Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-31
Kielce: Pzetarg na przebudowę i rozbudowę budynku istniejącej przychodni na oddział rehabilitacji i przychodnię rehabilitacyjną Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego wraz z budową wewnętrznych instalacji: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, elektrycznych (oświetlenia, gniazd wtykowych, teletechniczna, alarmowa i piorunochronna) oraz wentylacji mechanicznej garażu ,dostawa i montaż dźwigu o udźwigu 1500 kg. oraz wyburzenie istniejącego budynku parterowego zlokalizowanego w zachodniej części działki w granicy z sąsiednimi działkami. Znak sprawy EZ/ZP/96/07
Numer ogłoszenia: 154861 - 2007; data zamieszczenia: 31.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony, ul. Grunwaldzka 45, 25-736 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3671339, fax 041 3660014.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wszzkielce.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pzetarg na przebudowę i rozbudowę budynku istniejącej przychodni na oddział rehabilitacji i przychodnię rehabilitacyjną Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego wraz z budową wewnętrznych instalacji: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, elektrycznych (oświetlenia, gniazd wtykowych, teletechniczna, alarmowa i piorunochronna) oraz wentylacji mechanicznej garażu ,dostawa i montaż dźwigu o udźwigu 1500 kg. oraz wyburzenie istniejącego budynku parterowego zlokalizowanego w zachodniej części działki w granicy z sąsiednimi działkami. Znak sprawy EZ/ZP/96/07.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa i rozbudowa budynku istniejącej przychodni na oddział rehabilitacji i przychodnię rehabilitacyjną Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego wraz z budową wewnętrznych instalacji: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, elektrycznych (oświetlenia, gniazd wtykowych, teletechniczna, alarmowa i piorunochronna) oraz wentylacji mechanicznej garażu ,dostawa i montaż dźwigu o udźwigu 1500 kg. oraz wyburzenie istniejącego budynku parterowego zlokalizowanego w zachodniej części działki w granicy z sąsiednimi działkami.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 200.000,00 zł 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczednosciowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158 z póz. zm.). 3. Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego ul. Grunwaldzka 45 w Kielcach przed upływem terminu składania ofert - PKO BP SA O/Kielce 83102026290000950200157107 Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Zamawiający wykluczy z postępowania oferenta którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium 5. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności oraz czynności objętych zakresem przedmiotu zamówienia, w tym: - wykonują działalność gospodarczą w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: - wykonali w okresie ostatnich pięciu lat (licząc do upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z należytą starannością przynajmniej jedno zamówienie w zakresie robót o wartości nie niższej niż 2.000.000,00 zł. w obiektach służby zdrowia. - dysponują uprawnionymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie: robót ogólnobudowlanych, robót instalacyjnych wodno-kanalizacyjnych, robót instalacyjnych elektrycznych, kierowania robotami budowlanymi; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: - posiadają aktualne na dzień składania ofert ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną: 5.000.000,00 zł - posiadają na realizacje zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższą niż 30% ceny własnej oferty; poparte poświadczeniem banku lub stanem konta. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w treści siwz. Wykonawca, który nie spełni warunków uprawniających do udziału w postępowaniu określonych w pkt 1 zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy w tym niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy - Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia wraz z udokumentowaniem ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do prowadzenia prac, będących przedmiotem zamówienia (branża budowlana, sanitarna i elektryczna) oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów budownictwa. 7. Wykaz podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, zakres prac przewidzianych im do przekazania (nazwa i adres podwykonawcy, zakres prac przewidywanych do powierzenia). 8. Wykaz sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia (rodzaj sprzętu, ilość sztuk, stan własności). 9. Wykaz wykonywanych w okresie 5 lat robót budowlanych (minimum 1 robota budowlana), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z dokumentami (np. opiniami, referencjami) potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, o wartości nie niższej niż 2.000.000,00, w obiektach służby zdrowia. 10. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczednosciowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - (kwota min. 30% wartości oferty), wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 11. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest aktualnie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmujący okres realizacji zamówienia, na kwotę min. 5.000.000,00 zł. Uwaga: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2, 3, 4 i 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może zadąć zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, składa dokument lub dokumenty, wymienione w § 2 w/w rozporządzenia. II. Dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wszzkielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony ul. Grunwaldzka 45 25-736 Kielce.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2007 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Zespolony ul. Grunwaldzka 45 25-736 Kielce SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Warunki dotyczące treści oferty oraz opis sposobu oceny spełnienia tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia oferty, której treść odpowiada treści siwz, tzn. spełniającej wszelkie wymagania co do treści oraz formy oferty określone w siwz. 2. W szczególności Wykonawcy zobowiązani są do: a) złożenia wszystkich dokumentów, w tym oświadczeń wymienionych w treści siwz; b) potwierdzenia, iż zapoznali się z warunkami postępowania oraz warunkami realizacji zamówienia (projektem umowy) określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz że akceptują je bez zastrzeżeń; c) wyrażenia zgody na 30 dniowy termin płatności za wykonanie zamówienia; d) zagwarantowania wykonania robót w zakresie określonym w przedmiarze robót, zgodnie z dostarczoną dokumentacją projektową. e) udzielenia minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty; f) zagwarantowania zrealizowania zamówienia w terminie określonym w siwz; g) zagwarantowania, że wszystkie użyte do realizacji zamówienia materiały będą pełnowartościowe a podstawowe materiały będą posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą; h) zagwarantowania, że określony umowa zakres robót zrealizują z należytą starannością, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm, przepisami Prawa budowlanego, bhp, ppoż, oraz zasadami sztuki budowlanej; i) potwierdzenia, że przeprowadzili wizje lokalną w miejscu realizacji zamówienia oraz zapoznali się z warunkami lokalizacyjno-terenowymi przedmiotowego zamówienia; j) zagwarantowania usunięcia z obiektów zamawiającego oraz zabezpieczenia powstałych w trakcie realizacji zamówienia odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach. 3. Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w treści siwz. Oferta Wykonawcy, który nie spełni warunków dotyczących treści oferty określonych w siwz zostanie odrzucona. IV. Inne dokumenty stanowiące ofertę: 1. Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. 2. Szczegółowy kosztorys ofertowy, uwzględniający wszystkie pozycje wyspecyfikowane w przedmiarze robót oraz inne dodatkowe elementy związane z realizacją zamówienia, jeżeli w ocenie Wykonawcy są niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia wraz z zestawieniem podstawowych materiałów, które Wykonawca zamierza użyć do realizacji zamówienia. 3. Harmonogram rzeczowo-finansowy robót, zgodny z terminem realizacji zamówienia. 4. Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w rozdziale 8 pkt. I ppkt. 2, a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania. Dodatkowo osoby umocowane podpisujące/poświadczające dokumenty składające się na ofertę winny złożyć oświadczenie, że ich pełnomocnictwo nie zostało do dnia sporządzenia oferty odwołane i nie wygasło. 5. Umowa regulująca współprace podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zawierająca w szczególności istotne postanowienia, o których mowa w rozdz. 18 pkt 2, lub inny dokument stwierdzający fakt wspólnego ubiegania się przez ściśle oznaczone podmioty o udzielenie zamówienia wraz z pełnomocnictwem dla ustanowionego przez te podmioty pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dodatkowo osoba umocowana winna złożyć oświadczenie, że udzielone jej pełnomocnictwo nie zostało do dnia sporządzenia oferty odwołane i nie wygasło. 6. Dokument potwierdzający wniesienie przez Wykonawcę wadium w formie i na zasadach określonych w siwz.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Obsługa Oddziału GDDKiA w Kielcach w zakresie: Obsługa administracyjno -biurowa
- Zakup i sukces. dostawy cewników balonowych do litotrypsji wewnątrznaczyniowej z dzierżawą konsoli dla Zespołu Pracowni Radiologii Zabiegowej, Hemodynamiki i Elektrokardiologii ŚCK WSzZ w Kielcach
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z placówek SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II w latach 2024 - 2025
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Usługa konserwacji, nadzoru i serwisu instalacji klimatyzacji, wentylacji oraz chłodu w obiektach Politechniki Świętokrzyskiej
- Dzierżawa urządzenia do syntezy radiofarmaceutyków i wyposażenia do kontroli jakości radiofarmaceutyków 18FPSMA1007 oraz zakup materiałów i odczynników do wytworzenia18FPSMA1007 dla ZMN -PET ŚCO .
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa, nadbudowa Domu Ludowego w miejscowości Wysoka Głogowska
- "Roboty budowlane na osadach Nadleśnictwa Radomsko"
- Budowa chłodni wraz z magazynem środków chemicznych - III postępowanie
- Przebudowa budynku szkoły w Pstrągówce na Dzienny Dom Pomocy w Gminie Wiśniowa
- "Adaptacja wraz z przebudową oraz rozbudową budynku Szkoły Podstawowej na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli - zakres na 2024 rok."
- "Renowacja i remont budynku "Pokusówki" w Świnnej" - II Postępowanie
więcej: Przebudowa budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.