eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Roboty budowlane polegające na dostosowaniu budynku Środowiskowego Domu Samopomocy, położonego w Łodzi przy ul. Chocianowickiej 198, do standardów ochrony przeciwpożarowej - etap II.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-25

Łódź: Roboty budowlane polegające na dostosowaniu budynku Środowiskowego Domu Samopomocy, położonego w Łodzi przy ul. Chocianowickiej 198, do standardów ochrony przeciwpożarowej - etap II.
Numer ogłoszenia: 154805 - 2016; data zamieszczenia: 25.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowe Towarzystwo Autyzmu Oddział w Łodzi , ul. Chocianowicka 198, 93-460 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 680 21 00, faks 42 680 21 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.navicula.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na dostosowaniu budynku Środowiskowego Domu Samopomocy, położonego w Łodzi przy ul. Chocianowickiej 198, do standardów ochrony przeciwpożarowej - etap II..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmować będzie swym zakresem Wykonanie zaleceń przeciwpożarowych dostosowania do standardów p.poż w zakresie wymiany drzwi przeciwpożarowych o wym. 90x200 z atestem o odporności EI30 na parterze i piętrze - 10 szt wymiany drzwi przeciwpożarowych o wym. 80x200 z atestem o odporności EI30 10 szt; do piwnicy - 1 szt poszerzenie otworów drzwiowych i montaż drzwi zwykłych o wym. 90x200 na piętrze budynku - 3 szt poszerzenie i podwyższenie otworu przejściowego w piwnicy o wym. 100x210- 1 szt przebudowy przedsionka wejściowego z wymianą drzwi wejściowych (wym. skrzydeł 90+50 x 200) naprawy schodów i spocznika zewnętrznego oraz pochylni przed głównym wejściem wykonania spocznika w przejściu do stołówki oraz przesunięcie drzwi wykonania poszerzenia otworu w przejściu na zaplecze kuchenne. Wykonanie instalacji wodociągowej dla zasilania hydrantów wewnętrznych ppoż - niezależny przewód zasilający w pomieszczeniach piwnicy i pion w odrębnych strefach ppoż plus hydranty zlokalizowane w szafkach ściennych ma parterze i piętrze budynku Zamawiający zaleca dokonanie wizji w budynku przed przystąpieniem do przygotowania ofert. Wymagania dotyczące robót wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp. i ppoż. roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej specyfikacji. Wymagania dotyczące materiałów i urządzeń Wykonawca wykona zamówienie z materiałów własnych, Wykonawca użyje do realizacji umowy, wyrobów i surowców dopuszczonych do użytkowania w budownictwie, posiadających odpowiednie atesty, o odpowiedniej jakości, materiały użyte przez Wykonawcę muszą odpowiadać wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w art. 10 ustawy - Prawo budowlane, na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest okazać stosowne dokumenty potwierdzające dopuszczenie materiałów do stosowania w budownictwie. Wymagania stawiane Wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z profesjonalną wiedza techniczną, z zasadami sztuki budowlanej, przepisami przeciwpożarowymi i bhp oraz obowiązującymi normami technicznymi, przepisami prawa, wyznaczenie do wykonania robót w ramach umowy pracowników posiadających wymagane zgodnie z przepisami uprawnienia, wiedze fachową oraz doświadczenie w realizacji robót o podobnym charakterze i zakresie, ponoszenie pełnej odpowiedzialności za wszelkie szkody, jakie mogą doznać Zamawiający i pracownicy Zamawiającego, jak również osoby trzecie w związku z wykonaniem przedmiotu umowy, zastosowania materiałów posiadających stosowne certyfikaty i atesty oraz spełniające normy przewidziane przepisami prawa, zorganizowania we własnym zakresie i na swój koszt zaplecza socjalnego w lokalizacji uzgodnionej z Zamawiającym, prowadzenie robót w sposób nie zagrażający mieniu Zamawiającego, zgłoszenia Zamawiającemu konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych w terminie 2 dni roboczych od dnia stwierdzenia konieczności ich wykonania, skompletowania i przekazania Zamawiającemu atestów materiałowych, ustalenie z Zamawiającym harmonogramu prac, terminowe wykonanie przedmiotu umowy, zgodnie z: postanowieniami umowy, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, uznanymi zasadami sztuki i techniki budowlanej oraz zasadami prowadzenia robót, obowiązującymi normami państwowymi i branżowymi, przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 roku, poz. 1409 ze zm.) oraz przepisami aktów wykonawczych do tej ustawy i innymi przepisami dotyczącymi przedmiotu umowy, utrzymanie terenu prac w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz sukcesywne usuwanie wszelkich urządzeń pomocniczych i zbędnych materiałów, odpadów, nieczystości i urządzeń prowizorycznych, a także ochrona mienia znajdującego się na terenie robót, segregowanie, składowanie i unieszkodliwienie wszelkich odpadów, nieczystości i gruzu budowlanego powstającego w trakcie procesu prowadzenia robót budowlanych, a także wywóz zgodnie z zasadami przewidzianymi w ustawie z dnia 14.12.2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 roku, poz. 21 ze zm.) oraz ustawie z dnia 13.09.1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 roku poz. 391 ze zm.) oraz pokrywanie bieżących kosztów wywozu nieczystości stałych powstałych w związku z wykonywaniem robót, kontrola jakości materiałów i robót zgodnie z zapisami Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zapewnienie w trakcie wykonania przedmiotu umowy bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, przestrzeganie obowiązujących przepisów BHP i ppoż. oraz wymogów ochrony środowiska, pod rygorem odpowiedzialności odszkodowawczej z tytułu nienależytego wykonania tych obowiązków w trakcie wykonywania robót, wykonanie przedmiotu umowy przy użyciu dostarczonych przez siebie materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w przedmiarach oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, a także przy użyciu sprzętu, zapewniającego należyte wykonanie umowy, przekazanie Zamawiającemu nie później niż w terminie odbioru końcowego - odpowiedniej, podpisanej karty gwarancyjnej, ponoszenie całkowitej odpowiedzialności za materiały użyte do realizacji przedmiotu umowy oraz wykonane roboty, sprawowanie ciągłego nadzoru nad pracownikami pracującymi na terenie robót oraz zapewnienie właściwej organizacji i koordynacji robót poprzez zapewnienie nadzoru wykonawczego, uczestniczenie w spotkaniach koordynacyjnych w terminach wskazanych przez Zamawiającego, w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia instalacji, urządzeń, wszelkich przedmiotów znajdujących się w obiekcie lub jego okolicach, a także samego obiektu - do ich naprawienia i doprowadzenia na własny koszt do stanu poprzedniego, także jeżeli szkoda wynikła z nienależytego wykonania zabezpieczenia, umożliwienie Zamawiającemu w każdym czasie przeprowadzenia kontroli robót, w tym postępu w realizacji robót, stosowanych w ich toku materiałów oraz wszelkich okoliczności dotyczących bezpośredniej realizacji przedmiotu umowy, informowanie Zamawiającego o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót, niezwłoczne informowanie Zamawiającego o zaistniałych na terenie robót kontrolach i wypadkach, współpraca i koordynacja prac podwykonawców, w tym ustalenie technicznych i terminowych warunków realizacji robót w sposób eliminujący wszelkie spory, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu w terminie do dnia zakończenia odbioru końcowego robót, zgłoszenie w sposób zgodny z umową robót do odbioru i uczestniczenie w ich dokonaniu, usuwanie wszelkich wad i usterek przedmiotu umowy, stwierdzonych w trakcie trwania robót i przy odbiorach oraz w trakcie gwarancji jakości i rękojmi - w terminie (odpowiednio) określonym w umowie lub uzgodnionym z Zamawiającym. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: Zamawiający będzie na bieżąco, zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem, przekazywał Wykonawcy poszczególne pomieszczenia, jednak ich przekazywanie będzie uzależnione od możliwości zapewnienia pracownikom i podopiecznym Zamawiającego, pomieszczeń zastępczych, Wykonawca zobowiązany jest każdego dnia po zakończeniu pracy doprowadzić pomieszczenia w których realizowane będą roboty do stanu czystości, tak aby praca Zamawiającego odbywała się bez zakłóceń. Wynagrodzenie Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją zamówienia, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty, wynagrodzenie za realizację zamówienia płatne będzie przez Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy po wystawieniu faktury w terminie do 30 dni po dostarczeniu jej do siedziby Zamawiającego. Podstawa do wystawienia faktury będzie protokół odbioru ostatecznego. Odbiór wykonanych prac odbywać się będzie przez upoważnionych pracowników Zamawiającego i Wykonawcy. Wymagania dotyczące gwarancji: Wykonawca udzieli gwarancji na cały przedmiot zamówienia, licząc od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zrealizowanych prac, Reklamacje dotyczące stwierdzonych usterek i wad załatwione będą z należytą starannością w terminie 14 dni od zgłoszenia, Okres gwarancji na urządzenia i użyte materiały muszą odpowiadać co najmniej okresowi udzielonemu przez ich producentów i liczone będą od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia, Wszystkie karty i warunki gwarancyjne będą przekazane wraz z protokółem odbioru końcowego, Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia w okresie gwarancji, bez uzyskania dodatkowego wynagrodzenia ze strony Zamawiającego przeglądów gwarancyjnych wykonanych prac..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa do udzielenia z wolnej ręki zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy do 50 procent wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.30.00 - 45.26.30.00 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie-oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wzór, załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych-wzór, załącznik nr 2 do SIWZ. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone-wzór, załącznik nr 4 do SIWZ. Za najważniejsze roboty budowlane, których dotyczy obowiązek wskazania w wykazie i złożenia poświadczeń uznaje się roboty niezbędne do wykazania spełnienia warunku. Dowodami, o których mowa powyżej są poświadczenie, inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie-oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wzór, załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie-oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wzór, załącznik nr 2 do SIWZ i oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie-oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wzór, załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia, zdolności finansowe lub ekonomiczne innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrazić w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wzór, załącznik nr 3 do SIWZ. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszystkie postanowienia zawierają Istotne Postanowienia Umowy stanowiące załącznik nr 6 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zakres istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy mogących stanowić podstawę do przedłużenia terminu wykonania robót budowlanych wystąpienie zamówień dodatkowych, spełniających przesłanki, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 Pzp, wystąpienie warunków, odmiennych od przyjętych w dokumentacji adaptacyjnej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, utrudniających terminowe lub prawidłowe wykonanie zamówienia, wystąpienie siły wyższej, wystąpienie zmian w przepisach prawa, wydanie postanowienia lub decyzji o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadkach określonych w przepisach ustawy - Prawo budowlane, wydanie orzeczenia przez sąd lub inny podmiot, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zamawiający dopuszcza zmianę w umowie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.navicula.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krajowe Towarzystwo Autyzmu Oddział Łódź ul. Chocianowicka 108 93-460 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2016 godzina 12:00, miejsce: Krajowe Towarzystwo Autyzmu Oddział Łódź ul. Chocianowicka 108 93-460 Łódź Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.