To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-08-31
Grodzisk Wielkopolski: Dostawa sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Grodzisku Wielkopolskim, montaż dostarczonego sprzętu, jego uruchomienie i przeszkolenie w obsłudze sprzętu wyznaczonych pracowników tego zakładu
Numer ogłoszenia: 154952 - 2007; data zamieszczenia: 31.08.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 125396 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Grodziskiego, ul. Żwirki i Wigury, 62-065 Grodzisk Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 061 4452500, 4452553, fax 061 4452555.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Grodzisku Wielkopolskim, montaż dostarczonego sprzętu, jego uruchomienie i przeszkolenie w obsłudze sprzętu wyznaczonych pracowników tego zakładu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Grodzisku Wielkopolskim (aparat do znieczulenia ogólnego - 1 szt., aparat USG - 1 szt., aparat do analizy metodą Holtera (stanowisko komputerowe, oprogramowanie, rejestrator cyfrowy 3 kanałowy) - 1 szt., lampa do fototerapii stojąca - 3 szt., pompa strzykawkowa - 4 szt., wielofunkcyjne łóżko elektryczne - 1 szt.), montaż zamówionego sprzętu, jego uruchomienie i przeszkolenie w obsłudze sprzętu wyznaczonych pracowników tego zakładu na następujących warunków: - sprzęt sklasyfikowany jako wyroby: klasy I posiadające Deklarację Zgodności, klasy IIA certyfikat CE i Deklarację Zgodności, klasy IIB i III certyfikat CE i wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych. Na etapie składania dokumentów niezbędne jest przedłożenie Deklaracji Zgodności, wpisów do Rejestru Wyrobów Medycznych i certyfikaty CE, - sprzęt medyczny powinien spełniać wszystkie wymagania stawiane przez przepisy dotyczące budowy urządzeń elektrycznych, przeciwporażeniowe oraz standardy Ministerstwa Zdrowia dla tego typu urządzeń.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 280373,83 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 . Aparat do znieczulenia ogólnego.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Drager Polska Sp.z.o.o., ul. Sułkowskiego 18a, 85-655 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 72500.00
- Oferta z najniższą ceną: 72500.00 / oferta z najwyższą ceną: 72500.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2. Aparat USG.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MIRO Sp.z.o.o, ul. Chrobrego 4/4, 50-245 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 55046.73
- Oferta z najniższą ceną: 55046.73 / oferta z najwyższą ceną: 55046.73
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3. Aparat do analizy metodą Holtera.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MIRO Sp.z.o.o., ul. Chrobrego 4/4, 50-245 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 20550.23
- Oferta z najniższą ceną: 20550.23 / oferta z najwyższą ceną: 20550.23
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie nr 4. Lampa do fototerapii stojąca - sztuk 3.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INTERTOM, ul. Podczaszyńskiego 17a/3, 01-866 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 18900.00
- Oferta z najniższą ceną: 18900.00 / oferta z najwyższą ceną: 18900.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie nr 5. Pompa strzykawkowa - sztuk 4.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aeschulap Chifa Sp.z.o.o, ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 18000.00
- Oferta z najniższą ceną: 18000.00 / oferta z najwyższą ceną: 18000.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zadanie nr 6. Wielofunkcyjne łóżko elektryczne.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KONKRET Dagmara Fik, ul. Dworcowa 15a, 86-200 Chełmno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 8200.00
- Oferta z najniższą ceną: 8200.00 / oferta z najwyższą ceną: 9560.00
- Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy sukcesywne drobnego sprzętu i materiałów eksploatacyjnych oraz dostawa narzędzi chirurgicznych
- Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj w obszarze Centrum Chorób Płuc i Pneumonologii Interwencyjnej z pododdziałem Rehabilitacji Pulmonologicznej w Szpitalu w Wejherowie
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ambulansu drogowego (TYP C) wraz z fabrycznie nowym wyposażeniem medycznym dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Koronowie
- Zakup stołu operacyjnego na potrzeby Sali Operacyjnej Ortopedycznej dla Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o.o. z siedzibą w Opolu Lubelskim
- Dostawa narzędzi artroskopowych
- Dostawa systemu śródoperacyjnej radiologii tkanek z funkcjonalnością tomosyntezy 3D
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.