eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lgota Wielka › Dostawa mebli i wyposażenia, wyposażenia placu zabaw, pomocy dydaktycznych i zabawek oraz materiałów plastycznych w ramach realizacji projektu Edukacja Przedszkolna - dobry start - Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-02

Lgota Wielka: Dostawa mebli i wyposażenia, wyposażenia placu zabaw, pomocy dydaktycznych i zabawek oraz materiałów plastycznych w ramach realizacji projektu Edukacja Przedszkolna - dobry start - Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 154773 - 2013; data zamieszczenia: 02.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 235414 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Samorządowe w Lgocie Wielkiej, Ul. Szkolna 3, 97-565 Lgota Wielka, woj. łódzkie, tel. 601 742 180, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedszkole Samorządowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli i wyposażenia, wyposażenia placu zabaw, pomocy dydaktycznych i zabawek oraz materiałów plastycznych w ramach realizacji projektu Edukacja Przedszkolna - dobry start - Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia, wyposażenia placu zabaw, pomocy dydaktycznych i zabawek oraz materiałów plastycznych w ramach realizacji projektu Edukacja Przedszkolna - dobry start współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 2. Wykonawca dostarczy meble i wyposażenie, wyposażenie placu zabaw, pomoce dydaktyczne i zabawki oraz materiały plastyczne, przewidziane do zakupu w budżecie projektu, na rzecz prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Rzeczy te przeznaczone są dla dzieci uczęszczających do przedszkola do realizacji min zajęć edukacyjnych - powinny zatem uwzględniać wiek dzieci - 3-5 lat; powinny posiadać także odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności z europejskimi normami oraz być w 100% bezpieczne dla dzieci - beneficjentów ostatecznych w projekcie. Wykonawca zobowiązany jest załączyć ww. certyfikaty/atesty przy dostawie .Dostarczony do przedszkola przedmiot zamówienia musi być nowy, kompletny, wyprodukowany nie później niż w 2012 roku, wolny od wad i posiadać prawem wymagane certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności CE itp. Przy dostawie Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim. W związku z tym, że w budżecie projektu, w większości przypadków, są one podane z nazwy, Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3 podaje ich nazwę własną dodając że można dostarczyć przedmioty równoważne: Przedmiot zamówienia ma być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt i ryzyko przedmiot zamówienia w miejsce dostawy oraz tam gdzie jest to wymagane dokonać jego montażu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery następujące części: Część nr 1: - dostawa mebli i wyposażenia, CPV: 39 10 00 00-3 Meble; 39 15 00 00 - 8 Różne, meble i wyposażenie; 39 16 00 00 - 1 Meble szkolne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający rodzaj i ilości mebli i wyposażenia został opisany w Dodatku nr 1.1 do SIWZ i stanowi jej integralną część. Część nr 2: - dostawa wyposażenia placu zabaw, CPV: 37 53 52 00 - 9 Wyposażenie placów zabaw Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający rodzaj i ilości wyposażenia został opisany w Dodatku nr 1.2 do SIWZ i stanowi jej integralną część . Część nr 3: - dostawa pomocy dydaktycznych i zabawek, CPV: 39 16 21 00 -6 , 37 52 00 00-9 Pomoce dydaktyczne i zabawki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający rodzaj i ilość pomocy i zabawek został opisany w Dodatku nr 1.3 do SIWZ i stanowi jej integralną część . Część nr 4: - dostawa materiałów plastycznych, CPV: 30 19 00 00-7 Różny sprzęt i art. biurowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający rodzaj i ilości materiałów plastycznych został opisany w Dodatku nr 1.4 do SIWZ i stanowi jej integralną część. 4. Opisane w niniejszej SIWZ oraz jej załącznikach parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego. 5. Dostawa obejmuje transport przedmiotu zamówienia do Przedszkola Samorządowego w Lgocie Wielkiej, ul. Szkolna 3 oraz rozładunek, wniesienie do wskazanych pomieszczeń, sprawdzenie oraz montaż. 6. Do oznakowania mebli i wyposażenia, wyposażenia placu zabaw, pomocy dydaktycznych i zabawek oraz materiałów plastycznych Zamawiający zamawia również dostawę naklejek, przygotowanych zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki . Ilość naklejek została określona w poszczególnych załącznikach, opisujących daną część przedmiotu zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.15.00.00-8, 39.16.00.00-1, 37.53.52.00-9, 39.16.21.00-6, 37.52.00.00-9, 30.19.00.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie w ramach realizacji projektu Edukacja Przedszkolna - dobry start - Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa mebli i wyposażenia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino s z o.o. S.K.A., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10055,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9833,76

  • Oferta z najniższą ceną: 9833,76 / Oferta z najwyższą ceną: 11919,93

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa wyposażenia placu zabaw

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nowa Szkoła sp. z o.o., POW 25, 90-248 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12774,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13149,99

  • Oferta z najniższą ceną: 13149,99 / Oferta z najwyższą ceną: 16675,77

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych i zabawek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nowa Szkoła sp z o.o., POW 25, 90-248 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12333,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13280,51

  • Oferta z najniższą ceną: 13280,51 / Oferta z najwyższą ceną: 17065,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa materiałów plastycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nowa Szkoła sp z o.o., POW 25, 90-248 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2922,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2598,28

  • Oferta z najniższą ceną: 2598,28 / Oferta z najwyższą ceną: 3845,37

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.