eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbki › Budowa drogi ul. Wysockiego w Ząbkach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-09

Ząbki: Budowa drogi ul. Wysockiego w Ząbkach
Numer ogłoszenia: 154647 - 2008; data zamieszczenia: 09.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Wojska Polskiego 10, 05-091 Ząbki, woj. mazowieckie, tel. 022 7816814, fax 022 7816813.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi ul. Wysockiego w Ząbkach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia będzie realizowany na podstawie dokumentacji projektowej i obejmuje: - budowę drogi o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm koloru szarego, - budowę zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm koloru czerwonego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia ofert wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Złożą ofertę w pełni spełniającą wymagania niniejszej SIWZ; 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w przedmiocie zamówienia; 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe wykonanie zamówienia przy założeniu, że płatność za realizację przedmiotu zamówienia będzie dokonana na warunkach określonych w niniejszej SIWZ tzn. w terminie do 30 dni od dnia otrzymania faktury VAT; 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Pzp; 6. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonywana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt 8 SIWZ, metodą spełnia - nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią, choć jednego z warunków zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Formularz oferty , którego wzór stanowi - Zał. Nr 1. 1.2.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 pkt 1- i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, stanowiące Zał. Nr 2. 1.3.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy załączyć: 1.3.1.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, zakresu realizacji, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których były one realizowane w tym min. 3 roboty budowlane w zakresie przedmiotu zamówienia - budowa dróg, o wartości co najmniej 300.000,00 zł każda. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie - przedmiotowe dokumenty winne być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotów, które je wystawiły, 1.3.2.wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wg wzoru stanowiącego Załącznika Nr 4 do niniejszej SIWZ, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności i stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych o których mowa w Ustawanie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane - tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm. w odpowiedniej specjalności - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie budowy dróg. Do wykazu należy załączyć odpowiednie uprawnienia budowlane oraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego. 1.4.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności należy załączyć: 1.4.1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.4.2.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.5.Wzór Umowy stanowiący Zał. Nr 5 wraz z akceptacją przez Wykonawcę zawartych w nim postanowień. 1.6.Wymagane jest wskazanie przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierz podwykonawcy. 1.7.W przypadku składania oferty wspólnej należy dołączyć: a. umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie podpisaną przez wszystkich partnerów przy czym termin na jaki została zawarta umowa nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia; b. dokumenty wymienione w pkt. 1.2 i 1.4. dla każdego partnera z osobna; c. pozostałe dokumenty składane są wspólnie; d. podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań. 1.8. W przypadku, gdy ofertę składa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, a wartość oferty dwukrotnie przewyższa wartość kapitału zakładowego, wymagane jest załączenie stosownego dokumentu: uchwała wspólników lub umowa spółki, w trybie art. 230 Ustawy z dnia 15 września 2000 r. - Kodeks spółek handlowych Dz. U. Nr 94, poz. 1037 z późn. zm. 1.9. W przypadku gdy oferta składana przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, mają zastosowanie przepisy § 2 oraz § 4 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ogłoszone w Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605. 1.10. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów art.11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania, winny być załączone na końcu oferty w sposób umożliwiający łatwe od niej odłączenie i być opatrzone napisem: Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa - nie udostępniać innym uczestnikom postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: : http://umzabki.bip.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ząbki, 05-091 Ząbki, ul. Wojska Polskiego 10 Referatu Rozwoju Gospodarczego..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Ząbki Biuro Obsługi Interesanta 05-091 Ząbki ul. Wojska Polskiego 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.