nawierzchni piaskowej o wymiarach 30x40(m) + zestaw urządzeń do gry w piłkę nożną plażową. Powierzchnia całkowita boiska : 1 200m2. e) budowę ścieżki rowerowej o szerokości 2m o nawierzchni utwardzonej asfaltowej. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych (asfaltobeton) o powierzchni: 1 202m2. f) budowę chodników o nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej o powierzchni: 1 519,25m2. g) budowę ścieżki zdrowia o szerokości 1,5m. Utwardzenie w technologii polimerowej łączącej cząstki kruszyw mineralnych. Powierzchnia ścieżek o nawierzchni mineralnej: 436,33m2. h) budowę zjazdu na dz. 112/8 z ul. Kusocińskiego w nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm o powierzchni: 82,50m2. i) wymianę istniejącego ogrodzenia placu przedszkolnego na nowo projektowane ogrodzenie systemowe - dostawa i montaż nowych słupków oraz przęseł ogrodzeniowych, zgodnie z dokumentacją projektową - 283,50mb; j) wykonanie (dostawa i montaż) elementów małej architektury oraz urządzeń sportowych, między innymi: mini spin ramp 2x quarter, quarter pipe+roll-in, linarium, lina do balansowania, ścianka wspinaczkowa, trampolina, platformy do skakania, stół do gry w tenisa stołowego, ławki parkowe z oparciem - 20szt., stojaki na rowery - 12szt., kosze na śmieci - 13szt., kosze na psie odchody - 5szt., znaki drogowe (zakazu, nakazu, informacyjne) - 10 szt.; k) wykonanie (dostawa i montaż) elementów fitness: drążki do ćwiczeń, urządzenie do ćwiczeń mięśni brzucha i pleców, urządzenie do biegów z przeszkodami, urządzenie do ręcznego mostka linowego, belka do balansowania. l) wykonanie (dostawa i montaż) urządzeń siłowni zewnętrznej: trasa aktywnego spacerowania (stepped-path), deptak mechaniczny, urządzenie do ćwiczeń kończyn dolnych, rower treningowy (sit-up bike), rower ręczny, urządzenie do ćwiczeń w pozycji siedzącej, drabinka, urządzenie do masażu kończyn dolnych, urządzenie do masażu, ławeczka do ćwiczeń, *wioślarz*, krzesełko do wyciskania, krzesełko do ściągania, *wyciskacz nóg*, *talia*; m) wykonanie kanalizacji deszczowej - odwodnienie boisk i skateparku, odwodnienie terenu parkowego. Zamawiający informuje, iż przedmiotowe prace będą prowadzone pod nadzorem osoby reprezentującej dysponenta sieci kanalizacji deszczowej. n) wykonanie zagospodarowania terenu zielenią poprzez usuwanie drzew i frezowanie pni, za biegi pielęgnacyjne drzew, sadzenie drzew, krzewów, sadzenie bylin, zakładanie trawników, zakładanie łąki kwietnej, pielęgnacja gwarancyjna; o) wykonanie oświetlenia parkowego na całym terenie przeznaczonym do zagospodarowania: demontaż 4 słupów oświetleniowych parkowych oraz linii kablowych, wykonanie oświetlenia ciągów pieszych za pomocą opraw oświetleniowych zasilanymi diodami LED-szt. 35 w oparciu o zapisy ujęte w dokumentacji projektowej. 2.1. Wszystkie urządzenia sportowe i rekreacyjne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania w zakresie bezpieczeństwa użytkowania zgodnie z obowiązującymi normami: - PN-EN 1497+A1:2010 - Urządzenia dla użytkowników sprzętu rolkowego. Wymagania bezpieczeństwa i metody badań, - PN-EN 206 - 1:2003 - Beton- Część 1: Wymagania, właściwości, produkcja i zgodność. 2.2. Wszystkie urządzenia siłowni zewnętrznych oraz ich instalacja powinny spełniać m.in. wymogi normy PN-EN 1176-1:2009. 2.3. Pielęgnacja gwarancyjna drzew i krzewów - w ciągu 1 roku po Odbiorze Końcowym Robót tj. : 1) w zakresie pielęgnacji trawników: - w pierwszym okresie po założeniu trawnika należy stosować obfite podlewanie. Potem stosować zraszanie systematyczne. Częstotliwość i ilość uzależniona będzie od warunków pogodowych. Nie należy dopuszczać do zbyt długotrwałego przesuszenia podłoża. - pierwsze koszenie należy wykonać po osiągnięciu wysokości trawy 7cm. Nawożenie stosować w miarę potrzeb bogatym w azot nawozem wiosną lub wczesnym latem oraz nawozem wieloskładnikowym jesienią. Od kwietnia do końca września usuwać chwasty i systematycznie kosić. W miarę potrzeb dosiewać trawę w miejscach ubytków tą samą mieszanką z jakiej był zakładany z zastosowaniem odpowiedniej procedury opisanej powyżej. Stosować okresowe zabiegi pielęgnacyjne takie jak aeracja, wertykulacja oraz wałowanie - w zależności od potrzeb. - łąkę kwietną należy kosić dwa razy w ciągu roku (w końcu kwietnia i w końcu października), po przekwitnięciu kwiatów. 2) w zakresie pielęgnacji drzew i krzewów: - krzewy w ciągu pierwszego roku należy systematycznie podlewać w okresie wegetacyjnym, szczególnie podczas okresów intensywnego wzrostu, zawiązywania pąków kwiatowych i kwitnienia. Należy również zasilać nawozami NPK, w miarę potrzeb, w ilości zgodnej z instrukcją stosowanego preparatu. - odchwaszczanie gleby należy przeprowadzać regularnie (min. 5 razy na sezon), nie przekopując jednak zbyt głęboko ziemi w obrębie bryły korzeniowej, tak aby nie uszkodzić korzeni. - dwa razy do roku należy przeprowadzać cięcia formujące krzewy, mające na celu ich zagęszczenie i lepsze przyjęcie się. Po kwitnieniu należy wycinać przekwitłe kwiatostany. - przez cały okres wegetacyjny należy mechanicznie lub chemicznie zwalczać szkodniki/choroby. Do pielęgnacji należy też wymiana uschniętych egzemplarzy oraz uzupełnianie warstwy kory. - podlewanie roślin w godzinach rannych lub późnowieczornych (w miarę potrzeb), ilość wody potrzebna do jednorazowego podlewania to 5 l/m2, - pielenie podłoża, - pielęgnację korony drzewa, - zwalczanie chorób i szkodników, - uzupełnianie kory sosnowej, - regulację wiązadeł drzew, - wymianę uszkodzonych palików. - mechaniczne lub chemiczne zwalczanie szkodników (preparatami odpowiednimi do stosowania w miejscach użyteczności publicznej), - wymiana uschniętych lub zniszczonych egzemplarzy, - zabezpieczenie na zimę (dot. egzemplarzy wrażliwych na mróz), 3) w zakresie pielęgnacji bylin: - podlewanie, - odchwaszczanie, - zasilanie nawozami NPK, uzupełnienie warstwy kory - utrzymywanie terenu zieleni w czystości (grabienie liści, gałęzi, suchej trawy). - przez cały okres wegetacyjny należy mechanicznie lub chemicznie zwalczać szkodniki/choroby. Do pielęgnacji należy też wymiana uschniętych egzemplarzy oraz uzupełnianie warstwy kory. 3. Zakres prac budowlanych dot. wykonania zadania nr 2. Wzrost konkurencyjności i utrzymanie atrakcyjności obszarów zależnych od rybactwa poprzez zagospodarowanie terenu przy Stawie Niemieckim w Busku-Zdroju - będzie obejmował m.in.: a) roboty rozbiórkowe: demontaż nawierzchni asfaltowej na terenie realizacji przedmiotowego zadania oraz w tzw. *miasteczku ruchu*- frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 6 cm - 874,50m2, demontaż nawierzchni z kostki brukowej - 122,60m2; b) budowę alejek utwardzonych - ścieżki zdrowia wokół Stawu Niemieckiego (nawierzchnia mineralna) o szerokości 1,5m. Utwardzenie w technologii polimerowej łączącej cząstki kruszyw mineralnych. Powierzchnia ścieżek o nawierzchni mineralnej: 1 067,50m2. c) budowę chodników o nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej o powierzchni: 539,30m2. d) budowę miejsc postojowych i pasa jezdnego wraz z placem manewrowym - pas jezdny o szerokości 5,00m, miejsca postojowe - 50, w tym 4 przeznaczone dla osób niepełnosprawnych. Wymiary parkingu dla samochodów osobowych: szerokość 15m, długość 64,7m. Plac manewrowy o wymiarach 27,5m (podstawa trójkąta) x 13,46m (wysokość trójkąta). e) wykonanie oznakowania wjazdu na plac i parking - znaki B-35- 1 szt., T-29 -4 szt. f) zabezpieczenie sieci podziemnych g) wykonanie odwodnienie parkingu. Zamawiający informuje, iż przedmiotowe prace będą prowadzone pod nadzorem osoby reprezentującej dysponenta sieci kanalizacji deszczowej. Zamawiający przewiduje konieczność wprowadzenia zmian w odwodnieniu projektowanego parkingu. Zobowiązuje się Wykonawcę robót do uwzględnienia w kosztach ogólnych zadania prac związanych z wprowadzenia ewentualnych korekt w zakresie przebiegu i lokalizacji wpustów deszczowych w porozumieniu z Zamawiającym oraz opracowania dokumentacji zamiennej; h) wykonanie (dostawa i montaż) elementów małej architektury tj . m. in. altana - 2szt., sprzęt do grillowania - 5szt., zgodnie z dokumentacją projektową planowanych do usytuowania na polu biwakowym, ławki parkowe z oparciem - 22szt., stoliki do gry w szachy - 3 szt., stojaki na rowery - 6szt., kosze na śmieci -15szt., tablice z planem parku -1 szt., tablice pomocnicze -12szt. i) wykonanie zieleni poprzez sadzenie roślin nawodnych przy stawie, sadzenie bylin, usunięcie drzew, zabiegi pielęgnacyjne drzew, sadzenie drzew i krzewów, zakładanie trawników, pielęgnacja gwarancyjna. 3.1. Pielęgnacja gwarancyjna drzew i krzewów - w ciągu 1 roku po Odbiorze Końcowym Robót tj. : 1) w zakresie pielęgnacji trawników: - w pierwszym okresie po założeniu trawnika należy stosować obfite podlewanie. Potem stosować zraszanie systematyczne. Częstotliwość i ilość uzależniona będzie od warunków pogodowych. Nie dopuszczać do zbyt długotrwałego przesuszenia podłoża. - pierwsze koszenie należy wykonać po osiągnięciu wysokości trawy 7cm. Nawożenie stosować w miarę potrzeb bogatym w azot nawozem wiosną lub wczesnym latem oraz nawozem wieloskładnikowym jesienią. Od kwietnia do końca września usuwać chwasty i systematycznie kosić. W miarę potrzeb dosiewać trawę w miejscach ubytków tą samą mieszanką z jakiej był zakładany z zastosowaniem odpowiedniej procedury opisanej powyżej. Stosować okresowe zabiegi pielęgnacyjne takie jak: aeracja, wertykulacja, wałowanie - w zależności od potrzeb. - łąkę kwietną należy kosić dwa razy w ciągu roku, w końcu kwietnia i w końcu października, po przekwitnięciu kwiatów. 2) w zakresie pielęgnacji drzew i krzewów: - krzewy w ciągu pierwszego roku należy systematycznie podlewać w okresie wegetacyjnym, szczególnie podczas okresów intensywnego wzrostu, zawiązywania pąków kwiatowych i kwitnienia. Należy również zasilać nawozami NPK, w miarę potrzeb, w ilości zgodnej z instrukcją stosowanego preparatu. - odchwaszczanie gleby należy przeprowadzać regularnie (min. 5 razy na sezon), nie przekopując jednak zbyt głęboko ziemi w obrębie bryły korzeniowej, tak aby nie uszkodzić korzeni. - dwa razy do roku należy przeprowadzać cięcia formujące krzewy, mające na celu ich zagęszczenie i lepsze przyjęcie się. Po kwitnieniu należy wycinać przekwitłe kwiatostany. - przez cały okres wegetacyjny należy mechanicznie lub chemicznie zwalczać szkodniki. Do pielęgnacji należy też wymiana uschniętych egzemplarzy oraz uzupełnianie warstwy kory. - podlewanie roślin w godzinach rannych lub późnowieczornych (w miarę potrzeb), ilość wody potrzebna do jednorazowego podlewania to 5 l/m2, - pielenie podłoża, - pielęgnację korony drzewa, - zwalczanie chorób i szkodników, - uzupełnianie kory sosnowej, - regulację wiązadeł drzew, - wymianę uszkodzonych palików. - mechaniczne lub chemiczne zwalczanie szkodników (preparatami odpowiednimi do stosowania w miejscach użyteczności publicznej), - wymiana uschniętych lub zniszczonych egzemplarzy, - zabezpieczenie na zimę (dot. egzemplarzy wrażliwych na mróz), 3) w zakresie pielęgnacji bylin: - podlewanie, - odchwaszczanie, - zasilanie nawozami NPK, uzupełnienie warstwy kory - utrzymywanie terenu zieleni w czystości (grabienie liści, gałęzi, suchej trawy) - przez cały okres wegetacyjny należy mechanicznie lub chemicznie zwalczać szkodniki. Do pielęgnacji należy też wymiana uschniętych egzemplarzy oraz uzupełnianie warstwy kory. WYTYCZNE ZAMAWIAJACEGO: 1. Przy doborze materiałów opisanych w dokumentacji technicznej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót i SIWZ należy posługiwać się parametrami technicznymi - Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych produktów niż podane w w/w dokumentach pod warunkiem, że będą one o parametrach równoważnych lub nie gorszych niż przyjęto ww/w dokumentach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających przedmiotowe parametry techniczne. 2. Materiały przeznaczone do rozbiórki/demontażu takie jak: istniejące nawierzchnie asfaltowe, betonowe, stalowe elementy istniejącego ogrodzenia przedszkola, elementy małej architektury, demontaż słupów oświetleniowych parkowych, znajdujące się zarówno na terenie zadania nr 1 oraz zadania nr 2 należy zdemontować za pomocą odpowiednich maszyn,a uzyskane w ten sposób materiały przekazać/przewieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 3. W ramach wykonania zamówienia Wykonawca ponadto musi uwzględnić pozostałe roboty demontażowe wraz z uporządkowaniem materiałów pochodzących z demontażu oraz ich wywiezieniem. Zatem pozostałe roboty demontażowe, odtworzeniowe i porządkowe należy uwzględnić w cenie oferty - nawet w przypadku pominięcia ich w przedmiarach. Złomowanie materiałów pochodzących z demontażu należy do Wykonawcy i nie podlega dodatkowej opłacie. Zysk uzyskany ze sprzedaży złomu Wykonawca winien uwzględnić w przygotowaniu oferty. 4. Załączona przez Zamawiającego dokumentacja projektowa pn. *Zagospodarowanie terenu wokół Stawu Niemieckiego w Busku-Zdroju* obejmuje łącznie zakres zarówno dla zadania nr 1 oraz zakres dla zadania nr 2. 5. Zamawiający informuje, iż projekt gospodarki drzewostanem w zakresie drzew przeznaczonych do usunięcia należy rozpatrywać w oparciu o Decyzję znak: RLO.O.613.42.2013 z dnia 08.05.2013r.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 36.41.00.00 - 36.41.00.00 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 45.12.00.00 - Próbne wiercenia i wykopy 45.23.22.00 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 80 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań do powyższego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) co najmniej 1 zamówienia dotyczącego wykonania zagospodarowania terenów zielonych na cele rekreacyjne, wypoczynkowe o powierzchni minimum 2,00ha; b) co najmniej 1 zamówienia polegającego na budowie skate-parku wraz z montażem urządzeń skate-parku, o wartości robót minimum 250 000,00zł; c) co najmniej 1 zamówienia obejmujące roboty budowlane o charakterze drogowym (w zakresie wykonania chodników, alejek, ciągów pieszo-rowerowych) o łącznej powierzchni minimum 1 000,00m2

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań do powyższego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże że przy realizacji zamówienia będzie dysponował: - 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń; - 1 osobą posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - 1 osobą posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; - 1osobą posiadającą wykształcenie min. średnie w zakresie architektury krajobrazu wraz z oświadczeniami, że osoby te posiada wymagane przepisami uprawnienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500 000,00 PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto do oferty należy dołączyć: 1. Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru w/g Załącznika 1, 2. Kosztorys ofertowy należy przygotować na podstawie przedmiarów robót (Załącznik 2 do SIWZ) odrębnie dla zadania nr 1. Urządzenie strefy wypoczynkowo- rekreacyjnej z Rybą w tle w rejonie ul. Kusocińskiego w Busku-Zdroju oraz odrębnie dla zadania nr 2. Wzrost konkurencyjności i utrzymania atrakcyjności obszarów zależnych od rybactwa poprzez zagospodarowanie terenu przy Stawie Niemieckim w Busku-Zdroju, dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacji technicznych, zawierający wygenerowane ceny jednostkowe. Cena jednostkowa poszczególnych pozycji kosztorysowych musi być wyrażona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, musi zawierać wszystkie narzuty i być podana bez podatku VAT

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje następujące okoliczności i warunki zmiany postanowień zawartej umowy. 1. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku: a) wystąpienia ograniczenia zakresu przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, b) wystąpienia nieistotnych zmian tj. zmian, które nie mają wpływu na tzw. konieczne warunki Umowy (termin, zakres, wartość Umowy). 3. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadkach, gdy: a) opóźnienie terminu wykonania przedmiotu Umowy nie jest zależne od Wykonawcy. Termin ten zostaje wówczas przedłużony o czas trwania zaistniałych okoliczności - do czasu ustąpienia tych okoliczności; b) wystąpią roboty dodatkowe lub zamienne; c) wystąpią na nieruchomości zdarzenia niemożliwe do przewidzenia wcześniej; d) wystąpi konieczność uzyskania od organów administracji państwowej dodatkowych decyzji, uzgodnień, pozwoleń, niezbędnych do realizacji zadania (np.: zmieniające pozwolenie na budowę); e) wystąpią niezależne od Wykonawcy opóźnienia w dostawach materiałów budowlanych, których nie można uzyskać od innych producentów (dostawców); 4. Zmiana zakresu rzeczowego umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku wystąpienia różnic w obmiarach w stosunku do przedmiarów robót. 5. Zmiana wartości przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku: a) rozliczenia wykonanych robót kosztorysem powykonawczym, na podstawie wskaźników cenowych ujętych w kosztorysie ofertowym, w oparciu o dokonany przez Inspektora nadzoru obmiar robót; b) zmniejszenia i zwiększenia zakresu rzeczowego Umowy, na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowania inwestycji do realizacji poprzez wprowadzenia rozwiązań zamiennych niezbędnych z punktu widzenia realizacji całości zamówienie, których nie można było wcześniej przewidzieć (np. ukryte wady projektowe ujawnione na etapie realizacji inwestycji, rozbieżności w stosunku do założeń projektowych) polegające np. na zamianie technologii wykonania danego elementu, jego parametrów, materiałów użytych do jego wykonania; d) urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany w podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umig.busko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Busku - Zdroju, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko - Zdrój, pok. nr 37.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Busku - Zdroju, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko - Zdrój, pok. nr 3 (Biuro Obsługi Interesanta).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadania stanowiące przedmiot zamówienia są współfinansowane w ramach Programu Operacyjnego *Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013*.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.