eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brusy › Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn.:Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Brusach - etap I współfinansowanego w ramach działania 3.2.1. Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007 - 2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-16

Brusy: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn.:Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Brusach - etap I współfinansowanego w ramach działania 3.2.1. Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007 - 2013
Numer ogłoszenia: 154713 - 2010; data zamieszczenia: 16.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 138237 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brusy, ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy, woj. pomorskie, tel. (052) 3969302, faks (052) 3969303.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn.:Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Brusach - etap I współfinansowanego w ramach działania 3.2.1. Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007 - 2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Do zakresu obowiązków Wykonawcy należy: 1)Sprawdzenie dokumentacji projektowej (w tym projektu budowlanego, projektu wykonawczego, Specyfikacji Technicznych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich), 2)Opracowanie pełnej dokumentacji przetargowej dotyczącej wyboru wykonawcy robót budowlanych (w tym w szczególności: specyfikacji istotnych warunków zamówienia, projektu umowy), udzielanie wyjaśnień, sporządzanie korespondencji a także innych pism, których konieczność sporządzania pojawi się w trakcie przebiegu procedury udzielania zamówienia publicznego, 3)Uczestniczenie w pracach komisji przetargowej w charakterze członka przy wyborze Wykonawcy robót budowlanych, 4)Przygotowanie dokumentacji do ewentualnego postępowania przed Krajową Izbą Odwoławczą lub skargi do Sądu Okręgowego oraz udział w postępowaniu odwoławczym lub skargowym, 5)Dostarczenie wykonawcy robót budowlanych dokumentacji: projektów budowlano - wykonawczych, Specyfikacji Technicznych, niezbędnych do wykonania inwestycji (robót budowlanych) zgodnie z przepisami prawa, złożoną ofertą i podpisaną z wykonawcą umową na roboty budowlane, a także z zasadami sztuki budowlanej, 6)Zarządzanie realizacją postanowień umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych, 7)Wyznaczenie inspektorów posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w wymaganych specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub posiadających ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub w odniesieniu do obywateli państw członkowskich, posiadających odpowiednie, równoważne kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające swoim zakresem uprawnieniom budowlanym, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz specjalistę ds. rozliczeń, 8)Wyznaczenie osoby pełniącej funkcję inspektora koordynatora nadzoru inwestorskiego (kierownika zespołu inspektorów) poszczególnych specjalności, 9)Bytność Inspektora koordynatora nadzoru inwestorskiego na placu budowy nie rzadziej jak 1 raz na dwa tygodnie. W przypadku takiej niemożliwości zobowiązany jest wyznaczyć ze swojego personelu zastępcę o równoważnych kwalifikacjach i doświadczeniu, 10)Zawiadomienie organu nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robót, z załączeniem oświadczeń kierownika budowy i inspektorów nadzoru, potwierdzającym przyjęcie obowiązków na budowie, 11)Bytność pozostałych inspektorów nadzoru stanowiących zespół specjalistów Inspektora nadzoru inwestorskiego na placu budowy w trakcie trwania robót danej branży w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, 12)Zarządzanie procesami tak, by zapewnić terminową realizację robót zgodnie z zawartymi umowami: umową na realizację robót budowlanych oraz umową o przyznanie pomocy w ramach działania 3.2.1. Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007 - 2013, 13)Organizowanie i prowadzenie narad koordynacyjnych, zgodnie z ustalonym harmonogramem, 14)Sprawowanie kontroli zgodności realizowania robót z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 15)Uczestniczenie w przekazaniu Wykonawcy robót budowlanych placu budowy, 16)Sprawdzanie jakości, ilości i technologii wykonawstwa robót oraz zastosowanych wyrobów budowlanych (materiałów) i urządzeń z uwzględnieniem kontroli materiałów dopuszczonych do stosowania w budownictwie i zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania. Szczegółowa kontrola prowadzona jest przy pomocy zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego poszczególnych specjalności, 17)Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, sprawdzanie, opiniowanie, przekazywanie do zatwierdzenia Zamawiającemu protokołów wykonanych i odebranych robót, 18)Uczestniczenie w odbiorach robót zanikających i częściowych, odbiorze końcowym oraz przyjmowanie od wykonawców wszelkich dokumentów wymaganych w terminie odbioru (w tym sprawdzenie kompletności dokumentów atestów, aprobat technicznych, protokołów pomiarów, DTR, instrukcji obsługi zainstalowanych urządzeń i systemów, geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej obiektów i ich części oraz innych), niezbędnych do odbioru końcowego całego zadania i uzyskania ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, 19)Kontrola nadzorowanych przez siebie robót w zakresie przestrzegania przepisów i zasad bezpiecznych warunków pracy, 20)Kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcie wad także na żądanie Zamawiającego, kontrolowanie rozliczeń budowy, 21)Wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących realizowanego zadania, 22)Wstrzymanie robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenia bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 23)Potwierdzanie swojej bytności na budowie zapisem w dzienniku budowy i dokonywanie wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót, 24)Rozstrzyganie, w porozumieniu z kierownikiem budowy, wątpliwości natury technicznej, powstałych w toku wykonywania robót, 25)Uczestniczenie w pracach komisji, powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji, 26)Informowanie Zamawiającego o wszelkich ustaleniach dotyczących przebiegu i zaawansowania robót oraz informacje o istotnych zdarzeniach, jakie miały miejsce na terenie budowy, podjętych działaniach oraz o ewentualnych zagrożeniach mogących mieć wpływ na terminy realizacji robót, 27)Potwierdzanie w dzienniku budowy zapisu kierownika budowy o gotowości robót do odbioru po zakończeniu robót oraz po wykonaniu przewidzianych w odrębnych przepisach i umowie prób i sprawdzeń oraz należytego urządzenia i uporządkowania placu budowy, 28)Przystąpienie do odbioru robót w terminie do 3 dni roboczych od zgłoszenia przez Wykonawcę robót budowlanych gotowości do odbioru elementu, a w terminie do 10 dni roboczych do odbioru końcowego zadania po potwierdzeniu gotowości do odbioru; 29)Po końcowym dokonaniu odbioru robót, przyjęcie od kierownika budowy dokumentacji powykonawczej, dziennika budowy oraz przekazanie ich Zamawiającemu, 30)Sprawdzanie faktur, rachunków i innych dokumentów rozliczeniowych pod względem merytorycznym i rachunkowym wystawianych Zamawiającemu, tak by zachować całkowitą zgodność z wymogami działania 3.2.1 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej w ramach PROW na lata 2007 - 2013 oraz z innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz zasadami rozliczeń ustalonymi przez Zamawiającego, 31)Przygotowanie niezbędnych materiałów umożliwiających uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, 32)Uczestniczenie w odbiorze ostatecznym obiektów po upływie okresu gwarancji ustalonego w umowie z Wykonawcą. Inspektor nadzoru będzie także uczestniczył w przeglądach gwarancyjnych i nadzorował usuwanie stwierdzonych protokolarnie wad i usterek, 33)Wykonanie czynności odnoszących się do realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady wykonanych robót. 34)W razie zaistnienia robót zamiennych lub dodatkowych zgłoszenie konieczności wykonania tych robót i przedstawienie zgodnie z przepisami prawa uzasadnienia, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dokonanie uzgodnień z autorem projektu w zakresie wykonania dokumentacji zamiennej lub niezbędnej dokumentacji na roboty dodatkowe; 35)Całkowite końcowe rozliczenie rzeczowe i finansowe projektu zgodnie z umową o przyznanie pomocy w ramach działania 3.2.1. Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007 - 2013 i ustalonymi zasadami rozliczania inwestycji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.53.00.00 - Doradcze usługi budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania 3.2.1. Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Rejonowy Zarząd Inwestycji Człuchów Spółka z o.o., ul. Średnia 12, 77-300 Człuchów, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 235978,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 192760,00

  • Oferta z najniższą ceną: 192760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 192760,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.