eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Roboty budowlane polegające na dostosowaniu budynku Środowiskowego Domu Samopomocy, położonego w Łodzi przy ul. Chocianowickiej 198, do standardów ochrony przeciwpożarowej - etap II.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-05

Łódź: Roboty budowlane polegające na dostosowaniu budynku Środowiskowego Domu Samopomocy, położonego w Łodzi przy ul. Chocianowickiej 198, do standardów ochrony przeciwpożarowej - etap II.
Numer ogłoszenia: 140786 - 2016; data zamieszczenia: 05.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 154805 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowe Towarzystwo Autyzmu Oddział w Łodzi, ul. Chocianowicka 198, 93-460 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 680 21 00, faks 42 680 21 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na dostosowaniu budynku Środowiskowego Domu Samopomocy, położonego w Łodzi przy ul. Chocianowickiej 198, do standardów ochrony przeciwpożarowej - etap II..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmować będzie swym zakresem Wykonanie zaleceń przeciwpożarowych dostosowania do standardów p.poż w zakresie wymiany drzwi przeciwpożarowych o wym. 90x200 z atestem o odporności EI30 na parterze i piętrze - 10 szt wymiany drzwi przeciwpożarowych o wym. 80x200 z atestem o odporności EI30 10 szt; do piwnicy - 1 szt poszerzenie otworów drzwiowych i montaż drzwi zwykłych o wym. 90x200 na piętrze budynku - 3 szt poszerzenie i podwyższenie otworu przejściowego w piwnicy o wym. 100x210- 1 szt przebudowy przedsionka wejściowego z wymianą drzwi wejściowych (wym. skrzydeł 90+50 x 200) naprawy schodów i spocznika zewnętrznego oraz pochylni przed głównym wejściem wykonania spocznika w przejściu do stołówki oraz przesunięcie drzwi wykonania poszerzenia otworu w przejściu na zaplecze kuchenne. Wykonanie instalacji wodociągowej dla zasilania hydrantów wewnętrznych ppoż - niezależny przewód zasilający w pomieszczeniach piwnicy i pion w odrębnych strefach ppoż plus hydranty zlokalizowane w szafkach ściennych ma parterze i piętrze budynku Wykonanie robót budowlanych polegających na montażu wewnętrznej instalacji hydrantowej: montaż rur stalowych ocynkowanych - instalacja p.poż, montaż armatury i wewnętrznych hydrantów p.poż, wykonanie próby szczelności instalacji. Zamawiający zaleca dokonanie wizji w budynku przed przystąpieniem do przygotowania ofert. Wymagania dotyczące robót wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp. i ppoż. roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej specyfikacji. Wymagania dotyczące materiałów i urządzeń Wykonawca wykona zamówienie z materiałów własnych, Wykonawca użyje do realizacji umowy, wyrobów i surowców dopuszczonych do użytkowania w budownictwie, posiadających odpowiednie atesty, o odpowiedniej jakości, materiały użyte przez Wykonawcę muszą odpowiadać wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w art. 10 ustawy - Prawo budowlane, na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest okazać stosowne dokumenty potwierdzające dopuszczenie materiałów do stosowania w budownictwie. Wymagania stawiane Wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z profesjonalną wiedza techniczną, z zasadami sztuki budowlanej, przepisami przeciwpożarowymi i bhp oraz obowiązującymi normami technicznymi, przepisami prawa, wyznaczenie do wykonania robót w ramach umowy pracowników posiadających wymagane zgodnie z przepisami uprawnienia, wiedze fachową oraz doświadczenie w realizacji robót o podobnym charakterze i zakresie, ponoszenie pełnej odpowiedzialności za wszelkie szkody, jakie mogą doznać Zamawiający i pracownicy Zamawiającego, jak również osoby trzecie w związku z wykonaniem przedmiotu umowy, zastosowania materiałów posiadających stosowne certyfikaty i atesty oraz spełniające normy przewidziane przepisami prawa, zorganizowania we własnym zakresie i na swój koszt zaplecza socjalnego w lokalizacji uzgodnionej z Zamawiającym, prowadzenie robót w sposób nie zagrażający mieniu Zamawiającego, zgłoszenia Zamawiającemu konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych w terminie 2 dni roboczych od dnia stwierdzenia konieczności ich wykonania, skompletowania i przekazania Zamawiającemu atestów materiałowych, ustalenie z Zamawiającym harmonogramu prac, terminowe wykonanie przedmiotu umowy, zgodnie z: postanowieniami umowy, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, uznanymi zasadami sztuki i techniki budowlanej oraz zasadami prowadzenia robót, obowiązującymi normami państwowymi i branżowymi, przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 roku, poz. 1409 ze zm.) oraz przepisami aktów wykonawczych do tej ustawy i innymi przepisami dotyczącymi przedmiotu umowy, utrzymanie terenu prac w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz sukcesywne usuwanie wszelkich urządzeń pomocniczych i zbędnych materiałów, odpadów, nieczystości i urządzeń prowizorycznych, a także ochrona mienia znajdującego się na terenie robót, segregowanie, składowanie i unieszkodliwienie wszelkich odpadów, nieczystości i gruzu budowlanego powstającego w trakcie procesu prowadzenia robót budowlanych, a także wywóz zgodnie z zasadami przewidzianymi w ustawie z dnia 14.12.2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 roku, poz. 21 ze zm.) oraz ustawie z dnia 13.09.1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 roku poz. 391 ze zm.) oraz pokrywanie bieżących kosztów wywozu nieczystości stałych powstałych w związku z wykonywaniem robót, kontrola jakości materiałów i robót zgodnie z zapisami Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zapewnienie w trakcie wykonania przedmiotu umowy bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, przestrzeganie obowiązujących przepisów BHP i ppoż. oraz wymogów ochrony środowiska, pod rygorem odpowiedzialności odszkodowawczej z tytułu nienależytego wykonania tych obowiązków w trakcie wykonywania robót, wykonanie przedmiotu umowy przy użyciu dostarczonych przez siebie materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w przedmiarach oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, a także przy użyciu sprzętu, zapewniającego należyte wykonanie umowy, przekazanie Zamawiającemu nie później niż w terminie odbioru końcowego - odpowiedniej, podpisanej karty gwarancyjnej, ponoszenie całkowitej odpowiedzialności za materiały użyte do realizacji przedmiotu umowy oraz wykonane roboty, sprawowanie ciągłego nadzoru nad pracownikami pracującymi na terenie robót oraz zapewnienie właściwej organizacji i koordynacji robót poprzez zapewnienie nadzoru wykonawczego, uczestniczenie w spotkaniach koordynacyjnych w terminach wskazanych przez Zamawiającego, w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia instalacji, urządzeń, wszelkich przedmiotów znajdujących się w obiekcie lub jego okolicach, a także samego obiektu - do ich naprawienia i doprowadzenia na własny koszt do stanu poprzedniego, także jeżeli szkoda wynikła z nienależytego wykonania zabezpieczenia, umożliwienie Zamawiającemu w każdym czasie przeprowadzenia kontroli robót, w tym postępu w realizacji robót, stosowanych w ich toku materiałów oraz wszelkich okoliczności dotyczących bezpośredniej realizacji przedmiotu umowy, informowanie Zamawiającego o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót, niezwłoczne informowanie Zamawiającego o zaistniałych na terenie robót kontrolach i wypadkach, współpraca i koordynacja prac podwykonawców, w tym ustalenie technicznych i terminowych warunków realizacji robót w sposób eliminujący wszelkie spory, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu w terminie do dnia zakończenia odbioru końcowego robót, zgłoszenie w sposób zgodny z umową robót do odbioru i uczestniczenie w ich dokonaniu, usuwanie wszelkich wad i usterek przedmiotu umowy, stwierdzonych w trakcie trwania robót i przy odbiorach oraz w trakcie gwarancji jakości i rękojmi - w terminie (odpowiednio) określonym w umowie lub uzgodnionym z Zamawiającym. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: Zamawiający będzie na bieżąco, zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem, przekazywał Wykonawcy poszczególne pomieszczenia, jednak ich przekazywanie będzie uzależnione od możliwości zapewnienia pracownikom i podopiecznym Zamawiającego, pomieszczeń zastępczych, Wykonawca zobowiązany jest każdego dnia po zakończeniu pracy doprowadzić pomieszczenia w których realizowane będą roboty do stanu czystości, tak aby praca Zamawiającego odbywała się bez zakłóceń. Wynagrodzenie Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją zamówienia, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty, wynagrodzenie za realizację zamówienia płatne będzie przez Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy po wystawieniu faktury w terminie do 30 dni po dostarczeniu jej do siedziby Zamawiającego. Podstawa do wystawienia faktury będzie protokół odbioru ostatecznego. Odbiór wykonanych prac odbywać się będzie przez upoważnionych pracowników Zamawiającego i Wykonawcy. Wymagania dotyczące gwarancji: Wykonawca udzieli gwarancji na cały przedmiot zamówienia, licząc od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zrealizowanych prac, Reklamacje dotyczące stwierdzonych usterek i wad załatwione będą z należytą starannością w terminie 14 dni od zgłoszenia, Okres gwarancji na urządzenia i użyte materiały muszą odpowiadać co najmniej okresowi udzielonemu przez ich producentów i liczone będą od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia, Wszystkie karty i warunki gwarancyjne będą przekazane wraz z protokółem odbioru końcowego, Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia w okresie gwarancji, bez uzyskania dodatkowego wynagrodzenia ze strony Zamawiającego przeglądów gwarancyjnych wykonanych prac..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.30.00 - 45.26.30.00 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IMPROFEX Spółka z o.o., ul.Pabianicka 140, 93-410 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76824,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 77058,00

  • Oferta z najniższą ceną: 77058,00 / Oferta z najwyższą ceną: 92379,72

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.